ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

Geen idee, het staat bij ons altijd in de kelderkast ;D

Even ge-google'd, en volgens mij is 't een stuk goedkoper om 't online te kopen: http://www.multimaster-online.co.uk/products/leather_master/

Chris

Citaat van: Taranis op 08-03-2011 08:27:42
Geen idee, het staat bij ons altijd in de kelderkast ;D

Even ge-google'd, en volgens mij is 't een stuk goedkoper om 't online te kopen: http://www.multimaster-online.co.uk/products/leather_master/

Dankjewel!

En anders rij ik wel een keer langs Kapelle :eusa_whistle:....

Sbv

Citaat van: Chris op 08-03-2011 08:29:00
Citaat van: Taranis op 08-03-2011 08:27:42
Geen idee, het staat bij ons altijd in de kelderkast ;D

Even ge-google'd, en volgens mij is 't een stuk goedkoper om 't online te kopen: http://www.multimaster-online.co.uk/products/leather_master/

Dankjewel!

En anders rij ik wel een keer langs Kapelle :eusa_whistle:....
Heeft je moeder niets meer staan om de dode koe thuis in de woonkamer mee te behandelen ?

Chris

Citaat van: Sbv op 08-03-2011 08:54:21
Citaat van: Chris op 08-03-2011 08:29:00
Citaat van: Taranis op 08-03-2011 08:27:42
Geen idee, het staat bij ons altijd in de kelderkast ;D

Even ge-google'd, en volgens mij is 't een stuk goedkoper om 't online te kopen: http://www.multimaster-online.co.uk/products/leather_master/

Dankjewel!

En anders rij ik wel een keer langs Kapelle :eusa_whistle:....
Heeft je moeder niets meer staan om de dode koe thuis in de woonkamer mee te behandelen ?

;D... Dooie koeien krijg je daar niet meer levend meer hoor, als je dat soms dacht :azn:.

Maar dat zou ik nog wel even kunnen vragen.

Sbv

Je zal gek kijken als de stoel in de auto opeens gaat loeien.

Ik dacht dat je ouders een lederen bankstel hadden vandaar de opmerking

Chris

Citaat van: Sbv op 08-03-2011 08:59:52
Je zal gek kijken als de stoel in de auto opeens gaat loeien.

Ik dacht dat je ouders een lederen bankstel hadden vandaar de opmerking

Dat klopt inderdaad, was dan ook zeker geen gekke suggestie :). Ik ga het even vragen.

Ik informeer je ook wel als de auto gaat loeien ;D.

Chris

Citaat van: Sbv op 08-03-2011 08:59:52
Je zal gek kijken als de stoel in de auto opeens gaat loeien.

Ik dacht dat je ouders een lederen bankstel hadden vandaar de opmerking

Was zaterdag de S60 eens aan het vertroetelen bij m'n ouders, gelijk even gevraagd wat zij hebben voor die dooie koe.

Dat schijnt prima spul te zijn. Werd aangeraden door de bankstelleverancier.. een flesje reiniging en leervet/bescherming. Ik ga er voor de zekerheid nog even op googelen, maar ik denk dat het spul prima werkt en bruikbaar is. De dooie koe leeft nog niet, maar ziet er wel goed uit ;D.

Sbv

Een koe is een koe lijkt me. Op beide wordt gezeten, alleen de ene koe komt wat vaker ergens als de andere koe  ;D

Ik zal binnenkort de V70 en de S70 ook eens doen.

Tijd voor een koekeloer meeting dan maar

Chris

Citaat van: Sbv op 14-03-2011 10:13:47
Een koe is een koe lijkt me. Op beide wordt gezeten, alleen de ene koe komt wat vaker ergens als de andere koe  ;D

Ik zal binnenkort de V70 en de S70 ook eens doen.

Tijd voor een koekeloer meeting dan maar

Klopt! De ene koe krijgt wat dat betreft inderdaad een voorkeursbehandeling ;D.

Koekeloermeeting lijkt me een goed plan. Kunnen dagje samen poetsen op het leer? Is wel gezellig.

Misschien ook een mooi moment om weer een stukje van de auto onder handen te nemen met de tol.

Sbv

Prima plan stemmen we nog wel af. Zal ook even informeren hoe de koe te vertroetelen


offtopic een stuk troetel koe nu is wel lekker. troetelkoe = Waygu beef

Chris

Citaat van: Sbv op 14-03-2011 10:18:10
Prima plan stemmen we nog wel af. Zal ook even informeren hoe de koe te vertroetelen


offtopic een stuk troetel koe nu is wel lekker. troetelkoe = Waygu beef

Doen we. Ik zal ook nog ffkes kijken naar dat spul van m'n ouders.

Stukje lekkere koe is nooit verkeerd :eusa_drool:!

Taranis

Als de vulling + matjes van de bestuurdersstoel voor die tijd vervangen zijn, doe ik ook mee. Moet alleen nog achteraan leerverf om de bestuurdersstoel te repareren. Die kon er niet zo goed tegen dat ik er op ging zitten met een schroevendraaier in m'n kontzak  :eusa_doh:

Chris

Citaat van: Taranis op 14-03-2011 10:20:11
Als de vulling + matjes van de bestuurdersstoel voor die tijd vervangen zijn, doe ik ook mee. Moet alleen nog achteraan leerverf om de bestuurdersstoel te repareren. Die kon er niet zo goed tegen dat ik er op ging zitten met een schroevendraaier in m'n kontzak  :eusa_doh:

Het leer van mijn bestuurdersstoel heeft op een van de naden ook moeite om de leerverf vast te houden volgens mij. Moet het nogeens goed reinigen om zeker te zijn dat het geen vuil is, maar ziet er naar uit dat het een slijtplek is.

Maar gezellig als je eventueel ook meedoet! Leerpoetsmeeting :).

Sbv

of een leer-poets meeting waar je leert om te poetsen  ;D

Chris

#869
Citaat van: Sbv op 14-03-2011 10:41:09
of een leer-poets meeting waar je leert om leer te poetsen  ;D

Wel allemaal verplicht een leer pakje aan dan :eusa_shifty:...