Project C70 2.5 Turbo

Gestart door 850 T5 Freak, 28-05-2006 17:59:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 T5 Freak

                                           >>><<<VANAF PAGINA 23>>><<< PROJECT C70>>><<<

De beginstatus van de 850 T5





Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

RRRRR_Ramon

M'N GRASSSSS !!!  :o :o :o :o


Grappie hoor, ziet er mooi uit!  ;D

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

b0nkolok

Errug fraai. Privé poetsdag gehad?
Maar ..... ben je niet toe aan een Hummer-achtig vehikel of een grasmaaier?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Eugene

Ziet er goed uit :)

Hou je de achterlichten zo?

If it's not blown, it sucks...

850 T5 Freak

hey hahaha  ;D mare de achterlichten ben ik mee bezig ik moet alleen nog het linkerdeel hebben danheb ik het compleet dus iemand?  :D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

The Saint

Fraai hoor! :D

Ik zou zelf nog een paar tientjes steken in je typeplaatjes (vooral het zilver op het "T-5" is wat versleten) en nummerplaten met opgelegde letters. Maar luister maar niet naar mij hoor, ik heb pas 2x zoveel levenswijsheid dan jij  ;)
No shirt no shoes, no pinball

850 T5 Freak

ja ik weet ut da gaat egt allemaal nog een keer gebeuren maar ik ben eerst nog bezig met de nieuwe achterlichten dan andere bumpers want deze zijn beschadigd en dan een spoiler dan dit dan zus............... :P ik ben nog wel ff bezig  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

The Saint

Ach, voor een ander z'n auto weet ik het altijd heel goed he  ;)

Suc6 met de komende mod's!
No shirt no shoes, no pinball

850 T5 Freak

dankje  ;D kan niet wachten totdat hij helemaal klaar is  ;D ;D ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbobiker

Want nu de motorkap open staat zien we daar een mooie filter ontbreken, de veerpootbrug mist en zo nog wel wat dingen...

Hij is echter wel mooi schoon onder de motorkap ;D ;D ;)
De Tussenpaus

850 T5 Freak

hey, tsja ik ben er wel even zoet mee geweest om da blok weer netjes te krijgen,maar het resultaat mag er zijn  ;D ennuh over die filter en veerpootbrug, morgen komt mijn veerpootbrug binnen EINDELIJK!!! en over een paar weken een powerfilter van k&n met hitteschild!!!!  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

850 T5 Freak

uhm jongens heren etc ik heb een vraagje zou ut bij mijn 850 staan als ik alle kunstof delen in dezelfde kleur zou spuiten? dus handvaten zijstrips bumper etc???  ;D kan het namelijk voor weinig pleuros doen  ;D ;D ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

elianmars

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind 't ook niet mooi op een 850.

Handgrepen (van een x70) in kleur gespoten gaan nog wel (dit móét ik wel zeggen, want die van mij liggen bij de spuiter  ;D ;D), maar de bumpers en de stootstrippen gaan bij mij nooit gespoten worden.

850 T5 Freak

hmmm heb jij dan misschien een ideetje om de strips weer mooi te maken, want er zitten allemaal vale plekken in witte plekken enzo :-[ en krijgt het er niet uit :-[ ???? en met gespoten bumpers heb je dat niet  :D dus twijfel  ???
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

mehn

Citaat van: 850 T5 Freak op 30-05-2006 19:15:46
hmmm heb jij dan misschien een ideetje om de strips weer mooi te maken, want er zitten allemaal vale plekken in witte plekken enzo :-[ en krijgt het er niet uit :-[ ???? en met gespoten bumpers heb je dat niet :D dus twijfel ???

Zoek eens op "lijnolie"

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: