De Nachtbraker

Gestart door RonnieDuck, 21-02-2007 05:57:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KUKO (Rob)

Jawel een beetje internetten zoals ik al de gehele nacht doe . ;D ;D

cas

grrrr.... kan de slaap niet vatten...  :eusa_wall:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elianmars

Citaat van: cas op 26-10-2010 02:40:26
grrrr.... kan de slaap niet vatten...  :eusa_wall:

Idem  :eusa_shifty:

Thys


pwassink

Ach, gaan wij met frisse moed maar weer aan de slag ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

widebody

En daar zit je dan, op je vrije weekend om 05:00 beneden met een kopje thee op de bank en de laptop op schoot te forummen. Alsof je nix beters te doen hebt.

Kan kiezen: blijven liggen en een knallende hoofdpijn ontwikkelen of er maar "uitgeslapen"uitgaan. Sta normaal om 03:00 om te gaan werken.

Klote, als ik de rest van mijn leven voor me zie. Denk dat ik toch mar iets anders moet gaan zoeken.

elianmars

Citaat van: widebody op 30-10-2010 05:09:02
En daar zit je dan, op je vrije weekend om 05:00 beneden met een kopje thee op de bank en de laptop op schoot te forummen. Alsof je nix beters te doen hebt.

Kan kiezen: blijven liggen en een knallende hoofdpijn ontwikkelen of er maar "uitgeslapen"uitgaan. Sta normaal om 03:00 om te gaan werken.

Klote, als ik de rest van mijn leven voor me zie. Denk dat ik toch mar iets anders moet gaan zoeken.

Ach, als je voor je gevoel uitgeslapen bent, heb je wel een lekker lange dag voor je  ;D

rogerV701998

Ik ben een uur kwijt... :eusa_shifty: ;D

thuur

Ik heb het niet, ben zelf al een uur kwijt. Deze avond dan ;D


Gr 8)

wepster

whaa jij ook al ik ben ook even het spoor bijster kwa tijd en uren zeker na zo een leuke avond feesten voor een house warming party  :eusa_dance:
nog ff kijken of er wat nieuws is en dan vlug naar mijn mandje morgen weer vroeg dag  :eusa_whistle:

thuur


arjenT5R

Zo en ik ga ondertussen alweer aan de lunch  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Citaat van: wepster op 31-10-2010 02:22:45
whaa jij ook al ik ben ook even het spoor bijster kwa tijd en uren zeker na zo een leuke avond feesten voor een house warming party  :eusa_dance:
nog ff kijken of er wat nieuws is en dan vlug naar mijn mandje morgen weer vroeg dag  :eusa_whistle:
Jij bent vroeg terug ? ;D  Mogguh allemaal !

KUKO (Rob)

TSSSSSSSSSSS allemaal watjes.Alles al in diepe rust.

arjenT5R

Citaat van: KUKO (Rob) op 01-11-2010 03:38:30
TSSSSSSSSSSS allemaal watjes.Alles al in diepe rust.

Je slaapt onderhand ook al zeker?  ;D ;D ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!