Trailer queen van de maand!

Gestart door Johann, 29-06-2006 22:31:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann



En tevens de klapperrrrr van de week,


volvos60t5

Citaat van: Johann op 29-06-2006 22:31:48
En tevens de klapperrrrr van de week,



Zou er nog voldoende profiel op zitten voor de APK? :P ;D
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

pwassink

T lijkt wel of alles in de buurt van de SdII spontaan ontploft deze week Johan,
staan venus en saturnus op een lijn ofzo ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

fearless

pffff lekker showen hoor. More show than Go.  ;D


Rayman

Pech komt bij jou ook niet alleen of wel Johann?
(balen man)
Dark Side of the Force is German

Turbobiker

't zit echt niet mee geloof ik...

Hoe ben je thuis gekomen?
De Tussenpaus

Emiel

Tis niet echt een courant bandenmaatje.... :(

Derks

Citaat van: Turbobiker op 29-06-2006 22:51:29

Hoe ben je thuis gekomen?


Zo te zien is ie gewoon doorgereden ;D


gr derks

Ben

Waarom zet je die auto dan ook op dat karretje. Daar kunnen boedelbakjes niet tegen hoor, en dat zie je maar weer! En bovendien, die Witte Tornado vindt het toch veel leuker om zelf te rijden. :-)

Frans Harkema

Zo, heftig terreinbandje.... ;D

Johann

Tegen half 12 van huis was ik om en nabij 2 uur bij RICA. Daar de auot geen radiator en IC meer heeft moest ie op de aanhanger met de lier... Lekker in de zon, 40 keer draaien en dan 2 cm verder..  :(

Tegen kwart over 3 vertrokken en lekker met een gangetje van ongeveer 90 op de klok ging ie lekker op de A4. Net voor Leiderdorp begon de combinatie te trillen maar omdat ik net op een ander wegdek kwam dacht ik eerst van zal het wegdek wel zijn... Maar dat kon ook niet. Vrij vlot daarna hoorde ik een paar metalen tikken en had wel in de opeiling dat er iets fout zat maar er was even geen afslag, had nog steeds iets van 80 op de teller staan. Toen weer een paar tikken, geluid van de oprijplaten die wel eens willen klapperen als je over een hoggel gaat met deze aanhanger, en vrijwel gelijk kreeg ik een seintje van iemand dat er achter iets niet in orde was.... Op dat moment zag ik ook de stukken loopvlak onder de aanhanger wegvliegen.. Zat net bij de afslag Leiderdorp waar de HSL onder de grond gaat.

Het idiote was dat broer en ik het nog over de reservewielen gehad hebben maar het niet nodig vonden om deze mee te nemen.  :'(

Affijn, belletje gedaan en Pa wou wel even de banden komen brengen. Ben maar een paar uur bij de Mac op 't terras gaan hangen, heb 't wieltje er vast onderweg getrokkken en toen Pa aankwam konden we snel weer verder. Bij de A4 even naar de tankstelle en bleek dat de voorste band aan dezelfde kant ook hele lage spanning had. Alles weer op druk gezet en toen ging 't verder wel goed, aanhanger hing rustig achter de auto. Tegen half 10 weer thuis. Keer iest anders.  ;D

GeertG

Da's minder, maar dus wel goed afgelopen. Gelukkig een dubbelasser waardoor je toch nog wat over had en rustig kon parkeren (neem ik aan).
Nu maar hopen dat de auto snel gerepareerd wordt.

Heb zelf 2 jaar geleden op terugweg vanuit Frankrijk ergens tussen Macon en Dijon een soortgelijke klapband van caravan gehad. Was midden in de nacht en heel snel duidelijk dat ie kaduk was (wat een herrie  :o). Dus op de vluchtstrook het reservewiel gewisseld van een aardig bepakte caravan  ::).
Gelukkig was het aan de rechterkant, stonden we duidelijk zichtbaar in een flauwe bocht, gingen de vrachtauto's naar de 2e of 3e rijbaan (toch steeds even rammelende caravan vasthouden wanneer weer eentje langkwam  ;D) en zat er net genoeg lucht in reserveband (en toevallig 5km verderop tankstation).
Minder was dat de weg een beetje afliep naar de buitenkant en de caravan dus scheef hing naar de rechterkant. Met pijn en moeite de caravan omhoog (de poten uit), wiel plus wat rubber eraf en toen paste het reservewiel  er niet onder terwijl poten helemaal uit stonden  :-\.  Dus kapotte wiel erweer onder, met nog meer pijn en moeite caravan omlaag, wat plankjes eronder en met nog veel meer pijn en moeite weer omhoog (en tussendoor maar weer steeds een rammelende caravan als weer een vrachtauto voorbij zoefde). Vervolgens paste het wel en alleen nog even gesidderd voor de hoeveelheid lucht in reserveband  8).

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)