Auteur Topic: Best mooi zo'n efficiente evt. getunede 5-cylinder hoor....  (gelezen 1559 keer)

rody

• Gast
Re: Best mooi zo'n efficiente evt. getunede 5-cylinder hoor....
« Reactie #15 Gepost op: 31-05-2007 22:15:13 »
Lelijk is ie niet. Maar als je geen volvo hebt en je koopt zon hok dan verwacht je wel enige afwerking niet?

och; american car drivers kijken niet zo nauw...

OMD

• Lid 500+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • koos autoloos
    • Street-Illusions
Re: Best mooi zo'n efficiente evt. getunede 5-cylinder hoor....
« Reactie #16 Gepost op: 31-05-2007 22:37:30 »
Even een leuke aanvulling:

Toen de auto nog niet op de Nederlandse markt te verkrijgen was heb ik een paar uurtjes mogen sturen in de Cabrio versie ervan met de leuke uitbreiding van de audio genaamd: BOOM!

2x 30cm subs achterin en 10 speakers in de auto...
Leuke info en natuurlijk wilde ik dat wel proberen.

Aangezien het die dag zo een 25 graden was met een heerlijk zonnetje kon natuurlijk het dak eraf!

tja, en toen begon de ellende...

Het dak is elektrisch, totdat de kap omlaag is, dan moet er HANDMATIG een leren kap gespannen worden aan de achterkant met zo een beetje ontelbaar aantal drukknopen... hoe handig is dat, geloof me, de laatste drukknopen met een stijfgespannen leren hoes is niet fijn.

enfin, na de worsteling van 10 minuten gaan rijden met groene platen :D
prachtig geluid, houd wel een beetje van dat logge wegligging, je kan toch een beetje smijten met die bak.

Toen kwam de audio, klinkt best goed ware het niet dat die 2 12" subs tegen de kap van de cabrio aan het beuken zijn!!! hele tijd zo een trillend geval in de auto, SUPER IRRITANT zeg maar.

Al met al een leuke auto maar ik vind er toch wel een paar bloopers tussen zitten.

Nee, doe mij maar een Mustang uit '67, dat rijdt beter ;)