Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

weyert

v70 tdi 1998

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

jacques1967

Heb sinds vanmorgen ook weer een verse apk tot 21-09-2013. Ik had al maanden eigenlijk niet veel aandacht aan de glt van  1992 gegeven. Dacht van ;we zien wel dus het viel me reuze mee. Er waren geen aandachtspunten mbt apk punten. Echter sinds vandaag kraakt mijn deurvanger wel, zal wel gelast moeten worden schat ik zo in. Zal ik een dezer dagen ff aanpakken.

mehn

Ik sinds gisteren. Aandachtspunt was een van de weinige dingen die ik nog niet vervangen heb in de afgelopen 8 jaar: remslangen achterkant...

Die heb ik vorig jaar overgeslagen omdat ik ze niet loskreeg  :eusa_wall:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: mehn op 21-09-2012 10:46:40
Ik sinds gisteren. Aandachtspunt was een van de weinige dingen die ik nog niet vervangen heb in de afgelopen 8 jaar: remslangen achterkant...

Die heb ik vorig jaar overgeslagen omdat ik ze niet loskreeg  :eusa_wall:

Ach, je hebt nog ongeveer 364 dagen..


Gr ;D

Vulk

Citaat van: mehn op 21-09-2012 10:46:40
Ik sinds gisteren. Aandachtspunt was een van de weinige dingen die ik nog niet vervangen heb in de afgelopen 8 jaar: remslangen achterkant...

Die heb ik vorig jaar overgeslagen omdat ik ze niet loskreeg  :eusa_wall:

Zo zie je maar welke auto's goed onderhouden zijn en welke niet. ;D

mehn

Citaat van: thuur op 21-09-2012 12:18:20
Citaat van: mehn op 21-09-2012 10:46:40
Ik sinds gisteren. Aandachtspunt was een van de weinige dingen die ik nog niet vervangen heb in de afgelopen 8 jaar: remslangen achterkant...

Die heb ik vorig jaar overgeslagen omdat ik ze niet loskreeg  :eusa_wall:
Ach, je hebt nog ongeveer 364 dagen..
Gr ;D

Slangen liggen al een paar maanden achterin de auto...Ik denk dat ik het maar uitbesteed.  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MrCain

Citaat van: mehn op 21-09-2012 15:10:49
Slangen liggen al een paar maanden achterin de auto...Ik denk dat ik het maar uitbesteed.  ;D

Lijkt mij een strak plan => is niet echt het leukste klusje.....zeker als je nippels een "beetje" vast zit....

Zal Thuur leuk vinden???
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

thuur

Citaat van: MrCain op 21-09-2012 15:24:55
Citaat van: mehn op 21-09-2012 15:10:49
Slangen liggen al een paar maanden achterin de auto...Ik denk dat ik het maar uitbesteed.  ;D

Lijkt mij een strak plan => is niet echt het leukste klusje.....zeker als je nippels een "beetje" vast zit....

Zal Thuur leuk vinden???

Ik heb pas tijd over 366 dagen..


Gr :eusa_shifty:

mehn

Citaat van: thuur op 21-09-2012 21:26:11
Citaat van: MrCain op 21-09-2012 15:24:55
Citaat van: mehn op 21-09-2012 15:10:49
Slangen liggen al een paar maanden achterin de auto...Ik denk dat ik het maar uitbesteed.  ;D

Lijkt mij een strak plan => is niet echt het leukste klusje.....zeker als je nippels een "beetje" vast zit....

Zal Thuur leuk vinden???
Ik heb pas tijd over 366 dagen..

Geen probleem want ik heb 1 jaar + 1 maand de tijd  :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

NinaPaul

Wel even een "op eigen risico" formuliertje laten invullen ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjen850

Na steekproef mag ik gewoon weer een jaar verder met de R ;)

De-Moer

Mag weer een jaar roffelen! Geen bijzonderheden gevonden, kreeg ook nog een steekproef beide duimen omhoog van de controleur. Vond de auto er super bij staan!
:eusa_dance:

LouisXIV

Ook wij mogen weer een jaar verder roffelen. NB grote beurt gehad en 223000km op de teler.

Alleen baren deze zaken mij wat zorgen;

- ABS en handrem lichten op (was vermoedelijk storing vlotter want remleiding en vloeistof is opnieuw gevuld) na wat jutteren was deze storing weg. NB Tijdens het rijden viel de boordcomputer uit en ging de snelheidsmeter naar 0.
- Pijltje knipperde (Dit duid op storing automaat) Nadat we accupool hebben losgehaald is de storing verdwenen. Echter de auto lijkt wel wat in te houden voorheen schakelde de bak pas op tegen de 6000 toeren bij volledig intrappen gaspedaal nu lijkt hij niet hoger te willen gaan dan 5000 toeren?
Zou dit te maken kunnen hebben met de reinigingsvloeistof die er aan mijn benzine tank is toegevoegd? Er zat namelijk wat water in de benzinetank. Vermoedelijk was de brandstoffilter nog nooit vervangen Althans dat dacht de monteur.

fust850

Vorige week ook weer een APK-tje mogen ontvangen, na montage van 2 nieuwe schokbrekers achter, en een setje handremkabels...   :eusa_dance:
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.