Ik denk dat het m'n motorsteunen niet zijn, als ik wagen heen en weer duw, beweegt het blok nauwelijks heen en weer.
Zojuist nog even geprobeerd. Ik hoor bij heen en weer duwen trouwens wel een klik, één bij heen- en één bij terug.
Het klonk afkomstig van één locatie, ergens in de buurt van de versnellingsbak. Homokineten zitten toch vlak bij de wielen? 
Btw ik dacht maar 2 voorwielen te hebben
Was ik maar iets technischer.
Volledig off-topic, maar goed:
Speling op de aandrijfassen (dwz de tandwielen in de bak en de homokineten) is volledig normaal. Uiteraard kan door slijtage de speling abnormaal groot worden wat zich uit in minder rijplezier.
Bonken in de aandrijflijn bij lastwissel (tijdens schakelen/gas los/etc.) komt meestal van 1 of meer versleten motorsteunen. De bovenste is snel gecontroleerd: bak in 1 (AT in D), handrem los, motorkap open en tegen de auto duwen. Je ziet nu het blok bewegen, maar als je vrij grote scheuren in het bovenste rubber ziet (op het stuk wat verticaal loopt) is het tijd voor een nieuw rubber.
Onderste rubber bij distributie: auto opkrikken, wiel er af, spatscherm (2 plastic moertjes lossen) opzij vouwen en een breekijzer tussen het blok en subframe zetten. Als je naar beneden beweegt mag het blok niet los van het rubber bewegen.
Als de homokineten versleten zijn hoor je een ge-rikketik bij ca. halve stuuruitslag en gasgeven (raam open). Stuur je naar links, dan is de rechterkant verdacht en vice versa. Controleer ook of de ashoezen niet gescheurd zijn en vetvrij. Als eerste gaan meestal de buitenste homokineten.
Gr