Meespuiten strips en handgrepen..

Gestart door Wout309t, 05-03-2007 18:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout309t

Er zijn al wel topics over geweest, maar ik kan ook na gebruik van de 'search'-functie niet vinden wat ik zoek...
Ik zou graag wat foto's zien van 850's sedan met meegespoten handgrepen en bumperstrips. Heb er al wel wat gezien met alleen de handgrepen.

Aangezien hier nogal wat mensen zijn met een dikke database vraag ik het maar gewoon even... ;)

Graag dus foto's hiervan, het liefst van verder vrij originele autootjes in een donkere kleur...

Alvast bedankt,

Wouter
2011 V70 2.0T R-Design MT

Jeroentjuh


Wout309t

Thnx Jeroen!!! Geeft alvast een beeld!!
Meer foto's welkom.... :eusa_whistle:
;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

850 T5 Freak

deze misschien:  :eusa_think: (ik wou het zelf eerst ook doen, maar op advies van forumleden tog maar niet gedaan :eusa_shifty:)






Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

Jeroentjuh

Ik vind het niet mooi, net zo'n wanabee S/V70......

Eugene

Handgrepen meespuiten (of vervangen voor x70 exemplaren) is mooi, bumperstrips vind ik mooier als ze zwart/grijs blijven.

If it's not blown, it sucks...

850 T5 Freak

Citaat van: Eugene op 05-03-2007 19:36:57
Handgrepen meespuiten (of vervangen voor x70 exemplaren) is mooi, bumperstrips vind ik mooier als ze zwart/grijs blijven.

I AGREE  :eusa_boohoo:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Wout309t

Dat is mooi jah! Alleen blijf ik dat laffe grijs van die strips gewoon lelijk vinden.
Ben zaterdag bij de spuitert geweest om ze gewoon matzwart te spuiten, maar hij opperde om ze gewoon mee te spuiten.
Ik denk dat het bij een donkere kleur zo lelijk nog niet is. Bij bijvoorbeel CY is het een ander verhaal.

Eeehm, is handgrepen vervangen door x70 exemplaren niet wannabee s70 dan?? ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

Emiel


elianmars

't Is maar net wat je zelf wilt.

Ik vind 't bij onze wagen mooier als de contrasterende zwarte lijnen van de bumpers en stootstrippen donkergrijs blijven, dus die zullen niet in kleur gespoten worden zolang de wagen in ons bezit is  :P

Rudy-M

Die van FBM heeft ook meegespoten strips:




Tamarzilla

Allemaal best mooi, maar die van ons blijft gewoon zijn grijze bumperstrips, handgrepen en deurstrips houden.

Hoort bij die auto.
T5, rica getuned

Wout309t

Ik denk dat ik toch alleen de handgrepen maar laat spuiten. De strips wil ik dan wel matzwart laten doen....
2011 V70 2.0T R-Design MT