ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Misha

Citaat van: Chris op 10-11-2010 20:45:59
Citaat van: Taranis op 10-11-2010 20:35:39
Ik zal de volgende keer wel een ram op je ruit geven. Werkt je regensensor tenminste ook zoals het hoort :P

:eusa_whistle:

Ik zeg niks ;D!

Zou wel fijn zijn. Vandaag ook weer, regenen als een malle en het ding deed niks. Vervolgens wordt het droog, hendel staat op de regensensorstand en ineens beginnen de wissers als een malle heen en weer te gaan.

Trouwens ondekt dat als je het 'kastje' achter de spiegel aanraakt (beetje duwt) waarachter de regensensor zit de ruitenwissers een keer heen en weer gaan. Blijkbaar reageert de sensor op de beweging ???.
Nee, dan zit het kabelboompje onder spanning gemonteerd kan ik uit ervaring vertellen.
En dat is me toch een )(*)(*@# klus om dat goed te krijgen en te monteren...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Taranis

Citaat van: Misha op 10-11-2010 20:48:46
Nee, dan zit het kabelboompje onder spanning gemonteerd kan ik uit ervaring vertellen.
En dat is me toch een )(*)(*@# klus om dat goed te krijgen en te monteren...

Gelukkig heb jij er inmiddels ervaring mee, dus kun je Chris vast wel even helpen ;D :eusa_whistle:

Chris

Citaat van: Misha op 10-11-2010 20:48:46
Citaat van: Chris op 10-11-2010 20:45:59
Citaat van: Taranis op 10-11-2010 20:35:39
Ik zal de volgende keer wel een ram op je ruit geven. Werkt je regensensor tenminste ook zoals het hoort :P

:eusa_whistle:

Ik zeg niks ;D!

Zou wel fijn zijn. Vandaag ook weer, regenen als een malle en het ding deed niks. Vervolgens wordt het droog, hendel staat op de regensensorstand en ineens beginnen de wissers als een malle heen en weer te gaan.

Trouwens ondekt dat als je het 'kastje' achter de spiegel aanraakt (beetje duwt) waarachter de regensensor zit de ruitenwissers een keer heen en weer gaan. Blijkbaar reageert de sensor op de beweging ???.
Nee, dan zit het kabelboompje onder spanning gemonteerd kan ik uit ervaring vertellen.
En dat is me toch een )(*)(*@# klus om dat goed te krijgen en te monteren...

Hmm, ok.. lekker laten zitten dus.

Als ik er niet aan kom is er niks aan de hand. Dan doet alles het gewoon normaal, behalve dat de sensor dus niet helemaal zijn ding doet door de steenslag en de te laag doorlopende zonneband van de nepruit die erin zit. We zien wel weer hoe het is als de ruit ooit vervangen mocht zijn.

elianmars

Werkt wel heerlijk, trouwens, zo'n regensenor.

Als-ie werkt, tenminste  :evil:

Chris

Citaat van: elianmars op 10-11-2010 20:56:45
Werkt wel heerlijk, trouwens, zo'n regensenor.

Als-ie werkt, tenminste  :evil:

Dat laatste dus :eusa_wall:. Opzich is het een top-systeem, als het niet onwijs gaat plensen kan je hem gewoon lekker op die stand laten staan en gaan de wissers gewoon lekker hun eigen (goede) weg.

Soms gaat het ook wel goed, maar dan moet hij een tijd op de 'regensensorstand' hebben gestaan.. en dan moet het in het begin vooral niet teveel beginnen en stoppen met regenen.

Afgelopen zondag constateerden Ronald en ik dus dat ik geen originele ruit heb. Vergelijk met zijn auto leverde op dat de blauwe band in de ruit lager doorloopt dan bij Ronald en dus bij mij ook door de sensor heen loopt. Daarbij zit er exact op de sensor wat steenslag..

Neem aan dat het met een nieuwe ruit opgelost zal zijn. De ruit is sowieso niet echt mooi meer, heel veel steenslag :eusa_shifty:.

Sbv

Die van mij is af en toe de weg kwijt. Ondanks originele voorruit

elianmars

Rijden jullie wel snel genoeg?  ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 10-11-2010 21:33:38
Rijden jullie wel snel genoeg?  ;D

Hahaha, nee.. ik denk het niet :eusa_think:. Net als dat ik iedereen altijd voorbij laat, heb net van jou geleerd dat dat niet de bedoeling is :eusa_whistle: ;D.

elianmars

Citaat van: Chris op 10-11-2010 21:38:48
Citaat van: elianmars op 10-11-2010 21:33:38
Rijden jullie wel snel genoeg?  ;D

Hahaha, nee.. ik denk het niet :eusa_think:. Net als dat ik iedereen altijd voorbij laat, heb net van jou geleerd dat dat niet de bedoeling is :eusa_whistle: ;D.

Als ze op mijn bumper gaan hangen, terwijl ik al niet echt langzaam rijd (en bovendien niet gelijk naar de rechterbaan kan), dan trap ik even het gaspedaal op de bodem, ja  :evil:

Chris

Citaat van: elianmars op 10-11-2010 21:39:55
Citaat van: Chris op 10-11-2010 21:38:48
Citaat van: elianmars op 10-11-2010 21:33:38
Rijden jullie wel snel genoeg?  ;D

Hahaha, nee.. ik denk het niet :eusa_think:. Net als dat ik iedereen altijd voorbij laat, heb net van jou geleerd dat dat niet de bedoeling is :eusa_whistle: ;D.

Als ze op mijn bumper gaan hangen, terwijl ik al niet echt langzaam rijd (en bovendien niet gelijk naar de rechterbaan kan), dan trap ik even het gaspedaal op de bodem, ja  :evil:

Terecht ;).. en jij kan d'r ook nog net even wat meer aan qua vermogen dan ik!

Maaruh, ik zal volgende keer als het regent eens kijken of hij het beter doet bij 150+ ;D.

Sbv


Chris

Citaat van: Sbv op 10-11-2010 21:59:45
bij 180+ wel    ;D

Roger!

Waar zou ik terecht kunnen om als het regent bijvoorbeeld de A13 leeg te laten maken ;D?

Taranis

Citaat van: Chris op 10-11-2010 22:01:35
Roger!

Waar zou ik terecht kunnen om als het regent bijvoorbeeld de A13 leeg te laten maken ;D?

:eusa_think:

Dan kachel je de A58 naar Goes maar even af voor een biertje :P

Chris

Citaat van: Taranis op 10-11-2010 22:03:16
Citaat van: Chris op 10-11-2010 22:01:35
Roger!

Waar zou ik terecht kunnen om als het regent bijvoorbeeld de A13 leeg te laten maken ;D?

:eusa_think:

Dan kachel je de A58 naar Goes maar even af voor een biertje :P

Daar is over nagedacht zie ik al! ::)


Twee vliegen in een klap.

elianmars

Wanneer ga je, Chris? Gaan we samen de A58 onveilig maken  :eusa_dance: