De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Wedden dat ze niet zometeen de hoek om komt kijken?

Heb net 3 uur naast haar liggen lezen met het licht aan :eusa_shhh:  Vervelende is nu dat ik het boek uit heb, maar klaar wakker ben. Welk boek vragen sommigen zich misschien af? "The Poet" van Michael Connelly. Lekker boek als je van mannen-romans houdt! Ben al weer aan het kijken naar wat ik hierna ga lezen ...

Duell

Zo het is weer weekend, ik heb weer genoeg gezopen.
Meer cognac kan ik echt niet aan.  ;D  nu maar even slapen gaan (sjips dat rijmt)

Spin!

Thuis! Avondje stappen is 75 euries duurder geworden...geflitst tijdens het wildplassen  :-\

...en ik piste echt rustig, maar ze wilden het niet geloven! Uit frustratie de mobiele unit maar besmeurd met sambalsaus ( gejat uit dönerkraampje )... :evil:

www.vm-parts.nl

Henkie P

Citaat van: Spin! op 30-09-2007 03:36:17
...en ik piste echt rustig, maar ze wilden het niet geloven! Uit frustratie de mobiele unit maar besmeurd met sambalsaus ( gejat uit dönerkraampje )... :evil:

Die sambalsaus krijg je gratis erbij?

Spin!

Citaat van: Henkie P op 30-09-2007 04:20:06
Citaat van: Spin! op 30-09-2007 03:36:17
...en ik piste echt rustig, maar ze wilden het niet geloven! Uit frustratie de mobiele unit maar besmeurd met sambalsaus ( gejat uit dönerkraampje )... :evil:

Die sambalsaus krijg je gratis erbij?

'Geleend' van kebabmannetjes  :eusa_angel:

www.vm-parts.nl

why-not


Snellebaksteen

En ik neem nog maar een biertje ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Ik ga er vantussen. Tabee!  :eusa_shhh:

wepster


Thys

Zo, 14 uur gewerkt, nu naar bed...fijne dag allemaal

pwassink

Hij was alweer helemaal weggezakt t topic..

Vreselijk .. maar t is na tweeen

Ik ga zo ook maar es .. morgen weer een net zo lange dag ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

thuur


Chris S.D.

Volvo for life (and funeral)

Barry_C70

DANG its cold tonight, and that sucks cuz now the 19"s gotta come off to make way for the tiny 17" with winters :( thats no way for Sharon to show herself anymore :P

Reitse

Vanmorgen half zes... bibberend op de fiets naar huis... zelfs de whisky hield me niet warm....