Veranderingen aan een alter 1.......en de V70NN

Gestart door big ben, 23-03-2006 19:35:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

big ben

Citaat van: M a r c op 25-03-2006 20:20:44
Niet geschuurd..... het ziet er echt érg mooi uit, maar of de lak houdt  :-\

Het chroom was al op diverse plaatsen zeer mat, of afgebladerd. :-\

En de verf is speciaal geschikt voor kunststof  ;) dus ik dacht.............. :-\

We zien wel hoe of wat en anders beginnen we wel op nieuw ;D

IRH

Twijfel zelf ook nog wat ik met het grilletje zal doen. Dez is inmiddels behoorlijk verweert en daarom graag jullie mening. Nieuw verchroomde gril of toch maar gaan knutselen met een spuitbus?

Claudia

Nieuwe verchroomde, Ivo!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

big ben

Citaat van: IRH 855 op 25-03-2006 22:11:53
Twijfel zelf ook nog wat ik met het grilletje zal doen. Dez is inmiddels behoorlijk verweert en daarom graag jullie mening. Nieuw verchroomde gril of toch maar gaan knutselen met een spuitbus?


Wat je zelf maar mooi vind!  8)

Keuze genoeg, op het forum  ;) Wat ik vind is wel duidelijk, (toch Claudia?? ;D)

Claudia

Citaat van: big ben op 25-03-2006 22:17:30
Wat ik vind is wel duidelijk, (toch Claudia?? ;D)

En tóch...... ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

fearless

Citaat van: Claudia op 25-03-2006 22:13:04
Nieuwe verchroomde, Ivo!

Vind ik ook nog steeds erg mooi, gewoon origineel chroom. 

fbm

Nou Big Ben

zie dat het gelukt is,met de gril "TOP"

schermpje ziet er ook leuk uit ,zelf heb ik het scherm uit elkaar gehaald en zelf een nieuw frontje gemaakt dat nu prefect in het dachboard past

Gmid

Kijk, dat vind ik prachtig.  :D Gewoon netjes zo'n schermpje.
Volvo C30 '12

big ben

#23
Vandaag was het dan zover ,  een tijdje geleden heb een keer een vraag gesteld van hoe en wat over een afstandsbediening. Hier kreeg ik verschillende reacties op wat er zoal mogelijk was ;).

Via een pb kreeg ik een bericht van Roy, dat bij hun op het bedrijf inbouw wel mogelijk was, en het was bij mij in de buurt :D. Maar zoals zo vaak komt er altijd van alles tussen, maar het leek mij errug handig. Dus toen ik vorige maand weer een jaar erbij kreeg, en ik niet wist wat ik moest vragen buiten (sokken-zakdoeken stropdas om ;D) heb ik gezegt dat ik wel afstandsbediening wilde. :P Dus.............vanmorgen de auto naar Roy gebracht en vroeg in de middag belde Roy weer om te zeggen dat de auto klaar was.

Het werkt perfect, ennu is errug handig vooral als je het niet gewend bent,  dus.....Roy. bedankt voor je hulp!!! ;) :D

big ben

Vandaag mijn advertentie van het board afgehaaldt :eusa_dance:, mbt vraag wie er een cc hadt of wist?
Kreeg al snel een pb van Sjonie(forumlid), dat hij er nog eentje wist. Natuurlijk over en weer gemaild, met de eind conclusie dat J. voor mij zou kijken bij Elferink.

Zaterdag bericht van J. gekregen dat alles compleet was, maandagavond j.l was het dan zover. In de garage van de "buur"  :eusa_angel: hebben we (meeste toch wel door J. ;D ;)) de cc geinstalleerd, en alles werkt zoals het hoort!. Gestart om 19.00 en in gebouwd om 21.00 uur :eusa_clap:

Wat ik eigelijk wil zeggen dat de bereidheid om elkaar te helpen SUPER is!!!! :eusa_clap: :eusa_angel:

Taranis

En hoe bevalt die cruise control? Reageert ie een beetje vlot?

Ik wil er ook nog steeds 1...  nieuw bij de dealer 537 euro  ::) :-\

Joachim1

Taranis je hebt pb  ;)

big ben

Citaat van: Taranis op 24-01-2007 21:02:26
En hoe bevalt die cruise control? Reageert ie een beetje vlot?

Ik wil er ook nog steeds 1...  nieuw bij de dealer 537 euro  ::) :-\
CiteerReageert ie een beetje vlot?
het bevalt heeeeel goed 8) 8),

als alles goed afgestelt is...... geen probleem, alleen nog een keer nieuwe schakelaars. ;) zijn geloof ik niet duur, scheelt een hoop.. :eusa_wall:

Taranis

Citaat van: big ben op 24-01-2007 22:47:11
als alles goed afgestelt is...... geen probleem, alleen nog een keer nieuwe schakelaars. ;) zijn geloof ik niet duur, scheelt een hoop.. :eusa_wall:

Wat is er mis met die schakelaars dan?

big ben

Citaat van: Taranis op 24-01-2007 23:12:47
Citaat van: big ben op 24-01-2007 22:47:11
als alles goed afgestelt is...... geen probleem, alleen nog een keer nieuwe schakelaars. ;) zijn geloof ik niet duur, scheelt een hoop.. :eusa_wall:

Wat is er mis met die schakelaars dan?

als je gebruikte schakelaars neemt, zijn vaak de pinnetjes waar je het mee vast "klikt" kapot of zeer breekbaar......