Auteur Topic: V60 T5 Polestar "Thor5"  (gelezen 118024 keer)

Chris

• a.k.a. Gris
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • V60 T5 GT MY'16
Re: V60 T5 Polestar "Thor5"
« Reactie #1920 Gepost op: 09-01-2019 16:27:49 »
Beetje druk gehad, vandaar een wat late update :).

31 december heb ik de V60 weer afgeleverd bij de dealer om het koolstoffilter te vervangen. Dit keer geen gekke verrassingen gelukkig :). Volgens hen zou het nu goed moeten zijn. Ze konden maar beperkt testen omdat ik een vrij volle tank had. Maar wat ze hebben getankt ging prima. Vorige week bijna niet gereden, dus ik ben nu pas bezig te tank leeg te rijden. Aangezien het vooral woon werk verkeer is gaat het niet hard op dit moment... dus ik moet nog heel even geduld hebben totdat ik echt zelf kan testen. Ik ben benieuwd :).

Verder doet de V60 het voorbeeldig. Helaas wel vorige week een aantal vrij grote krassen op de motorkap geconstateerd. Hij was erg vies, en ik zag ineens in het voorbijlopen allemaal vegen met krassen in hetzelfde patroon. Gelukkig niet heel diep. Wellicht gebeurd toen er een paar weken geleden een klein laagje sneeuw lag. Afgelopen weekend de V60 maar eens even gewassen, en gelijk de tol erop gezet. Gelukkig alle krassen eruit kunnen poetsen :). De kap weer in de sealer gezet en nu gewoon weer lekker rijden! 8)

)()()sT

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • V70R | V60D | T-5R CY
    • www.joostvdveer.nl
Re: V60 T5 Polestar "Thor5"
« Reactie #1921 Gepost op: 09-01-2019 17:32:20 »
Genieten maar van die beauty!
Mis je een 850 niet? :evil: ;D