Idee voor Nivomat verlagen..

Gestart door Johann, 26-03-2006 23:46:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-D©©©L-

Er zijn wat overeenkomsten te vinden. De montage van x70 classic AWD dempers is aan de onderzijde natuurlijk wel anders.

Robert855

Ik kom een advertentie tegen op mp waar iemand een dergelijk idee aanbied met twee of drie losse plaatjes van 6 mm dik. hiermee kun je 6, 12, of 18 mm verlagen bij de achteras. alleen de prijs is anders, voor twee sets van twee vraagt hij 24 euro, en voor elke plaat erbij 6 euro extra. de set lijst sprekend of de verlaging bussen die ET levert.

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!


Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

mehn

Op pagina 1 kun je zien wie het bedacht heeft ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jack v

Citaat van: mehn op 21-03-2013 19:28:34
Op pagina 1 kun je zien wie het bedacht heeft ;)
hihi ik heb hier al een setje liggen Maikel ;D





































zelf gemaakt ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sbv

Even wat aan het opgraven geweest.

Mijn T-5R heeft nu verlaagde nivomats achter(blauwe versie) deze zijn redelijk gaar en ik dacht even een set nieuwe te bestellen, echter is de set niet meer leverbaar, wel de losse demper, echter is het dan een stuk duurder.
Kan je ook de normale nivomats(zwarte) nemen en dan icm deze opvulbussen om demper wat hoger in chassis te zetten zodat de hoogte ongeveer gelijk is aan de hoogte van de verlaagde nivomats zoals dat nu is.

Misschien redeneer ik wat krom.

-D©©©L-

dat kan, Johann heeft de originele bussen nog wel liggen.

Sbv

Ik wou een set verlaagde nivomtas bestellen, deze zijn echter sinds recent niet meer leverbaar als set, dus dacht ik mogelijk een set normale nivomats en dan de bussen erbij, dan zit ik weer op dezelfde hoogte

)()()sT

Neeeeeeeeeeeee!!!!!

Niet meer leverbaar? :o


:(

Sbv

Citaat van: )()()sT op 22-05-2013 13:37:01
Neeeeeeeeeeeee!!!!!

Niet meer leverbaar? :o


:(
Ik kreeg dat door voor de set 9192630 in ieder geval. Misschien dat er nog ergens in het land wat ligt, als iemand wat weet hou ik me aanbevolen. Uiteraard wel voor ongeveer dezelfde prijs(510 euro)
2 losse nivomats en 2 losse veren kwamen samen op 653 euro en dan zit er geen montage spul bij

Sbv

Heeft een V70 classic soms een iets andere set ? Ik zie dan wel een ander part# 9134625, maar dat is weer het vervangende nummer van 9192630

V70geRwin

Citaat van: Sbv op 22-05-2013 13:40:04
Citaat van: )()()sT op 22-05-2013 13:37:01
Neeeeeeeeeeeee!!!!!

Niet meer leverbaar? :o


:(
Ik kreeg dat door voor de set 9192630 in ieder geval. Misschien dat er nog ergens in het land wat ligt, als iemand wat weet hou ik me aanbevolen. Uiteraard wel voor ongeveer dezelfde prijs(510 euro)
2 losse nivomats en 2 losse veren kwamen samen op 653 euro en dan zit er geen montage spul bij

Wil je ook nieuwe veren?

)()()sT

Eigenlijk hoef ik geen nieuwe veren, die heb ik net. Bij mij volstaat dus eigenlijk alleen de demper.