M@rtijn op avontuur in zweden

Gestart door M@rtijn, 24-06-2007 16:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M@rtijn

Ja ja jullie lezen het goed ! Over zes dagen is het dan eindelijk zover  :eusa_angel:
Dan zit m@rtijn mooi voor drie weken in het "beloofde volvo land" Heb er enorm veel zin in en kijk ernaar uit om een mooie en rustige vakantie te hebben,veel te ontdekken en wie weet misschien wel een zweedse dame mee terug te nemen naar NL, je weet tenslotte nooit hoe het loopt  ;D

Zijn er behalve mensen van het forum die in zweden wonen (viking in shorts) mensen naar zweden geweest ? Aan onderdelen daar  vast geen gebrek,maar zijn er nog speciale dingen waar je rekening mee moet houden met het klimmen en dalen in de bergachtige omgeving ? Zodat je remmen aan het eind van de vakantie niet op zijn ??

Nog dingen nodig om bij pech dingen zelf te kunnen maken ?

De standaarduitrusting tot nu toe voor pech:

* Zaklamp
* verbanddoos
*reserve lampen
* Krik
* Anwb reis en kredietbrief
* Veiligheidsvest
* Gevarendriehoek
* Schadeformulieren
* Brandblusser
* Sleeplint
* Zwaailamp

Eventuele aanvullingen en tips zijn van harte welkom!
A.s. Vrijdagnacht is de bedoeling om rond 01.00 u  weg te rijden uit NL en dan zaterdag rond een uur of 15.00 u  aan te komen.


Als aanvulling: Ga niet alleen,een goede vriendin gaat ook mee,haar ouders hebben nl een huis in zweden waar wij drie weken in kunnen verblijven.Is in de omgeving van goteborg,dus een beetje mooie dames zullen daar vast wel te vinden zijn  :eusa_dance: En helemaal in de sportschool daar,zal vast mijn  :eusa_think: hebben dat het allemaal zomaar los loopt daar  :eusa_clap:
Wie weet wat er gebeuren gaat,de estate biedt genoeg ruimte ! En anders kunnen ze altijd nog wel op schoot  :angel: En ja de ondwerpen dame en volvo is natuurlijk helemaal geweldig !

Groeten M@rtijn
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal ;)

matRRR

Succes martijn, klinkt als een mooi avontuur!

Ga je helemaal op eigen houtje of met een groep?
Vergeet niet een hele stapel foto's (onderwerp vrouwen en volvo's) te maken voor de thuisblijvers op het forum.
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

kyro

wauw !!  dat wordt feesten :eusa_dance:

uhum !   maar in zo'n grote estate, heb je nog plaats over !!??
kan misschien met je mee "sporten" :eusa_think: ;D

gaaf hoor !!!

veel plezier daar  !

Niek

Veel plezier daar en alvast een goede reis gewenst!!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Taranis

Have fun! Tip: zoek de uitgaansgelegenheden waar de studenten uitgaan  :angel:

Donderdagavond studentenavond is in Zweden niet echt gangbaar, is echt op zaterdagavond te doen... enjoy  :eusa_whistle:

Ik weet trouwens niet hoe dat in Götenborg is, maar in Stockholm en Uppsala (aanrader!) waren ze erg blij met Nederlanders, die geven namelijk veel meer uit aan drank :P Even wapperen met je ID-kaart en je mocht de rij voorbij en zo naar binnen ;D

Overigens is 14 uur lang zat om naar Götenborg te rijden, dat ga je makkelijk redden :)

M@rtijn

Update:
Dank voor de reactie's tot zover !

Leuk om te horen dat de mede volvo fielen een beetje meeleven met dit mooie avontuur! Weet zeker dat het allemaal goed komt daar in zweden  :eusa_angel:
En natuurlijk blijven   :eusa_pray:  dat we daar verschillende leuke dames tegen gaan komen  :eusa_drool: Als alles doorgaat heb ik al met een dame een afspraak om samen de sportschool te gaan bezoeken en helemaal leeg te gaan tijdens een uurtje spinning  :eusa_whistle: Zo gaaf zo cool doe dit nu vanaf sept 2006 en drie soms 4 keer in de week,is echt verslavend  :evil:

Tot zover !

Groeten M@rtijn
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal ;)

Chris

Veel plezier! Maar dat gaat wel lukken weet ik uit ervaring :P "Het" loopt allemaal zomaar los rond inderdaad, bijna schandalig ;D :angel:

Ook veel rij-plezier natuurlijk. Enjoy ;)

viking_in_shorts

Aangezien we elkaar toch hier gaan treffen, geen lange verhalen. Alleen 1 weetje; onze records zijn:

9 en een half uur (Venlo - Göteborg, 's avonds / 's nachts en geluk met de boot)
14 en een half uur (Göteborg - Venlo, 's middags / 's avonds met sneeuw storm vanaf Kopenhagen tot voorbij Hamburg)

De snelste tijd kwam vooral omdat ik in Denemarken en Zweden te hard heb gereden. Doe ik meestal niet (meer dan 30 km/u te hard ;) ) . Dus ... 14 uur is wel heeel erg lang! Zal je alleen overkomen als je heel erg veel pech hebt met de boot (=of in jullie geval - de boten)

WYD

Veel plezier en vooral veel foto's maken!
Ik ga de laatste 3weken van Augustus samen met m'n vriendin en de hond naar Zweden.
Wordt voor mij ook de eerste keer, ben altijd naar Frankrijk op vakantie geweest.
M'n vriendin is er gelukkig al wel vaker geweest en kent dus al een beetje het reilen en zeilen.
We moeten alleen nog een goede route uitstippelen aangezien we de hond niet in de auto kunnen achterlaten op de boot, omdat sommige mensen vergeten het alarm van hun auto uit te zetten op de boot.  :(

Heb er nu al zin in, want het schijnt een prachtige natuur te zijn, ideaal om heel veel te wandelen met de hond  :)
Ben dus heel benieuwd naar je reisverslag!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

M@rtijn

Hallo medeforumers !


Helaas ben ik al weer te lang terug in nederland  ;)

Even een korte update :

Zweden is me echt super bevallen heb echt de tijd van mijn leven gehad en er is een wereld voor mij open gegaan,en niet alleen wat het land betreft maar o wat lopen er mooie vrouwen rond daar en niet een of twee maar gewoon een heleboel!

Heb al besloten voor mijzelf dat ik het niet erg zou gaan vinden om daar te gaan wonen! Maar eerst maar even werken in nederland een verslag maken voor het forum met foto's en daarna even weer 1,5 week terug in sept / okt naar het super land !!!!


Groeten en alvast een fijn weekend!

En voor degene die nog naar zweden gaan,geniet ervan ! Maar dat gaat zeker lukken.En voor de rest iedereen die nog geen vakantie heeft gehad een fijne vakantie bij deze ! En ik kijk alweer uit naar mijn volgende korte zweden break!

M@RTIJN
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal ;)