Laatste demper 850 leeg halen?

Gestart door martijn., 04-12-2002 21:05:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eugene

Of een Volvo/Remus, zolang ze nog op voorraad zijn in Zweden ;)

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Eer dat ik een Honda-tuner aan mijn Volvo liet werken.....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: elianmars op 19-03-2006 23:51:32
Einddemper wegzagen en er een stuk pijp op lassen. Is nog goedkoper en gegarandeerd herrie  ;D ;)

Op een turbo zit geen einddemper.....  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RonnieDuck

Volgens mij heeft elke 850 maar 1 demper!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

HENRICO

Deze jongens zitten bij mij om de hoek. De baas rijdt zelf in een echte wagen... juist, Volvo R. Het is een gewone garage en de tuning doen ze erbij.  We gaan het gewoon proberen. Beetje prutsen vind is leuk, wordt het niks, dan komt de Ferrita aan de beurt. Ik hoorde nml van AnimalT5r dat het prima klinkt.


wepster

of je haald die demper gewoon helemaal leeg dus niet aleen de wol maar ook de bochten er in komt ook best mooi tot zijn recht.(ik spreek uit ervaring ;D ;D).
mocht je willen weten hoe het moet ?
stuur je me maar een pb of je komt langs <het is een uurtje werk asl hij er een beetje goed onder uit wil.

HENRICO

Gaat ie dan niet hol klinken webster?? ???  Jij hebt het over openslijpen, alles er uit en dicht lassen??? ;D Ook leuk voor de zaterdag... :-*

elianmars

Citaat van: M a r c op 20-03-2006 19:56:41
Citaat van: elianmars op 19-03-2006 23:51:32
Einddemper wegzagen en er een stuk pijp op lassen. Is nog goedkoper en gegarandeerd herrie  ;D ;)

Op een turbo zit geen einddemper.....  :)

Verrek......... nou je 't zegt...... Er zit alleen maar één zo'n achterlijk grote demper onder.

wepster

Citaat van: HENRICO op 20-03-2006 21:51:31
Gaat ie dan niet hol klinken webster?? ???  Jij hebt het over openslijpen, alles er uit en dicht lassen??? ;D Ook leuk voor de zaterdag... :-*


die van mij is zo bewerkt en ik ben dik tevreden over het gteluid en ik hoor van velen dat ze het ook geweldig vinden .
maar dat is een keuze die je maakt toch?

HENRICO

Zo is dat, ieder zn eigen feestje, ik ga het ook maar es proberen.
Groeten en bedankt

Eugene

Citeer
die van mij is zo bewerkt en ik ben dik tevreden over het gteluid en ik hoor van velen dat ze het ook geweldig vinden .
maar dat is een keuze die je maakt toch?

Hij klinkt erg goed ja!

Tis geen ferrita, maar het kost niks en je hebt toch een mooi geluid.

Wel de kat laten zitten, anders word het iets teveel herrie ;)

If it's not blown, it sucks...

HENRICO

Ok, ik ga het eerst even proberen met enkel een pijp. Als dat niks is dan ga ik even met Wepster in gesprek hoe ik de demper leeg moet halen, kan ie er daarna weer onder als het moet. Groeten

wepster

henrico
die demper leeg halen is een fluitje van een cent.(mits hij er goed onderuit wil natuurlijk)
maar als je eerst je demper weg gaat halen word het een ander verhaal, ik denk dat je beter eerst kunt beginnen met de demper leeg halen en als dat nog niet mocht zijn wat je wil dan pas de buis er tussen in plaats van de demper.

PS. mocht het zijn dat je het wil doet of dat we het samen doen laat het dan maar ff weten kun je eerst horen hoe die van mij klinkt en dan een beslising nemen . :o :o :o

b0nkolok

Citaat van: M a r c op 20-03-2006 19:56:41
Citaat van: elianmars op 19-03-2006 23:51:32
Einddemper wegzagen en er een stuk pijp op lassen. Is nog goedkoper en gegarandeerd herrie  ;D ;)

Op een turbo zit geen einddemper.....  :)

CORRECT! en houwen zo. Geen rommel aan de roffel.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

wepster

maar sins vandaag is er wel weer een roffel rijder gelukkig met het geluid onder zijn auto vandaan(zelfs de buren doen de ramen dicht  ;D ;D ;D als hij de hof op draait)


ik zie die greins op zijn gezicht nog toen hij hem starte

leuk om iemand te zien genieten van zijn auto en een tevrede mens te kunnen helpen

daar doen we het toch voor op dit forum of niet ??? ??? ???

veel plezier henrie ;D ;D ;D