ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Chris

#45
Zoals gemeld in mijn vorige post is mijn roffeltje afgekeurd tijdens de APK op het lichtbeeld van een van de koplampen. Na deze melding heb ik gelijk besloten om heldere koplampen te laten plaatsen, deze upgrade stond toch al op het verlanglijstje :angel:.

Gisterenmiddag had ik een afspraak bij ET om de lampen te laten plaatsen. Vandaag de auto met zijn nieuwe ogen maareens op de gevoelige plaat gezet, en ik moet zeggen dat ik er heel happy mee ben! De auto ziet er gelijk weer een stukje frisser en "stoerder" uit 8) Aanschouw...















Ik zal vanavond ook nogeens een fototje maken met de lichten aan.. voor het complete gevoel ::)

BartusKN

Wooow jij gaat mij jaloers maken morgen ?:O

Chris

Citaat van: BartusKN op 12-01-2008 16:19:03
Wooow jij gaat mij jaloers maken morgen ?:O

Ik wil het graag overhalen noemen ;D

Black Magic

Netjes hoor alleen die ledjes zou ik eruit halen  ;D

Starbuck

Citaat van: BartusKN op 12-01-2008 16:19:03
Wooow jij gaat mij jaloers maken morgen ?:O
Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 17:26:29
Netjes hoor alleen die ledjes zou ik eruit halen  ;D

Zou die ledjes er ook uitdoen, maar voor de rest, "hartstikke" jaloers joh!
Heel mooi.... :)

Duell

Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 17:26:29
Netjes hoor alleen die ledjes zou ik eruit halen  ;D

Nee joh, die ledjes horen er in. En andres zie je gaatjes.
Mooie upgrade Chris  ;D

Black Magic

Citaat van: Duell op 12-01-2008 18:40:18
Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 17:26:29
Netjes hoor alleen die ledjes zou ik eruit halen  ;D

Nee joh, die ledjes horen er in. En andres zie je gaatjes.
Mooie upgrade Chris  ;D

Dat kun je best mooi oplossen met een plaatje zwart kunstof erachter, heb ik deze week ook gedaan omdat ik een tijdje terug de leds had afgekoppeld (er was er 1 kapot) en als ze toch niet branden is het mooier om ze er gewoon uit te halen. ;)

Chris

Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 19:00:30
Citaat van: Duell op 12-01-2008 18:40:18
Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 17:26:29
Netjes hoor alleen die ledjes zou ik eruit halen  ;D

Nee joh, die ledjes horen er in. En andres zie je gaatjes.
Mooie upgrade Chris  ;D

Dat kun je best mooi oplossen met een plaatje zwart kunstof erachter, heb ik deze week ook gedaan omdat ik een tijdje terug de leds had afgekoppeld (er was er 1 kapot) en als ze toch niet branden is het mooier om ze er gewoon uit te halen. ;)

Met dat laatste ben ik het zeker eens, zolang ze het doen blijven ze er echter in zitten 8) Ik vind die LED-jes juist wel wat extra's geven...

Starbuck

Citaat van: Chris op 12-01-2008 20:06:00
Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 19:00:30
Citaat van: Duell op 12-01-2008 18:40:18
Citaat van: Black Magic op 12-01-2008 17:26:29
Netjes hoor alleen die ledjes zou ik eruit halen  ;D

Nee joh, die ledjes horen er in. En andres zie je gaatjes.
Mooie upgrade Chris  ;D

Dat kun je best mooi oplossen met een plaatje zwart kunstof erachter, heb ik deze week ook gedaan omdat ik een tijdje terug de leds had afgekoppeld (er was er 1 kapot) en als ze toch niet branden is het mooier om ze er gewoon uit te halen. ;)

Met dat laatste ben ik het zeker eens, zolang ze het doen blijven ze er echter in zitten 8) Ik vind die LED-jes juist wel wat extra's geven...

Zou ze op een andere plaats steken, je mistlichten misschien?
Geeft volgens mij een mooier effect...

Chris

#54
- Voorbumper spuiten (afspraak reeds gemaakt voor januari)
- Inbouw carkit
- Vervangen of opknappen van het leren stuur (nieuw op het lijstje)
- 3" DP
- Heldere koplampen
- Chipje
- Volans eronder (twijfel nu toch weer  maar dat is dan iets voor over een tijdje)

Woensdag wordt de bumpert gespoten ;D...

BartusKN

hoeveel betaal jij ervoor ? ik ga je morgen wat laten zien ik heb ook afspraak staan voor mijn achterbumpert rechts .

BartusKN

#56
hey Chris, misschien is dit wel wat, hadden wij het nog over ipv embleempjes eraf, zwart maken/zilver eraf halen.

Dit is heel eenvoudig te doen. Dit is op de auto van me ouders. Me vader is er een klein half uurtje mee bezig geweest.




Chris

Citaat van: BartusKN op 13-01-2008 21:27:30
hey Chris, misschien is dit wel wat, hadden wij het nog over ipv embleempjes eraf, zwart maken/zilver eraf halen.

Dit is heel eenvoudig te doen. Dit is op de auto van me ouders. Me vader is er een klein half uurtje mee bezig geweest.

http://www.adosa.nl/auto/meetingalmere/achterkant960.jpg
http://www.adosa.nl/auto/meetingalmere/achterkant9601.jpg
http://www.adosa.nl/auto/meetingalmere/achterkant9602.jpg

Op mijn kleur ben ik van mening dat je of geen "logo's" moet hebben, of gewoon de zilveren. Op de 960 misstaat het overigens niet...

fearless

Hele nette auto.  :eusa_clap:

Chris