grille

Gestart door rogier, 15-04-2003 20:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogier

Ik heb al vaker iets geroepen over een geblokte grille voor de 850. Ik hoorde van Walter S. dat een XC90 grille zou moeten passen met de nodige aanpassingen. Is er iemand handig genoeg die dit wil doen (tegen betaling uiteraard)? Of is het relatief simpel? Ik wil zo ontzettend graag een geblokte grille hebben :).

denkweb

Ik heb zonet eens staan kijken bij een XC90 die hier met schade(!) staat, en ik ga jou nu vertellen dat dat ECHT NIET past... compleet anders van vorm.

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 17-04-2003 07:48:52
Ik heb zonet eens staan kijken bij een XC90 die hier met schade(!) staat....
Zo, da's snel  :(
Het hele jaar de R in de maand

PieT111

Citaat van: denkweb op 17-04-2003 07:48:52
Ik heb zonet eens staan kijken bij een XC90 die hier met schade(!) staat

Heeft iemand hem toch over de kop gekregen ???
Busje komt zo!

denkweb

Nee niet echt... ff wachten tot de spoorbomen opengaan duurt soms te lang he...

Trein had nog niet zoveel haast, gelukkig voor de berijder ;-)

rogier

Kortom, het is gewoon echt niet mogelijk?

PieT111

Citaat van: denkweb op 17-04-2003 13:05:44
Nee niet echt... ff wachten tot de spoorbomen opengaan duurt soms te lang he...

Trein had nog niet zoveel haast, gelukkig voor de berijder ;-)

Ik vraag me terdege af wat het IQ van zo'n man of vrouw is. Hoe kun je zo stom zijn?
Busje komt zo!

Reitse

Inderdaad... bedoel wat zijn 20 seconden op een dag...

Walter

Ik bedoel dat het gaat passen als je de grille van een XC90 demonteerd en het zwarte gedeelte in plaats van de chromen spijltjes in de grille van een roffel plaatst. Dan is de XC90 de enige die genoeg zwart heeft.
Universeel is een geblokte grille gewoon niet leverbaar.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

rogier

#9
Op zo'n manier. Maar dat gaat er niet echt uitzien of wel?

FF nog concreet: als je de spijltjes eruit zaagt, dan heb je met een XC90 grille genoeg blokjes om die in het frame te zetten?

KIM

Er bestaat toch ook nog een XC70 ? Die had volgens mij ook een geblokte grille...

Remy_W.

klopt klopt, maar die past ook niet naar mijn weten :(
Talkin' bout adrenaline!

denkweb

Ik heb hier twee halve delen en heb die even voor de neus van mijn tdi gehouden... als je gaat zagen ziet dat er niet uit denk ik... het zou kunnen qua oppervlak, maar dan zul je er wel iets omheen moeten maken (Frame) om het ding vast te zetten...

rogier

Citaat van: denkweb op 18-04-2003 09:21:36
Ik heb hier twee halve delen en heb die even voor de neus van mijn tdi gehouden... als je gaat zagen ziet dat er niet uit denk ik... het zou kunnen qua oppervlak, maar dan zul je er wel iets omheen moeten maken (Frame) om het ding vast te zetten...
Ik moet gewoon het frame van de oude grille gebruiken. Als het netjes gebeurt moet het dan wel lukken, mits inderdaad de XC90 grille groot genoeg is. Ik zal eens kijken wat de grille kost en wanneer ik tijd heb voor een beetje doe-het-zelven.

rogier

Ludo, ik kan zelf wel wat knutselen, maar ik moet dan ook nog een Volvo diagonaal hebben.