Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

big ben

En........we gaan weer verder, soms heb je geluk en de andere keer iets minder  :-\.
Dit keer ging de 20v naar de spuiter omdat er een fiets tegen de voorkant gevallen was dwz een fikse beschadiging op de motorkap voorscherm en bumper.

Maandag heb ik de 20v er naar toe gebracht, dan maar meteen gebruik gemaakt van andere "upgrades" geld kosten doet het toch  :azn:. Ook aan één van de voorschermen  zaten beginnend blaasvorming, net boven de bumper. Bij de meeste voorschermen betekent dat einde verhaal, maar niets bleek minder waar te zijn. Bij het verwijderen van de binnenschermen was alleen vliegroest te zien.....dat is verwijderd en goed behandeld dmv een ML behandeling  ;).

Een ander voordeel was dat de schermen niet hoefden te worden verwijderd, dan zou aan de binnenkant van de motorruimte goed zichtbaar zijn geweest ::). Vanmiddag stond deze weer klaar diverse keren ernaar toe geweest om enkele bestelde onderdelen te brengen, van USA emblemen, diverse clips en ruitensproeiers en ander bevestigingsmateriaal.
Al met al ben ik erg blij met het resultaat, vanavond de laatste afwerking gedaan  :eusa_dance:........en omdat "wij" dol zijn op foto's  :P

Het beging:









Spiegels , ruitensproeiers, ruitensproeiers ook maar mee spuiten dan:







Gelukkig nog genoeg "vlees" om te behandelen:






En weer een stap verder:















"Bling"    :angel:!!

















Bumperlijsten ook in de Motip bumperlak gezet:





Dan nog wat, op het ziekenhuisterrein ben ik niet de enige beveiliger........er loopt een marter rond deze heeft van diverse  collega's al eea aangevreten. De 20v kwam er goed vanaf met alleen een aangeknaagt open luchtfilter.... bij Mike maar een luchtfilterhuis opgehaald  :eusa_clap:, en een K&N filter geplaatst. Staat ook wel weer goed, en kwa prestaties merk ik geen verschil  :P





;D



Voorlopig zou het "op orde" moeten zijn  :evil:




peteRRR

Die Ben krijgt oog voor detail,..zozo,...ruitensproeiers,spiegelarm houders,...smartlappen,.. ;D

Jammer dat het zo moet maar wel kan,.......geweldige upgrade van de mooiste :eusa_clap: :eusa_clap:

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Taranis

Die bumper ziet er echt uit als nieuw! Echt top! :eusa_clap:

Je kunt toch ook een apparaatje onder de kap plaatsen om marters weg te jagen? Of helpt dat niet?

clk-p


)()()sT

Ziet er echt weer schitterend uit Ben! Koesteren dat ding!

big ben

Citaat van: peteRRR op 15-06-2017 20:01:06
Die Ben krijgt oog voor detail,..zozo,...ruitensproeiers,spiegelarm houders,...smartlappen,.. ;D

Jammer dat het zo moet maar wel kan,.......geweldige upgrade van de mooiste :eusa_clap: :eusa_clap:

Groet

Ruitensproeiers en spatlappen is  de " schuld" van Mike (Whiteless)  8)....... en Bouke had op zijn T5 418 de gehele spiegel in kleur meegespoten  ;).

Citaat van: Taranis op 15-06-2017 20:09:15
Die bumper ziet er echt uit als nieuw! Echt top! :eusa_clap:

Dank je ! blijft zeker een jaar tot 1 1/2 jaar zitten !

Citaat van: Taranis op 15-06-2017 20:09:15

Je kunt toch ook een apparaatje onder de kap plaatsen om marters weg te jagen? Of helpt dat niet?

Dat  apparaatje   zit er wel in.....waarschijnlijk was deze doof oid  :azn:

Chris

#1266
Erg strak geworden weer. Wat blijft toch een mooie auto om te zien en een leuk blogje om te volgen :eusa_clap: :).

Nu weer lekker rijden ermee 8).

elianmars

Die ziet er weer strak uit, Ben!

Ik weet niet of ik de sproeiers en spiegels had laten meespuiten, maar het blijft gewoon een heel mooie auto, die veel liefde van je krijgt  :eusa_clap:

StefanCJ

Heel mooi weer, superstrak! Blijft een heel erg mooie auto Ben, zuinig op zijn!

Toiletblokje onder de motorkap schijnt ook te helpen tegen marters heb ik weleens gelezen.

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hilko73

't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

razorx

Wat ontzettend mooi weer Ben!

Even voor mij om te leren: Is de primer direct op het blanke staal gegaan?

big ben

Citaat van: Chris op 16-06-2017 07:35:22
Erg strak geworden weer. Wat blijft toch een mooie auto om te zien en een leuk blogje om te volgen :eusa_clap: :).

Nu weer lekker rijden ermee 8).

Dat rijden gaat wel lukken  ;), inmiddels 443.000 km op de klok.

Citaat van: StefanCJ op 16-06-2017 10:31:34
Heel mooi weer, superstrak! Blijft een heel erg mooie auto Ben, zuinig op zijn!


Thnx!  Ondanks dat het de "daily" is......Zal ik er goed oppassen  :angel:
Citaat van: henry classic v70 op 16-06-2017 12:12:59
Staat er weer Limpy-Glimpy bij!!  :eusa_clap:
Citaat van: hilko73 op 16-06-2017 12:22:23
Schitterend, letterlijk.



;D :evil:



Citaat van: razorx op 16-06-2017 15:53:18

Even voor mij om te leren: Is de primer direct op het blanke staal gegaan?

Heb navraag gedaan,  en iid primer op het blanke staal.  ;)
.




t_w