Meespuiten strips en handgrepen..

Gestart door Wout309t, 05-03-2007 18:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fearless

Handgreep van de rechter voordeur kan ook links geplaatst worden.

elianmars

Citaat van: fearless op 24-06-2007 15:59:55
Handgreep van de rechter voordeur kan ook links geplaatst worden.

Maar dan heb je weer een sleutelgat in je rechter deurgreep zitten.......  :eusa_doh:








:P ;D

fbm

Citaat van: fearless op 24-06-2007 15:59:55
Handgreep van de rechter voordeur kan ook links geplaatst worden.

Nou heb ook 4 blinde :eusa_think: accu leeg ::) wat nu? kofferbak open even pielen aan de achterbank en ik was binnen :eusa_wall:

Soms zijn blinde hendels niet zo mooi, komt maar zelden voor ;D

Turbo-Geek

Ik ken dat :) Ik heb dat met mijn Golf ook gehad maar het is iets wat alleen voorkomt als er echt iets mis is.
Ik vind het een stuk netter staan (blinde greep) en zeker met een alarm/CV is het slot overbodig geworden en het werkt ook nog eens inbraak vertragend.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

fbm

Citaat van: Turbo-Geek op 25-06-2007 09:58:30
en het werkt ook nog eens inbraak vertragend.

Moet je nagaan ik had gewoon de sleutel en dat duurde zelfs nog wel even voor ik binnen was!

Turbo-Geek

Kijk, als je snel naar binnen wil als inbreker dan gaat het raampje eruit en maak je zo de deur open.
Als de techniek je in de steek laat dan ben je al eigenaar idd wel ff bezig via de achterkant maar ik vind dat acceptabel omdat ik niet ervanuit ga dat zoiets dagelijks gebeurt.
Bovendien vind ik het zonde om 85 euro uit te moeten geven aan een slot dat in die handgreep past (en functioneel is) terwijl ik dat niet gebruik.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

forza123

moest laatst de veerboot op. Op de heenweg gewoon op slot gezet met afstandbediening (alarm erop) en hop; die ging dus af bij de eerste golf :) (ik had er geen last van, want ik zat gewoon boven hehe)
Op de terugreis de auto dus maar op slot gezet met de sleutel. Dan gaat het alarm er namelijk niet op. In dit geval is het slot in de handgreep dus toch wel functioneel.
Maar ja, hoe vaak ga je met de veerboot ;) ...
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

vincent850

bij mij werk me centrale vergrendeling ook op me kofferbak slot.

dus mocht me alarm weigeren,of op slot willen doen zonder alarm,dan kan ik hem openen/sluiten via het kofferbak slot.

moet wel zeggen dat ik geen orgineel alarm heb,maar Gemini.
weet niet of dat verschil maakt?

Turbo-Geek

Ik heb nog nooit gezien dat je een CV kan bedienen middels de kofferbak (dat bedoel je toch ?)
De kofferbak wordt met een actuator bedient en is 1 way in tegenstelling portiersloten die vaak 2 way aangesloten worden (kunnen open/dicht via alarm maar CV werkt ook nog via slot/sleutel)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Eugene

CV werkt via het kofferklepslot bij de 850.

If it's not blown, it sucks...

Turbo-Geek

Dat ga ik nu dus voor het eerst meemaken ... heel apart :)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Tim N

Mits je kofferslot nog gangbaar is natuurlijk ;)

BaRRaCuDa

Ik zal morgen na het wassen van mijn nieuwe aanwinst  :)  :)even wat foto's maken en posten, tevens een nieuw project openen  ;D 
Vooralsnog zijn alleen de voor en achterbumper volledig meegespoten in antraciet metallic, later zal ik ook de handgrepen en de deurstrips in kleur maken (en het deel op de achterklep).

Hier alvast een goede link naar een hele mooie 855 in dezelfde kleur als de mijne (als ik het goed heb), alles meegespoten (ik hoop dat ie er nu niet dubbel tussen staat....)
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,29678.0.html

RemkoT5

ja bij mij werkt de CV via de achterklep ook prima, van de week nog geprobeerd omdat ik de achterbak helemaal wilde afsluiten. dus sleutel naar links. Dan werkt de CV via deuren en afstandsbediening net meer op de achterklep (850 sedan)

BaRRaCuDa

Dit is de link naar mijn nieuwe project topic, als je de meegespoten voor en achterbumper in 427 wil zien:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44971.msg913510.html#msg913510