ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Hopelijk heb je een stuur wat weer recht staat dan en kan je nadien weer genieten van een goed sporende auto

elianmars

Citaat van: Sbv op 31-03-2010 09:16:08
een goed sporende auto


Misschien dat ze de bestuurder dan ook gelijk even kunnen aanpakken? ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 31-03-2010 09:42:55
Citaat van: Sbv op 31-03-2010 09:16:08
een goed sporende auto


Misschien dat ze de bestuurder dan ook gelijk even kunnen aanpakken? ;D


Ik trek inderdaad ook met naar rechts :eusa_whistle: ;D

Citaat van: Sbv op 31-03-2010 09:16:08
Hopelijk heb je een stuur wat weer recht staat dan en kan je nadien weer genieten van een goed sporende auto


Ik ben weer thuis, het was een ritje van een half uurtje dus ik heb gelijk even goed kunnen testen of de wagen naar mijn zin is uitgelijnd. Het stuur staat weer recht en de wagen rijdt weer netjes rechtuit, trekt niet meer naar 1 kant. Ik ben dus dik tevreden.

Dikke plus voor de jongens van Reedijk, erg nette zaak :eusa_clap: Werd goed en vriendelijk geholpen!

Sbv

Super!

Nu zelf nog in het juiste spoor komen!

Bij mij vanmiddag de zomerschoenen onder de auto. Kan rond 13 uur langs komen op andere vestiging van mijn werk. Men kon het tussendoor wel even doen

Chris

Citaat van: Sbv op 31-03-2010 10:38:14
Super!

Nu zelf nog in het juiste spoor komen!

Bij mij vanmiddag de zomerschoenen onder de auto. Kan rond 13 uur langs komen op andere vestiging van mijn werk. Men kon het tussendoor wel even doen

Ow, dat is leuk ;D

Ben benieuwd Sander! Veel plezier met genieten ;)

Sbv

Citaat van: Chris op 31-03-2010 11:46:52
Citaat van: Sbv op 31-03-2010 10:38:14
Super!

Nu zelf nog in het juiste spoor komen!

Bij mij vanmiddag de zomerschoenen onder de auto. Kan rond 13 uur langs komen op andere vestiging van mijn werk. Men kon het tussendoor wel even doen

Ow, dat is leuk ;D

Ben benieuwd Sander! Veel plezier met genieten ;)
Zitten eronder. misschien vanavond wat foto's maken etc

Chris

Citaat van: Sbv op 31-03-2010 14:41:03
Citaat van: Chris op 31-03-2010 11:46:52
Citaat van: Sbv op 31-03-2010 10:38:14
Super!

Nu zelf nog in het juiste spoor komen!

Bij mij vanmiddag de zomerschoenen onder de auto. Kan rond 13 uur langs komen op andere vestiging van mijn werk. Men kon het tussendoor wel even doen

Ow, dat is leuk ;D

Ben benieuwd Sander! Veel plezier met genieten ;)
Zitten eronder. misschien vanavond wat foto's maken etc

Helaas niet echt fotoweer vanavond... :-\

Chris

Alle drukte op werk is weer (even) voorbij, dus ik heb weer even tijd voor het forum en een kleine update.

Afgelopen week heb ik de S60 maareens even lekker gewassen en gedeeltelijk gepoetst. Ik heb de motorkap en voorzijkanten aangepakt, het dak en de bovenzijde van de achterbak. De zijkanten en achterkant pak ik komende week nog een keer op. Ik had helaas geen tijd meer om door te gaan! Poetsen doe ik gewoon met turtle wax. Ik heb foto's gemaakt met mijn telefoon, deze komen nog wel een keer aangezien ik ze nog niet heb kunnen downen. Hij glimt in ieder geval weer lekker ;D. Wel jammer dat nu heel erg goed zichtbaar is dat de motorkap toch best wel wat steenslag heeft :-\ volgend seizoen toch maareens naar de spuiter.

Wat betreft het lijstje:
1. Verlagen

2. Xenon

3. Ipod-adapter

Deze laat ik voorlopig even zitten. Ik heb enkele jaren geleden in Noorwegen een fm-zender gekocht voor de Ipod van Monstercable. In de 850 werkte dit voor geen meter, veel storingen en ik kon eigenlijk geen goede lege radiozender ervoor vinden. Blijkbaar is het toch sterk afhankelijk van de radio of het werkt of niet want in de S60 werkt het prima. Ik kan er mee naar Arnhem rijden zonder van frequentie te hoeven wisselen, bij de 850 was het na 10 kilometer een en al storing en gekraak. Het nadeel is dat je de muziek echt via de ipod moet kiezen, maargoed.. de kwaliteit is goed en ik gebruik het toch alleen voor de langere stukken. Daarbij maak ik dan wel een playlist op mn ipod en zet ik hem op shuffle. Voor de kortere stukken heb ik een 4-cd wisselaar in de radio zitten dus dat komt ook wel goed.

4. Extra velgen voor de zomerbanden --> 18" pegasus: volgend jaar zomer

5. Rolgordijn voor de achterruit --> prijsopgave gevraagd bij de dealert, even afwachten en hopelijk snel bestellen en erin schroeven voor de zomer.


Chris

Aangezien de heldere xenonunits toch erg duur zijn schuif ik dit even op de lange baan. Ik vind de voorkant van de auto met de standaard lampen en de koplampwissers ook erg stoer staan!

Qua velgen twijfel ik toch weer. De 18" pegasus velgen zijn erg mooi, maar ik ben stiekem toch wel erg verliefd aan het worden op de 17" Otrera velg! :eusa_shifty: Naast dat dit erg mooie velgen zijn is er nog het bijkomende voordeel dat ik mijn huidige zomerbanden volgend jaar mee kan nemen.

Tot slot ben ik eens aan het rondkijken naar een dubbele uitlaat, pijpje links en pijpje rechts zegmaar ;D. Ik vind het Heico systeem erg mooi, maar vind dit veel te duur. Ik ga eens orienteren wat er op de markt is. Het moet mooi en vol staan, maar ook zeker niet onwijs duur zijn... een leuke zoektocht voor de boeg dus! :eusa_dance: Het is geen moetje, maar mocht ik iets moois vinden voor een redelijke prijs, dan schroef ik het er wel onder. Nogsteeds staan er echter eerst velgen op het programma als grote aankoop, die heb ik volgend jaar ook echt nodig :).

Sbv

Rustig zoeken naar een set heldere originele xenon lampen uit 2003. Die worden soms wel aangeboden, dan kan je de koplampwissers etc gewoon behouden.

Velgen...tja...Ik blijf erbij dat donkere Pegasus erg mooi staan

Chris

Citaat van: Sbv op 22-04-2010 21:41:55
Rustig zoeken naar een set heldere originele xenon lampen uit 2003. Die worden soms wel aangeboden, dan kan je de koplampwissers etc gewoon behouden.

Velgen...tja...Ik blijf erbij dat donkere Pegasus erg mooi staan

Mocht ik tweede hands xenon units vinden voor een redelijke prijs dan neem ik ze wel, wil ik ze wel eerst even zien aangezien ik ook geen units wil die vol steenslag zitten. Ik vind ze nieuw echter veel te duur!

De velgen, sja... pegasus zijn heel stoer, maar ik vind otrera's ook stoer en toch wat eleganter. Dat mist de pegasus weer wat meer vind ik. Ik denk dat die otrera's erg mooi zullen staan onder mijn auto.

Sbv

Net even de velgen opgezocht, niet helemaal mijn ding. Het zal zeker niet misstaan

Chris

Citaat van: Sbv op 22-04-2010 21:47:38
Net even de velgen opgezocht, niet helemaal mijn ding. Het zal zeker niet misstaan

Ik had die folder gevonden van de S60 sports edition. Als je ze daarin ziet onder een zwarte auto (minus de bodykit natuurlijk), dan denk ik dat het echt super staat!

Sbv

IK heb alleen een plaatje van de kale velg gezien, misschien als ik het geheel zie dat het heel anders is.
mail maar even door anders

)()()sT

Wat kost dat Heico systeem Chris?
Goed bezig verder :)