ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Ik heb ook even zitten Googlen en het blijkt inderdaad dat de kabel niet meer te leveren is. Ook was de prijs voor die kabel mij te hoog.
Bovendien was het spul geschikt tot MY2004.

Misschien dat Fasttech er iets mee kan?  :eusa_pray:

Chris

Citaat van: elianmars op 08-12-2010 22:29:16
Ik heb ook even zitten Googlen en het blijkt inderdaad dat de kabel niet meer te leveren is. Ook was de prijs voor die kabel mij te hoog.
Bovendien was het spul geschikt tot MY2004.

Misschien dat Fasttech er iets mee kan?  :eusa_pray:

Zou mooi zijn als zij er iets mee kunnen.

En ik zou eigenlijk toch ook wel echt behoefte hebben aan een olietemperatuurmeter. Ik had zo'n ding in de 850, en dat was echt ideaal. Alleen kan en wil ik niet zo reguliere meter ergens op mijn interieur schroeven. Je zou toch zeggen dat ook dat via de boordcomputer moet kunnen.

Taranis

Citaat van: Chris op 09-12-2010 08:32:23
En ik zou eigenlijk toch ook wel echt behoefte hebben aan een olietemperatuurmeter. Ik had zo'n ding in de 850, en dat was echt ideaal. Alleen kan en wil ik niet zo reguliere meter ergens op mijn interieur schroeven. Je zou toch zeggen dat ook dat via de boordcomputer moet kunnen.

+ 1

Ben ik ook erg in geïnteresseerd :)

Chris

Citaat van: Taranis op 09-12-2010 08:53:39
Citaat van: Chris op 09-12-2010 08:32:23
En ik zou eigenlijk toch ook wel echt behoefte hebben aan een olietemperatuurmeter. Ik had zo'n ding in de 850, en dat was echt ideaal. Alleen kan en wil ik niet zo reguliere meter ergens op mijn interieur schroeven. Je zou toch zeggen dat ook dat via de boordcomputer moet kunnen.

+ 1

Ben ik ook erg in geïnteresseerd :)

Zou het zin hebben om via Volvo uit te zoeken of die olietemperatuur niet via de boordcomputer kan worden gemonitord? Ben ergens bang dat Volvo zelf niet weet hoe dat zit of direct roept dat het niet kan, maar anders weet ik ook niet hoe we hierachter zouden kunnen komen.

Taranis

Mailtje sturen kan altijd, maar ik geef je weinig kans ;D

Chris

Vandaag toen ik toch even bij Sbv was even de wielen eraf gehaald om de blokken en schijven te checken nav de remvloeistofmelding. Voor zijn de blokken nagenoeg op en ook de schijven hebben hun beste tijd gehad. Snel even blokken en schijven bestellen en eronder schroeven.


Taranis

[irritantje-modus]Zei 't toch :P[/irritantje-modus]

Voor wat betreft blokken zou ik even kijken hoe groot het prijsverschil is met niet-origineel spul. Ik heb nu de 2e set remblokken al die aan het afbrokkelen is. Dus mik je 'm weg en koop je alsnog andere en is 't ook duur. 't Is een overweging die je zelf moet maken :)

Sbv

Zelf nooit last van afbrokkelende remblokken. Heb overigens wel enkel origineel spul erop zitten.

Persoonlijk zou ik voor origineel spul gaan

Chris

Het vervangen is opzich ook best wel nodig eigenlijk.. dacht dat het wel meeviel. Echter merkte ik gisteren bij een ritje naar Heerlen toen ik in Belgie een aantal keer flink moest remmen dat de boel ook een beetje trilt. Niet heel heftig, maar het trilt wel. Ik zag dat de schijven ook al een beetje binnen de 'rand' vallen, daar zal het wel mee te maken hebben. Eerder helemaal nooit last van gehad.

Ik ga overigens voor origineel spul. Ben erg tevreden over de remeigenschappen van de S60, afbrokkelen heb ik ook geen last van.


)()()sT


Sbv

Gezellig samen op de bank ? of lekker vanuit bed aan het forummen ? ;D

)()()sT

Nou, ik zie alleen Nyn naast me  :eusa_think:

Chris

Citaat van: )()()sT op 12-12-2010 09:14:31
Nu al wakker?  :o



;D

Ja ;D.. Lag half naast het smalle matje van Sbv op de houten vloer ::). Wakker dus ;D. Wel prima geslapen... dat wel. Dank voor het matje Sander!

Jij dus ook al wakker, nog wel lekker stil hier ;).

elianmars

Citaat van: )()()sT op 12-12-2010 09:16:22
Nou, ik zie alleen Nyn naast me  :eusa_think:

Al onder de dekens gekeken?  :eusa_whistle:

)()()sT

;D

On-topic: MOOIE auto, die 2,5 Thor  :eusa_clap: