ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Doe dat dan een keer joh.... ;D

Chris

Citaat van: Sbv op 20-12-2011 11:04:52
Doe dat dan een keer joh.... ;D

Jahjah ;)...

Ik had dat ooit aleens bedacht, vond het toen wel weer prima... maar zag dat laatst weereens voorbij komen, en vond het toch wel weer leuk. Leuk verjaardagscadeautje :).

)()()sT

Ik denk dat ik ook een S60 ga rijden, dan is het gewoon rijden en rijden ;D

Chris

Citaat van: )()()sT op 20-12-2011 11:18:08
Ik denk dat ik ook een S60 ga rijden, dan is het gewoon rijden en rijden ;D

En alles doet het gewoon Joost :eusa_whistle:...

)()()sT

Trouwens, de standkachel in mijn 850 doet het ook :D

Chris

Citaat van: )()()sT op 20-12-2011 11:24:56
Trouwens, de standkachel in mijn 850 doet het ook :D

Gelukkig past dat ding (waarschijnlijk) niet in een XC70 ::).

)()()sT


grijzev70tdi

Citaat van: Chris op 20-12-2011 11:25:59
Citaat van: )()()sT op 20-12-2011 11:24:56
Trouwens, de standkachel in mijn 850 doet het ook :D

Gelukkig past dat ding (waarschijnlijk) niet in een XC70 ::).

Alles is pas te maken ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: Chris op 20-12-2011 11:25:59
Citaat van: )()()sT op 20-12-2011 11:24:56
Trouwens, de standkachel in mijn 850 doet het ook :D

Gelukkig past dat ding (waarschijnlijk) niet in een XC70 ::).
Wel in een S70  ;D

Chris

Citaat van: Sbv op 20-12-2011 13:28:01
Citaat van: Chris op 20-12-2011 11:25:59
Citaat van: )()()sT op 20-12-2011 11:24:56
Trouwens, de standkachel in mijn 850 doet het ook :D

Gelukkig past dat ding (waarschijnlijk) niet in een XC70 ::).
Wel in een S70  ;D

Goed uitkijken Joost... zo'n meniemobiel valt gelukkig van verre op ;D!

Chris

#1045
De S60 heeft vandaag de APK-keuring gehad, heb hem ook gelijk de 220k beurt laten geven.

Hij is glansrijk door de APK gekomen, ook geen aandachtspunten. De auto stond er erg netjes bij toen ik aankwam, ze hebben hem gewassen en ze waren zelfs met bandenzwart in de weer geweest :eusa_think:, vast een statiaire die niks te doen had....

Ik ben wel weer tevreden ;D!

Sbv

Mooi, kan je er weer een jaar tegen. Ik mag over een week of 2 a 3 denk ik(nog even afspraak maken)

Taranis

Citaat van: Chris op 11-01-2012 15:56:59
De S60 heeft vandaag de APK-keuring gehad, heb hem ook gelijk de 220k beurt laten geven.

Hij is glansrijk door de APK gekomen, ook geen aandachtspunten. De auto stond er erg netjes bij toen ik aankwam, ze hebben hem gewassen en ze waren zelfs met bandenzwart in de weer geweest :eusa_think:, vast een statiaire die niks te doen had....

Ik ben wel weer tevreden ;D!

Een wat? :P

Maar uhm, netjes! Ik dacht alleen dat je de beurten zelf wou doen uit oogpunt van kostenbesparing?

Sbv

Hij denk ook aan de economie, of het was de NatRes kerstbonus  :P

Chris

Citaat van: Taranis op 11-01-2012 16:29:41
Citaat van: Chris op 11-01-2012 15:56:59
De S60 heeft vandaag de APK-keuring gehad, heb hem ook gelijk de 220k beurt laten geven.

Hij is glansrijk door de APK gekomen, ook geen aandachtspunten. De auto stond er erg netjes bij toen ik aankwam, ze hebben hem gewassen en ze waren zelfs met bandenzwart in de weer geweest :eusa_think:, vast een statiaire die niks te doen had....

Ik ben wel weer tevreden ;D!

Een wat? :P

Maar uhm, netjes! Ik dacht alleen dat je de beurten zelf wou doen uit oogpunt van kostenbesparing?

Hahaha.. stagiaire dus ;D!

Ja zeker netjes! Voor wat betreft die beurt zelf doen, om te beginnen gaat het gelukkig financieel al wel weer beter :). Verder had ik laatst met Sander een berekening gemaakt wat je dan aan onderdelen nodig hebt, en dus ook wat je ongeveer bespaart aan arbeidsloon als je het zelf doet. Je komt ergens aan de tweehonderzoveel euro aan materiaal... Ik vind 1 keer per jaar langs de dealer voor een beurt tegelijk met APK dat extra geld eigenlijk wel waard. Heb ik ook weer een jaar Volvo assistance en is het boekje weer netjes afgetekend. Ondanks dat ik het overigens wel leuk vind weereens wat meer aan de auto te doen vind ik een beurt nou niet echt een leuke bezigheid om de vrije tijd in te steken.

Onderdelen die vervangen moeten worden en die zelf te doen zijn ga ik wel zelf (met hulp hopelijk ;D) doen, zoals de motorsteun distrizijde.