3" downpipe

Gestart door bobbob, 12-01-2007 19:59:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bobbob

Hallo,net een nieuwe downpipe gekocht  bij jt tuning voor een c70 t5 maar nu blijkt dat er maar 1 gat in zit voor een lamda sensor.Ik zelf heb er 2 kan dat kwaad als ik hem maar met 1 sensor monteer=

BenC70ES

 ???  Heb je dan ook wel één met schuine flens?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

bobbob

Ja de piijp is goed.Te kort maar dat is op te lossen

elianmars

Lekker handig allemaal. Had je niet beter een goed passende kunnen kopen?  :eusa_shifty:

Jeroentjuh

Een katloze 3"DP met maar 1 lambda aansluiting, schuine vlakke flens voor een nieuw type motor? En hij is ook nog eens te kort?

t5karel

Dit gaat niet goed komen :eusa_hand:.Moet je ook niet willen.Alles er af en in 1 keer goed,lijkt mij de beste oplossing :).
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

Je moet beide lambdasonsdes monteren. Laat het de leverancier oplossen, wordt toch geacht een passend product te leveren?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Vreemd ja.. :eusa_think:

(Hoewel ik ook een catloze DP wil, maar die zijn volgens mij niet te koop voor de nieuwere types)
[move][/move]

emielC70

Geloof mij nou als ik zeg dat je geen katloze downpipe kunt rijden op een volvo met 2 lambdasondes zonder storing.

Ik heb het een jaar lang geprobeerd maar je krijgt altijd een storing (met de storing valt overigens prima te rijden hoor).

Ik heb er toch een racekat tussen gezet.

2e lambdasonde aansluiten stelt geen fluit voor. Gewoon de juiste maat moer op je downpipe lassen en er een gaatje in boren.

Wel vreemd dat de downpipe te kort is zeker als je hem gewoon nieuwe bij een tuner gekocht hebt. Dan kan dat natuurlijk nooit.

haRtV70R

Citaat van: emielC70 op 13-01-2007 10:49:23
Geloof mij nou als ik zeg dat je geen katloze downpipe kunt rijden op een volvo met 2 lambdasondes zonder storing.

Daar zijn toch kastjes voor te koop, die je aan de 2e Lambda-sensor aansluit, zodat ie toch de juiste waarde doorgeeft aan de computer?
[move][/move]

Umberto

Citaat van: t5karel op 13-01-2007 09:44:37
Dit gaat niet goed komen :eusa_hand:.Moet je ook niet willen.Alles er af en in 1 keer goed,lijkt mij de beste oplossing :).

Sluit ik me bij aan Bobbob; het moet gewoon vakkundig in één keer goed afgewerkt kunnen worden. Neem geen genoegen met "achteraf herstelwerkzaamheden". Zo blijf je met lapmiddelen doormodderen. Zonde van je geld, zonde van je auto. Alleen maar ergernis mi...

Laserblue

goedkoop is duurkoop  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

BlackWolf

Citaat van: emielC70 op 13-01-2007 10:49:23
Geloof mij nou als ik zeg dat je geen katloze downpipe kunt rijden op een volvo met 2 lambdasondes zonder storing.

Ik heb wel eens waar geen V70 maar wel een Volvo en ik rij ook zonder kat met 2 lambda sondes, ik heb tot nu toe geen last van lampjes of storingen gehad. Correcte maat voor lambda sonde is 18mm trouwens.
V40 2.0T Zwart Metallic: 3" RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter, dual stage custom waterinjectie, MTE remap, Gegroefd en geboord remschijven, Goodridge remslangen. 4mm intrax verlaagd, enz enz

Joachim1

Wel raar dit  ??? dat het soms niet lekker past van JT
ken ik,maar dan is het vaker te lang dan te kort  :eusa_think: een extra gaatje voor de sonde moet
geen probleem zijn(heb wel vaker een JT dowm pipe gezien zonder gat voor de sonde)maar ik zal dit door de leverancier laten oplossen zoals Marc al zij