Turbo en DP te vervangen zonder brug??

Gestart door Wout309t, 28-12-2006 13:26:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dave

Citaat van: lipton op 25-02-2008 18:57:55
ik krijg het niet gedaan met een krik
Gaat nochtans wel, ik heb onlangs nog zo gedaan. (Brug is aangenamer natuurlijk.) Wel een deftige krik gebruiken natuurlijk!

JCviggen

Heb't al een keer of 2 gedaan met krik en bokken maar dat is dusdanig onaangenaam dat ik toch een brug aanraad  ::)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Wout309t

Heb het als topicstarter inmiddels al een paar keer zonder gedaan, en het is heel goed te doen.
Je moet zorgen voor een krik die flink hoog gaat.
Maar met brug gaat toch prettiger. ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

Eugene

Citaat van: JCviggen op 26-02-2008 12:17:12
Heb't al een keer of 2 gedaan met krik en bokken maar dat is dusdanig onaangenaam dat ik toch een brug aanraad  ::)

Of een smeerput natuurlijk ;)

If it's not blown, it sucks...

johan283

Citaat van: Eugene op 26-02-2008 17:30:03
Citaat van: JCviggen op 26-02-2008 12:17:12
Heb't al een keer of 2 gedaan met krik en bokken maar dat is dusdanig onaangenaam dat ik toch een brug aanraad  ::)

Of een smeerput natuurlijk ;)

Da's wel smerig zo'n put dan.....  :eusa_shifty:

Turbo-Geek

Ook met krik en 2x stevige jack stands gedaan, is wel te doen en dat op een parkeerplaats in de regen (onder de auto lekker droog), maar het moge duidelijk zijn een brug is natuurlijk veel beter.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

arjenT5R

 ;D Ik vraag me af waar een brug voor nodig is  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

onnaj

Past op de 16T geen slakkenhuis van een 15G, of is dit voor de flow ook niet aan te raden? Dacht er gelezen te hebben dat de slakkenhuizen hetzelfde zijn. Dan zou je ook enkel dat deel om kunnen wisselen op de turbo en dan is het probleem toch ook opgelost?

arjenT5R

Citaat van: onnaj op 16-11-2009 16:37:00
Past op de 16T geen slakkenhuis van een 15G, of is dit voor de flow ook niet aan te raden? Dacht er gelezen te hebben dat de slakkenhuizen hetzelfde zijn. Dan zou je ook enkel dat deel om kunnen wisselen op de turbo en dan is het probleem toch ook opgelost?

ja

alleen 15G is 2,25 inch uitgang en 16T is 3? (correct me if wrong)
maar het kan zowiezo!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

wouter1220

Als je van uitlaat knuffelen houd is zonder brug best te doen.

Heb het zelf ook gedaan, omdat de garage waar ik een brug had gehuurd zonder
stroom zat... (Had een oprijbrug die de auto net genoeg van de grond tilde om
er onder te kunnen liggen).

Heb redelijk wat intieme momentjes met de uitlaat gehad, het gaat echter wel!