Auteur Topic: En nu "just my 2 cents"  (gelezen 644 keer)

Walter

• Moderator Volvo-forum.nl
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Volvo S80 3.2 AWD 2007
    • Volvo Forum
En nu "just my 2 cents"
« Gepost op: 29-12-2006 10:33:41 »
...wtf het mag betekenen.

Heb er woensdagavond al eea over gehoord en nu alles gelezen. Wat een ge-o-h zeg over een meeting. Nu even het echte verhaal over het ontstaan van de Kerstboommeeting.

In 2003 spraken Fokke en ik over de verlichte zendmast. Leek ons leuk daar een mini-meeting te organiseren van het 850 Forum. Was erg gezellig en koud, de een had koffie en de ander had wat kerststol over. Het jaar daarop was het Volvo Forum net opgestart. Aangezien ik goed contact met Ben had en heb, hebben FOKKE EN IK ervoor gekozen ook op dit forum een bericht te plaatsen. En op de site van de 300 club, waarvan ik ook lid ben. Toen wisten we uiteraard nog niet dat het Volvo Forum zo explosief zou groeien. 2005 was wel de climax, die opkomst had niemand voorzien.

Dus de meeting is maar 1 jaar sec een 850 forum meeting geweest. Daarna is het een algemene Volvo "vreet je kerst restanten op"-meeting geweest. Zo wilden FOKKE EN IK dat ook.

Naar aanleiding van de te grote opkomst vorig jaar in IJsselsetin hebben zowel LqF als Ben contact gezocht met Fokke en ondergetekende. ER IS DUS WEL GELUISTERD NAAR DE KLACHTEN VAN VORIGE JAAR. Direct is aangegeven dat een andere lokatie gezocht werd, de naam van Swedish Collection viel toen al. Want het moet wel centraal zijn bladiebladiebla. Toen definitief bleek dat de lichtjes in de zendmast niet meer aangaan, hebben FOKKE EN IK besloten: de Kerstboommeeting is niet meer. Want er is geen kerstboom... En zonder lichtjes is het daar errug donker.

Bij de verdere voorbereidingen zijn Fokke en ik nauw betrokken geweest. Dus de opmerking dat de meeting ingepikt zou zijn raakt kant nog wal.... Er is gezocht naar een alternatief en daar zijn Ben en LqF is geslaagd!!!

Wat men schijnt te vergeten is dat het forum en bijbehorende meetings gaat om de gezelligheid en die ene duidelijke verbondenheid: Volvo.  Dat het buiten donker is en je de auto's niet kan zien, ach. Feit is dat de sfeer zeer goed was. Yep, weinig 850-leden gezien. Maar wel gelukkig een paar die het gezeur hier zat zijn en er dus niet meer komen. Dat is het voordeel van een algemene meet.

Ik wens alle forumleden veel gezondheid, geluk en wijsheid toe voor het komende jaar. En ik spreek de wens uit dat een ieder meer nadenk over hetgeen ze schrijven en oppakken.

Dit topic slinger ik gelijk op slot. is niet dat ik geen discussie wil voeren, is meer dat het geen zin heeft de discussie weer op te starten.  Had alleen nog niet de kans mijn versie te spuien. Iemand niet eens met mijn verhaal? Rook zondagavond maar een vredespijpje, doe ik in gedachten met je mee. En wil je toch je relaas kwijt... Mail me maar, heb je ook je hart weer gelucht.

gegroet

Walter

Mijn
« Laatst bewerkt op: 29-12-2006 12:34:43 door VolvoMafia »

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937