Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

t_w

Ook weer een jaar apk, zonder problemen!

StefanCJ

Hier ook een jaartje verder. Enige aandachtspuntje was de rechter stuurstang, deze wordt komende vrijdag preventief vervangen.

:eusa_dance:

joebar

gisteren mijn 27 jaar oude audi 100 weer probleemloos door de keuring...
1 opmerking an de keurmeester....

dat ding wil maar niet roesten he  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

jorikw

Vandaag om 13u uur de garage in gereden. En pas om 18 uur eruit, zonder APK. :eusa_wall:

Auto was na het dichten van een gaatje in een ashoes (die tegen de automaat LV) goedgekeurd door garage, zelfs door 2 verschillende personen totaal bekeken. Om 14 uur APK afgemeld, wat denk je; steekproef  :-\

Kom ik na 1,5 uur terug, staat de auto weer op de brug. Meneer had nog wat gevonden:



Misschien niet helemaal duidelijk (phonecam) maar dit is dus een aluminium blok met rubber voor de ophanging van de achteras. De ring eromheen was gebroken.

Na ruim een uur hakken, breken en zagen was het onding eruit, en nieuwe kwam er al aan met koerier. Toen de ashoes nog die de RWD toch niet helemaal goed dicht vond. Helaas al te laat voor een APK, dus morgen maar weer langs.
Voor mij zal het dus wel weer in de papieren lopen, en helaas voor de garage in kwestie een hoop strafpuntjes...

Rob850turbo

vaak voorkomend probleem. 

op zijn minst slijten je achterbanden niet meer scheef af!

elianmars

Citaat van: jorikw op 31-01-2011 22:02:34
Vandaag om 13u uur de garage in gereden. En pas om 18 uur eruit, zonder APK. :eusa_wall:

Auto was na het dichten van een gaatje in een ashoes (die tegen de automaat LV) goedgekeurd door garage, zelfs door 2 verschillende personen totaal bekeken. Om 14 uur APK afgemeld, wat denk je; steekproef  :-\

Kom ik na 1,5 uur terug, staat de auto weer op de brug. Meneer had nog wat gevonden:

http://img600.imageshack.us/img600/637/imag0041h.jpg

Misschien niet helemaal duidelijk (phonecam) maar dit is dus een aluminium blok met rubber voor de ophanging van de achteras. De ring eromheen was gebroken.

Na ruim een uur hakken, breken en zagen was het onding eruit, en nieuwe kwam er al aan met koerier. Toen de ashoes nog die de RWD toch niet helemaal goed dicht vond. Helaas al te laat voor een APK, dus morgen maar weer langs.
Voor mij zal het dus wel weer in de papieren lopen, en helaas voor de garage in kwestie een hoop strafpuntjes...

Zie ik nou een afgebroken bout?  :-\

S. Brouwer

Gisteren ook weer goedkeuring gekregen voor een jaar sturen. 430k op de teller en 0 op of aanmerkingen  :eusa_dance:

Had al een stuurkogel en stabistangetjes vervangen

GJV70

Hier ook weer een jaartje gekeurd verder roffelen! Fluitend door de keuring! Wel rijmschijven en blokkken die aan vervanging toe zijn maar dat was voor de apk geen probleem. De schijven en blokken heb ik afegelopen weekend vervangen. Kan hij er weer even tegen aan. Keuring koste maar 29,00 euro overigens! :)
Roffel Sound Addict

DGD

Die van mij ook, na vervangen van draagarm LV en ashoesje RV, voor een jaar goedgekeurd.

gr
Gerwin 

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

hvdmountain

En ja hoor, we kunnen er weer een jaar er tegenaan. Eén aandachtspunt: remslangen vóór.

hanss850

#627
Helaas,

m'n 855 is afgekeurd op koplamp en de achterklep die niet van buiten open gaat.

Verder technisch wel helemaal ok gelukkig. Moet dus even zoeken naar lamp en aan de klus.

Lamp heel snel gevonden via het forum dus zo maar even ophalen. en dan met de achterklep aan de gang
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

cotton

zonder aanmerkingen, met 342.000 km op de teller, gewoon weer een jaar apk.... :eusa_whistle:

Henkien1956

Weer een jaar APK te pakken. Was ook niet moeilijk, zo'n 6 weken na een kleine beurt  :eusa_wall: