Wilde me even voorstellen..

Gestart door *Mik*, 25-06-2006 22:01:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mik*

Ola

Wilde me even aan iedereen voorstellen.. Ik ben Kim, alias *Mik*,  ;)
Ben de vriendin van Geert, ook lid van het forum. Ik heb zelf geen Volvo 850 maar
mag er elke dag van genieten!  ;) Misschien dat ik hier nog een beetje iets meer te weten kom over andere Volvo 850's dan die van Geert...  :-*

Groetjes *Mik*
Helemaal in de ban van het WK!

Gmid

Volvo C30 '12

ira

Hai Kim,

welkom op het forum. Weer een vrouw er bij. Het is idd leuk om te lezen. Maar of je meer over de volvo's leert?
Veel plezier in ieder geval!
Ira

FGG

Welkom op 't Forum, Kim. Ik ken 't probleem, ik kan ook alleen maar genieten van de roffel van Ira.

Gr
FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

*Mik*

Dank jullie wel!  ;) Als ik niet zo veel meer kom te weten, dan is het in iedergeval gezellig om een keer bij te praten!
Helemaal in de ban van het WK!

ira

Ook de meetings zijn leuk, zoals vandaag op  het Militaire Luchtbasis Museum in Soesterberg. Ook voldoende vrouwen aanwezig.

*Mik*

Ben al een keer op een meeting geweest in Zwolle samen met Geert. Uiteindelijk hoorde ik dat toen we weg waren er meer mensen kwamen. Dacht eerlijk gezegd dat er alleen maar gewoon Volvo 850's waren. Ik bedoel dat ik nog nooit een Volvo 850 had gezien die er anders uitzag dan die van Geert! Wist ik veel dat je ze ook in andere kleuren hebt dan groen...  ;)
Helemaal in de ban van het WK!

FGG

Citaat van: *Mik* op 25-06-2006 22:15:02
Ben al een keer op een meeting geweest in Zwolle samen met Geert. Uiteindelijk hoorde ik dat toen we weg waren er meer mensen kwamen. Dacht eerlijk gezegd dat er alleen maar gewoon Volvo 850's waren. Ik bedoel dat ik nog nooit een Volvo 850 had gezien die er anders uitzag dan die van Geert! Wist ik veel dat je ze ook in andere kleuren hebt dan groen... ;)

Daar heb ik je dus gezien, toen!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Gea

Hoi Kim, je hebt idd andere kleuren groen 850. Maar alle groene zijn even mooi ;D

Gea

FGG

Citaat van: Gea op 25-06-2006 22:21:34
Hoi Kim, je hebt idd andere kleuren groen 850. Maar alle groene zijn even mooi ;D

Gea

Donkergroe, lichtgroen, zeegroen, Dark Olive groen, Cream Yellow groen

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

*Mik*

Hoi Gea,

Tja... tot die meeting had ik alleen groene gezien! :-)
Ben ik mee eens dat de groene mooi zijn! Ikzelf vind de
zwarte Volvo's ook heel mooi! En volgens Geert kan je ze
mooi laten glanzen!!  :D
Helemaal in de ban van het WK!

Eugene

Hoi Kim, Welkom op het forum....

Nog van plan zelf een 850 te kopen? (een groene misschien? ;D)

enne... ben je in de ban van het WK of in de ban van oranje? ik hoop het eerste anders heb je een slechte week ;)

If it's not blown, it sucks...

*Mik*

We zullen zien :-) De S80 is meer mijn auto! Als ik er zo een zie langsrijden..

Eigenlijk in de ban van Oranje... Maar helaas... Vanaf nu ben ik voor de scheidsrechters.. die schijnen geen kaarten te kunnen krijgen en komen
heel ver in het WK! :-)
Helemaal in de ban van het WK!