Wat was jouw grootste sleutelblunder?

Gestart door Claudia, 30-12-2006 12:10:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin

Citaat van: rob850/480 op 21-12-2018 22:25:29
jaren gelden met oud en nieuw oliebollen gebakken en de oude ollie in de castrol 5 liter kan gegooid.
Paar maanden later moest ik olie bijvullen en merkte tijdens het rijden dat ik een soort frituur/ baklucht rook.
Meteen maar een beurtje gegeven en nog jaren met die wagen gereden.

;D ;D ;D

Hier net zoiets, mijn vrouw maakt zelf haar fietsketting schoon met diesel maar bewaarde dat in een leeg ruitensproeier vloeistof vaatje  ;D

Marc O.

Citaat van: V70geRwin op 22-12-2018 15:38:36
;D ;D ;D

Hier net zoiets, mijn vrouw maakt zelf haar fietsketting schoon met diesel maar bewaarde dat in een leeg ruitensproeier vloeistof vaatje  ;D

;D ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

rob850/480

En maar sproeien om je ramen schoon te krijgen.
Ja die is ook leuk.

V70geRwin

Citaat van: rob850/480 op 22-12-2018 17:51:21
En maar sproeien om je ramen schoon te krijgen.
Ja die is ook leuk.

Vette meuk, zag bijna nix meer, hele tank vervangen  toen.

RoyvW

'Van fouten kun je leren' zullen we dan maar zeggen. Ik heb mezelf wel vaker vervloekt door stomme fouten. Gereedschap onder de kap laten liggen en dan de kap dicht laten vallen is ook zo'n mooie. Krijg je van die mooi ronde vormen van.
Roy

Volvo S60 2.4i LPi BJ2001 - 350.000KM
Volvo V70 2.5D Automaat BJ2000 - VolvoTune @170PK - 360.000KM
Volvo V70 XC 2.5T Automaat BJ1998 - 295.000KM (he)
Volvo V40 2.0T Automaat Prestige BJ2002 - 230.000KM (she)

Wouter1973

De grootste blunder? Dan moet ik kiezen. ;D Was het de prop keukenpapier die ik, bedoeld om olie op het kleppendeksel te verwijderen, precies liet zitten waar het bovenste carterventilatieslangetje aansluit? Of toch de PnP switch, waarvan ik door iets te lomp geweld de centrale bout afbrak. Was het die vijfde wielbout die ik vergat aan te draaien bij het wisselen naar winterbanden, waardoor ik deze verloren ben? Of zijn het de ontelbare boutjes en moertjes die uit mijn handen glipten en 'ergens' op een plek beland zijn waar ik ze nooit meer gezien heb? Of toch....de vergeten ringsleutel die ik ergens op een koplamp weg had gelegd waardoor ongemerkt de motorkap niet goed sloot, wat ik pas bemerkte toen ik met 130 op de snelweg reed.

classicT5

Dacht dat ik geen blunders had :), tot ineens te binnen schoot dat ik een keer net voor de APK remmen en rvs vervangen had. Bij de keuring zat velg compleet onder de rvs -> vergeten ontluchtingsnippel goed vast te draaien...