Laatste demper 850 leeg halen?

Gestart door martijn., 04-12-2002 21:05:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zippo

#15
CiteerNee mensen, ik heb geen interesse meer in een andere combinatie/aanpassing. Voor mij krijg je het perfect geluid, als je een 3" downpipe neemt, zonder cat. En daar achter een simons uitlaat, waarvan je de achterste demper eraf sloopt! ;D Beestachtig, maar niet TE!!!!

-Viper-

Met al dat gelas van die uitlaat is ie van binnen niet meer glad toch?? Of heb je RVS gelast(elektrisch) en gas er doorheen laten gaan............. ???
Als je al die bramen in de uilaat hebt heb je toch geen goede circulatie....... ???

Greetz Maarten(zippo)
  

Johann

#16
Tig + backing gas = 10 PK meer... ;D

Reitse

#17
Niet verkeerd inderdaad :D

Viper

#18
Leuk geluid! Maar zou niet willen ruilen!!!

-Viper
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Mellow_yellow

#19
He Viper, ik sprak gisteren mijn buurman. Die was aan het wandelen toen jij onlangs even voorbij kwam.... Hij vertelde mij dat er bij gas loslaten vlammen van 1 meter uit de uitlaat kwamen! Gaaf toch!? Zippo II.....

denkweb

#20
Hmmzzz.... zo klink ik ook na een bord bruine bonensoep...  ::)

Reitse

#21
CiteerHe Viper, ik sprak gisteren mijn buurman. Die was aan het wandelen toen jij onlangs even voorbij kwam.... Hij vertelde mij dat er bij gas loslaten vlammen van 1 meter uit de uitlaat kwamen! Gaaf toch!? Zippo II.....
... en we wachten met smart op foto's/videobeelden (nee, niet KLPD! ;))...

denkweb

#22
Demper leeghalen?? Laten we gezamelijk op de eerste meeting zn hele auto leeghalen  ;D

Viper

#23
Dan haal ik jou ook leeg Denkweb!!!!! ;D
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Viper

#24
CiteerHe Viper, ik sprak gisteren mijn buurman. Die was aan het wandelen toen jij onlangs even voorbij kwam.... Hij vertelde mij dat er bij gas loslaten vlammen van 1 meter uit de uitlaat kwamen! Gaaf toch!? Zippo II.....

DAT MEEN JE NIET????? Heftig. Mijn broer had er pasgeleden ook over! "Corné, er komt vuur uit je uitlaat". Jammer dat ik zelf niet kan zien, wanneer het wel of niet gebeurd! Af en toe knalt hij als een lawinepijl, en in de hogere versnellingen, op toeren snel overschakel, dan knalt de uitlaat ook. Dus wanneer doet ie het nou wel???

Groeten,

Viper
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Reitse

#25
Ik voel een demonstratie aankomen bij de ALV :D :D

Johann

#26
CiteerDAT MEEN JE NIET????? Heftig. Mijn broer had er pasgeleden ook over! "Corné, er komt vuur uit je uitlaat". Jammer dat ik zelf niet kan zien, wanneer het wel of niet gebeurd! Af en toe knalt hij als een lawinepijl, en in de hogere versnellingen, op toeren snel overschakel, dan knalt de uitlaat ook. Dus wanneer doet ie het nou wel???

Groeten,

Viper

gefeliciteerd!

Ik wil niet liggen katten maar het lijkt mij niet goed ;D

Als je de standaard chip nog heb en verder geen extra dump klep er op of andere gadgets dan kan 't zijn dat de inlaat ergens valse lucht trekt omdat ie benzine er in pist na 't doorschakelen wat zou betekenen dat ie lucht "kwijt" is.
Jij had geloof ik het raster uit de MAF gehaald  toch?
Ook een open filter of K&N neem ik aan?
Kijk dan even of alle slangetjes en dopjes nog wel op de inlaat zitten want het kan zijn dat ie onder volle belasting dan te weinig brandstof gaat geven.....

Viper

#27
Citeergefeliciteerd!

Ik wil niet liggen katten maar het lijkt mij niet goed ;D

Als je de standaard chip nog heb en verder geen extra dump klep er op of andere gadgets dan kan 't zijn dat de inlaat ergens valse lucht trekt omdat ie benzine er in pist na 't doorschakelen wat zou betekenen dat ie lucht "kwijt" is.
Jij had geloof ik het raster uit de MAF gehaald  toch?
Ook een open filter of K&N neem ik aan?
Kijk dan even of alle slangetjes en dopjes nog wel op de inlaat zitten want het kan zijn dat ie onder volle belasting dan te weinig brandstof gaat geven.....

Hoi Johan,

Wat bedoel je met het raster uit de MAF??? Klinkt een beetje maf! Heb NOG een originele chip, maar wel een KN luchtfilter! Tevens heb ik een gat in het luchtfilterhuis gemaakt!(voor het "blaasgeluid") Ook heb ik een stukje vooruit de inlaatpijp afgesneden(achter de gril, zodat ik directe rijwind in de inlaat krijg). Ik hoor nog wel van je!!!

Groeten,

Viper
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Johann

#28
Laat maar met die MAF, ik ben in de war met iemand anders.

Normaal gesproken zou er geen vlam uit de uitlaat mogen komen namelijk.
Als je een BOV er op zet die de lucht naar buiten blaast dan zou je die vlam pas krijgen omdat je dan "gemeten" lucht er uit gooit waar wel benzine voor ingespoten zal worden vandaar dat ik denk dat ie ergens valse lucht trekt.


Mellow_yellow

#29
Het duidt volgens mij gewoon op een te rijk mengsel in combinatie met een erg hete uitlaat (Viper rijdt meestal als een idioot... ik kan het weten  ;D ). Wellicht is het slim om even te checken of alle dopjes nog op het 'kerstboompje' zitten boven op de gasklep. Een ding is zeker; van een té rijk mengsel gaat er niks kapot. Hoogstens een gesmolten achterbumper....