ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chris

Citaat van: BartusKN op 16-03-2008 10:55:06
Citaat van: Chris op 16-03-2008 10:44:18
Citaat van: BartusKN op 16-03-2008 08:30:04
Hey wat ... Thor-5 vandaan ?? :D
die draad. Ik wil hem eigenlijk strak naar beneden hebben lopen, maar daar moet ik nog even een oplossing voor verzinnen zonder dat ik de draad hoef vast te lijmen.

je heb onder je radio toch dat open vakje ?? daar kan je draad toch tussen maken dat hij tussen dashboard en zwart van dat bakkie heen zit. Ben je ook direct achter je dash. Des noods maak je een klein "inkeepinkje" in het vakje dat je hem zo je dash in kan brengen.
http://www.bartus.scarlet.nl/foto/DSC010322.jpg

Das ook een idee, ik denk echter dat ik hem toch zo naar beneden laat lopen. Ik maak een heel dun reepje dubbelzijdig plakband, en daarmee kan ik hem mooi langs het uitstekende randje laten lopen.

Ben er overigens erg tevreden mee, al best wat mee gebeld.. en moet zeggen dat het goed bevalt. Ik hoef nooit meer mijn telefoon te pakken of zoeken als ik in de auto stap, of nog erger, al onderweg ben.. automatisch koppelen en gaan met die banaan :).

BartusKN

Dubbelzijdig tape gaat loslaten plakken gaat stof aan zitten wordt vies. Maar tis jou auto :D

Chris

Citaat van: BartusKN op 19-03-2008 13:30:18
Dubbelzijdig tape gaat loslaten plakken gaat stof aan zitten wordt vies. Maar tis jou auto :D

Das ook wel weer waar ja.... :eusa_think:

Ik ben er blijkbaar toch nog niet uit ;D

Anyway, hij werkt! Dat is het belangrijkste. Die afwerking komt nog, de draad zit niet in de weg ofzo.

Chris

#93
Vandaag naar ET geweest om mijn nieuwe stuur te laten plaatsen. Het is het 850 R-stuur geworden. Staat super moet ik zeggen :eusa_dance:

Ben ook erg blij dat ik eindelijk af ben van het stuur met gaten, dat stuurt toch niet heel aangenaam. Dit is hem:






Vaak kom ik als ik iets ga kopen / halen terug met meer spullen dan dat de planning was, zo ook vandaag. Gelijk dit maar even aangeschaft ;D


Black Magic

Dat is een mooi stuurtje :eusa_clap:

Laserblue

Hij heeft 'm er scheef op gezet  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Chris

Citaat van: Laserblue op 22-03-2008 18:03:35
Hij heeft 'm er scheef op gezet  ;)

Jezus, nu je het zegt :eusa_think:

fearless


Emiel

Citaat van: Chris op 22-03-2008 18:06:01
Citaat van: Laserblue op 22-03-2008 18:03:35
Hij heeft 'm er scheef op gezet  ;)

Jezus, nu je het zegt :eusa_think:

Hubert is toch Jezus?! Ik wist het wel.... :eusa_whistle:

BartusKN


Chris

Citaat van: BartusKN op 22-03-2008 23:34:54
Citaat van: Chris op 22-03-2008 17:57:01
http://i163.photobucket.com/albums/t285/Chris1985_Volvo/Plaatsing%20R-stuur/DSC01034.jpg

waarom heb je btw je dashboard verlichting geheel gedimt staan ??

Ik rijd standaard met mijn lichten aan. Overdag heb ik geen dashboardverlichting nodig, dus als het me opvalt wil ik hem weleens uitzetten.

Het zal wel iets zijn met een fetish voor knopjes en eraan zitten enzo ;D

Taranis

Mooi stuurtje! :D

En wat wordt het volgende 'projectje'? :eusa_whistle:

Chris

#102
Citaat van: Taranis op 23-03-2008 10:34:01
Mooi stuurtje! :D

En wat wordt het volgende 'projectje'? :eusa_whistle:

Dankje!

Dit is een updated lijstje:

- Voorbumper spuiten (afspraak reeds gemaakt voor januari)
- Inbouw carkit
- Vervangen of opknappen van het leren stuur
- 3" DP
- Heldere koplampen
- Chipje
- Volans eronder

De Volans laten nog even op zich wachten. Wielen heb ik, momenteel ook met (redelijk) nieuwe banden. Dat is dus iets voor komend jaar.

Nu (verder) sparen voor een Downpipe en het chippen ;D Kan er eigenlijk niet op wachten :angel:

Chris

#103
Vandaag was het dan zover. Een mooie mijlpaal voor de roffel...



Op naar de volgende 250K :eusa_dance:

BartusKN

haha daar hoef ik enkel alleen nog 50k voor te hebben nog 1200km en ik moet me eerste beurt en dan heb ik (al) 5000 km gereden :O gaat wel snel. Maar nu wordt je roffel pas wakker ;)