Ik denk dat ik toch alleen de handgrepen maar laat spuiten. De strips wil ik dan wel matzwart laten doen....
Allemaal best mooi, maar die van ons blijft gewoon zijn grijze bumperstrips, handgrepen en deurstrips houden.Hoort bij die auto.
Citaat van: Tamarzilla op 08-03-2007 21:55:37Allemaal best mooi, maar die van ons blijft gewoon zijn grijze bumperstrips, handgrepen en deurstrips houden.Hoort bij die auto.Je ziet al zo veel auto's als 'kerstboom' rondrijden.
Ik vind het niet mooi, net zo'n wanabee S/V70......
Misha snapt het.
Ja, zie je wel, Misha snapt het
Ik vind op zich de kunststof delen van de 850 niet lelijk, staat wel.Enige jammer is dat de tand des tijds er vat op krijgt
Citaat van: Misha op 13-03-2007 22:11:07Ik vind op zich de kunststof delen van de 850 niet lelijk, staat wel.Enige jammer is dat de tand des tijds er vat op krijgtDat is ook precies het punt, het blijft niet mooi egaal...Spuiten kost voor mij 250 euro. Strips en handgrepen in kleur.
* mehn is benieuwd wie de eerste is die de dakstrips in kleur (laat) spuit(en)
Citaat van: mehn op 14-03-2007 20:40:44* mehn is benieuwd wie de eerste is die de dakstrips in kleur (laat) spuit(en) Ohja ik!...of toch niet?