[MINI-MEETING] 20/04/2003: Zwolle

Gestart door rogier, 08-04-2003 14:07:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogier

Nog steeds op zoek..... 8). Ik zoek een Volvo logo, waarbij alleen de randjes van de letters zichtbaar zijn.

Reitse

Jhonn had hier laatst ergens een foto staan van z'n auto met Volvo er nogal een soort van groot opgeplakt, kan je daar niets mee?

rogier

Dat zou kunnen idd, thnx...

ex_beamerman

het letter type is meestal wel bekend bij de reclame man
jhonn

denkweb

Ik verwacht nog steeds foto's van een volvo 460 baghdad edition trouwens...

Johann

#155
EPS vector image

Kun je zelf wel een beetje manipuleren, pad verschuiven etc.
Heb je Coreldraw voor nodig of Illustrator.
Voor snijden moet ie op "haarlijn" staan.

Een draad model toch?  ;D


ex_beamerman

CiteerIk verwacht nog steeds foto's van een volvo 460 baghdad edition trouwens...
is moeilijker als ik dacht , ben een jaar of twee geleden overgegaan op wind.xp en heb sindsdien de scanner niet meer gebruikt nu kom ik er achter dat hij niet met xp samen wil werken ???.
dus......ff wachten(pizza)
groet jhonn

Reitse

Wil em ook wel voor je scannen Jhonn... ;)

Dreamer2

Mooi plaatje johann, maar hoe krijg ik in godsnaam mijn auto door de printer??
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Johann

Citaat van: Dreamer2 op 08-05-2003 22:23:31
Mooi plaatje johann, maar hoe krijg ik in godsnaam mijn auto door de printer??

Als je dat "EPS Vector image" aan klikt krijg je een document die je op je computer moet opslaan.
Hiermee ga je naar een beletterings bedrijf en vertel je hoe 't er uit moet zien.
Resultaat zal een grote sticker zijn met applicatie folie er over geplakt die je zo in een keer op je auto kunt plakken.

Dreamer2

#160
Citaat van: Johann op 09-05-2003 09:13:34
Citaat van: Dreamer2 op 08-05-2003 22:23:31
Mooi plaatje johann, maar hoe krijg ik in godsnaam mijn auto door de printer??

Als je dat "EPS Vector image" aan klikt krijg je een document die je op je computer moet opslaan.
Hiermee ga je naar een beletterings bedrijf en vertel je hoe 't er uit moet zien.
Resultaat zal een grote sticker zijn met applicatie folie er over geplakt die je zo in een keer op je auto kunt plakken.

Ok, ik denk dat ik het snap. Ik ga het plaatje even aanpassen zodat de drukker een sticker kan afdrukken die er net zo uit ziet als de zijkant van mijn 850. Die plak ik dan over de volle lengte waardoor ik gelijk de lakschade ook kwijt ben. Wordt nog wel een heel karwei om de ramen en deuren uit te snijden....

:D
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Mellow_yellow

#161
Citaat van: Rogier op 07-05-2003 10:57:17
Nog steeds op zoek..... 8). Ik zoek een Volvo logo, waarbij alleen de randjes van de letters zichtbaar zijn.

Deze stickers zijn gewoon te koop! Kijk maar eens op www.mondrimex.nl zij verkopen deze stickers voor op de trucks van Volvo.

Ze zijn te krijgen in wit en blauw voor Eur 12,50 per stuk.