Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hans Duiven

#375
De TDi is ook weer door de keuring met slechts één aandachtspunt: Lichte speling op de fuseekogel rechts.

Roetmeting  K=0.69 Niet slecht!

Binnenkort de brug op en een nieuwe draagarm monteren.

Kosten keuring incl btw: 55 euro

san

Die van mij is morgen aan de beurt..... :eusa_pray:

JaccoS70

#377
 :D De V70 T5 1999  190000km gisteren apk met steekproef.
Alles in orde en geen aandachtspunten op het keuringsbewijs.
Kost wat.........maar dan heb je ook wat!!!!!!
Volvo C30 1.8F  R-Design, Momentum.
ex Volvo 854 10V, V40 1.8, S70 20V en V70 T5.

san

Citaat van: san op 10-11-2009 22:08:58
Die van mij is morgen aan de beurt..... :eusa_pray:

En goedgekeurd, nadat de kentekenplaatverlichting was gemaakt( verschil in helderheid),knipperlicht voor ietwat storing(niet genoeg massa) een ashoes van een fussee. Meteen ook maar mijn stabistangetjes erop laten zetten,was eraan begonnen maar er draaide een bout-moer verbinding dol...
aantekening dat een van mijn aandrijfashoezen een scheurtje vertoonde.Ben allang blij dat er geen grote reparaties aan het licht kwamen.

axelvr

alweer een tijdje terug (11-november) ,

helaas even vergeten dat de 3" DP er nog onderzat en die heeft geen kat...
rij nu nog steeds rond met de originele pijp , nog geen tijd gehad de 3" er weer op te schroeven...

haasje

Mijn auto mag sinds vrijdag jl ook weer bijna 14 maanden rondrijden, alleen opmerking over linker achter band, maar dat wist ik al (achterasrubbers zijn versleten).

elmarconi

Nou, de lieve sint bracht de APK wat vroeger dit jaar.
Ik had al 124500 met de distibutie gedaan, dus het was ook hoognodig.
Zelf niks gedaan wegens gebrek aan tijd. Maar dat merk je wel in de portemonnee...  :o

Het lijstje:
- multiriem
- distributieriem
- spanrol
- remschijven + blokken voor
- remmen achter gangbaar gemaakt
- olie + filter
- bougies
- luchtfilter
- interieurfilter
- brandstoffilter
- kleinmateriaal

APK gratis...

Bijna 5 eurocent/km over het afgelopen jaar (25dkm), zo doet het minder pijn. :-\
Bijna net zoveel als ik aan LPG verstook. Nu hopen dat ik de 400dkm (nog 2 jaar) haal zonder grote kosten. :eusa_pray:

Morgen maar weer eens km's maken á 0.28 cnt.
--
Autogas Inside . . .

thuur

Citaat van: elmarconi op 24-11-2009 20:20:42
Nou, de lieve sint bracht de APK wat vroeger dit jaar.
Ik had al 124500 met de distibutie gedaan, dus het was ook hoognodig.
Zelf niks gedaan wegens gebrek aan tijd. Maar dat merk je wel in de portemonnee...  :o

Het lijstje:
- multiriem
- distributieriem
- spanrol
- remschijven + blokken voor
- remmen achter gangbaar gemaakt
- olie + filter
- bougies
- luchtfilter
- interieurfilter
- brandstoffilter
- kleinmateriaal

APK gratis...

Bijna 5 eurocent/km over het afgelopen jaar (25dkm), zo doet het minder pijn. :-\
Bijna net zoveel als ik aan LPG verstook. Nu hopen dat ik de 400dkm (nog 2 jaar) haal zonder grote kosten. :eusa_pray:

Morgen maar weer eens km's maken á 0.28 cnt.

Gangbaar gemaakt remmen doen het doorgaans geen 2 jaar meer.... Even slikken en vervangen die hap, anders blijf je klooien.

Ik krijg trouwens een Pavlov reactie: altijd als jij in dit topic post denk ik "Chips, ik ben binnenkort ook aan de beurt" :eusa_shifty:


Gr ;)

elmarconi

Citaat van: thuur op 24-11-2009 22:47:36
Citaat van: elmarconi op 24-11-2009 20:20:42
Nou, de lieve sint bracht de APK wat vroeger dit jaar.
Ik had al 124500 met de distibutie gedaan, dus het was ook hoognodig.
Zelf niks gedaan wegens gebrek aan tijd. Maar dat merk je wel in de portemonnee...  :o

Het lijstje:
- multiriem
- distributieriem
- spanrol
- remschijven + blokken voor
- remmen achter gangbaar gemaakt
- olie + filter
- bougies
- luchtfilter
- interieurfilter
- brandstoffilter
- kleinmateriaal

APK gratis...

Bijna 5 eurocent/km over het afgelopen jaar (25dkm), zo doet het minder pijn. :-\
Bijna net zoveel als ik aan LPG verstook. Nu hopen dat ik de 400dkm (nog 2 jaar) haal zonder grote kosten. :eusa_pray:

Morgen maar weer eens km's maken á 0.28 cnt.

Gangbaar gemaakt remmen doen het doorgaans geen 2 jaar meer.... Even slikken en vervangen die hap, anders blijf je klooien.

Ik krijg trouwens een Pavlov reactie: altijd als jij in dit topic post denk ik "Chips, ik ben binnenkort ook aan de beurt" :eusa_shifty:

Gr ;)

Elke keer in dit topic ???
--
Autogas Inside . . .

thuur

Citaat van: elmarconi op 24-11-2009 23:05:49
Citaat van: thuur op 24-11-2009 22:47:36
Ik krijg trouwens een Pavlov reactie: altijd als jij in dit topic post denk ik "Chips, ik ben binnenkort ook aan de beurt" :eusa_shifty:

Elke keer in dit topic ???

Nee, als je je met je eigen roffel op APK bent geweest. Ik weet niet waarom, maar om eoa vreemde reden weet ik dus dat onze auto's ca. een maand verschillen op verloopdatum.


Gr :eusa_think:

elmarconi

Hoeveel uur forumtijd had jij ook al weer?   ;)
--
Autogas Inside . . .

Jorrit850GLE

The Beast is weer APK gekeurd voor een jaar! Met nieuwe uitlaatdemper en afstandsteun...klinkt best lekker die nieuwe demper! ;D

Heb op de valreep ook een nieuw baasje gevonden voor de roffel dus de sloop is gelukkig geen realiteit geworden! Nieuwe baasje woont in de straat dus kan blijven genieten van en sleutelen aan de 850!

Rogers XC 70 2000

Vandaag even naar keuring geweest; afgekeurd omwille van een knipperlicht rechtsachter, waarvan de folie rond het peertje te verweerd was geworden (te wit licht ipv oranje) en afgekeurd omwille van opgedroogde restanten van koelvloeistof (door oude dop) langs het koelvloeistofreservoir (inmiddels nieuwe dop).

Straks maar even op herkeuring.

Zippo

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 27-11-2009 11:13:27
Vandaag even naar keuring geweest; afgekeurd omwille van een knipperlicht rechtsachter, waarvan de folie rond het peertje te verweerd was geworden (te wit licht ipv oranje) en afgekeurd omwille van opgedroogde restanten van koelvloeistof (door oude dop) langs het koelvloeistofreservoir (inmiddels nieuwe dop).

Straks maar even op herkeuring.

Afgekeurd om lekkage van een koelvloeistofdop???
WTF

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Zippo op 27-11-2009 11:14:46
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 27-11-2009 11:13:27
Vandaag even naar keuring geweest; afgekeurd omwille van een knipperlicht rechtsachter, waarvan de folie rond het peertje te verweerd was geworden (te wit licht ipv oranje) en afgekeurd omwille van opgedroogde restanten van koelvloeistof (door oude dop) langs het koelvloeistofreservoir (inmiddels nieuwe dop).

Straks maar even op herkeuring.

Afgekeurd om lekkage van een koelvloeistofdop???
WTF

Was een keuring voor verkoop. Koper is een politie-commissaris. Ik had hem na de afkeur direct gebeld; zijn antwoord was dat keuring voor verkoop serieus streng is en dat dit soort onnozele dingen al tot afkeur kunnen leiden.