volvorijders en hun beroep

Gestart door BennieV70T, 02-03-2003 17:17:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

#30
CiteerKijk... dat wordt een lekkere meeting de volgende keer ;-)

Neem ik de kaas mee. In deze industrie werk ik als proces operator melkontvangst.

PS: WIJ SMELTEN GEEN KAZEN!!!
Volvo 850 GLT 1994
Lidnr: 0203258

Sbv

Tis al een oude post, maar goed.

Werk als systeem/netwerkbeheerder (op papier) bij een industrieel service verlenend bedrijf wat zich bezig houdt met steigerbouw, stralen, conserveren, asbest verwijderen etc. en dat alles in de (Petro)chemische industrie

Ciao

Sander

Ben

Dan doe ik ook maar eens mee.

Ondernemer. www.hecht-co.nl en nog wat meer, maar dan zou het hier een reclameblok lijken.

Vogel

Leuk Topic is dit, ik vroeg me dit ook al lang af

Dus bij deze mijn beroep.
Ik ben graafmachine monteur.
Voornamelijk Hitachi ruspkranen en Atlas mobiele kranen bij www.tvdvlist.nl

gr William
Forget the rest, Volvo is the Best

mehn

Nou vooruit dan maar  ;)

Officieel ben ik 'senior planner' in de metaalindustrie, als zodanig verantwoordelijk voor de produktieplanning.
Daarnaast ben ik allesweter van ons ERP systeem en logistiek manusje van allus  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hen3

Ik ben projectleider hard- en software-ontwikkeling bij Nido.
Daar maken we zoutstrooiers (let er maar eens op de komende winter!) en ik begeleid dus de ontwikkeling van de besturing van die machines.

Jerry

Politieman in de Bijlmermeer.....mag heel vaak in de nieuwste Golf rondrijden, moet zeggen dat ie goed bevalt..... ;D

AEO

Chemisch Ingenieur bij een groot internationaal ingenieursburo. Ik werk aan het ontwerpen van chemische fabrieken en raffinaderijen (o.a.)
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten

denjo

V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Ingrid

Zelfstandig ondernemer(tje):
freelance projectassistent/secretaresse
Volvo is a girls best friend...

TTT242

#40
Ambtenaar bij ministerie v/d Vlaamse gemeenschap, Wegen en Verkeer als landmeter...
opmeten van wegen(enkel de Gewest(N)-wegen en autostrades)., onteigeningen, in Nederland is het het kadaster dat de juridische grenzen zal bepalen; in Belgiƫ niet.....
Meestal moet ik iets gaan meten omdat er iets gaat veranderen aan de weginfrastructuur. Vb; rotonde, vrijliggende fietspaden, veilige fietsoversteek, fietserstunnel, extra busbaan, spitsstrook......
Opmetingen moet ik dan met CAD/CAM programma uit tekenen.
Al bij al zeer fijn werk; binnen en buiten werk. Voor het moment binnenwerk,.......

http://wegen.vlaanderen.be/
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Reitse

In de vorige posting was ik nog werkloos, nu inmiddels student Psychologie, differentiatierichting Arbeids, Organisatie en Personeelspsychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen . Om een beetje tempo te houden doe ik meteen maar drie jaar tegelijk (lang leve de BaMa-regelingen; met een HBO-diploma (Bachelors degree) geeft de universiteit je de mogelijkheid om versneld de bachelorsfase van hun studie af te ronden en daarmee doorstroom naar de mastersfase (waar je vroeger drs. van werd) te versnellen.).
Over maximaal 2 jaar hoop ik daarmee klaar te zijn.

)()()sT

Even een geheimpje verklappen; de roffel staat op naam van pa, die inmiddels lekker van zijn vrije tijd aan het genieten is. Ik ben zijn persoonelijke chauffeur  ;D ;D en zorg ervoor dat de roffel vlot blijft rijden  ;)

Zelf hoop ik volgende maand af te studeren aan de TU in Eindhoven, studie Bouwkunde. Dus als iemand nog een tekenning voor verbouwing nodig heeft...... 8) 8)

Rob1966

Projectleider bij Rijkswaterstaat (arm 's wat er gaat!)

Wederom een ambtenaar dus :P
Lidnr. Volvo 850 club 0204375

zoefzoefdehaas

Intercedent bij Randstad Nederland, ik mag mensen aan het werk zetten...
Lidnummer 0903322