[MINI-MEETING] 29/06/2003: Amsterdam A4

Gestart door rogier, 17-06-2003 01:01:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Victor

Dan kom ik ook even langs, in ieder geval om Zippo de hand te schudden.

rogier

Zullen we twee weken later een meeting in Hazeldonk plannen voor de mensen uit het zuiden? Dan heeft iedereen een keuze om naar een van de twee (of beide) meetings te gaan 8).

Raf

waar is Hazeldonk eigenlijk?
ik vind het niet op de routeplanners!

Raf
De gustibus non disputandum est!

denkweb

is een grensovergang, geen plaats (toch?)

rogier


Zippo

Citaat van: Victor op 19-06-2003 22:57:23
Dan kom ik ook even langs, in ieder geval om Zippo de hand te schudden.

Ik laat 't  jouw wel ff weten Victor!!!
Komt 't Oosten ook nog aan de beurt?? ;D

Zippo

Reitse

Jawel Zippo... Maar het noorden mag ook wel es een keer ;)

Jerry

Ik ben er ook op zondag de 29ste. Dan kan ik meteen mijn nieuwe camera uitproberen.

Jur


Erik_M.

Citaat van: Raf op 18-06-2003 21:44:32
wanneer is het zuiden nog eens aan de beurt!
dan moet ik zo ver niet rijden (en dan komt mijn vader misschien wel met de 780 ;))

en dan kan Ben  C70es misschien ook een keertje meekomen!

Raf

Raf, 29/6 is toch de Christoffeltocht in Bocholt ? Dus eenieder die de 780 wil zien ........ ;D

Groeten
Erik M.

Raf

Citaat van: Erik_M. op 20-06-2003 15:30:30Raf, 29/6 is toch de Christoffeltocht in Bocholt ? Dus eenieder die de 780 wil zien ........ ;D

Groeten
Erik M.

inderdaad.
ik kan er dit jaar niet bij zijn maar mijn vader (Hedwig) zal er zeker zijn met de (rode) 780.
ook m'n zuster zal er zijn met de Amazon!
zeker een aanrader voor mensen met een volvo-interesse. en Bocholt is vlak bij de Nederlandse grens dus geen reden om niet eens te gaan zien naar die bende P1800's, amazon's, 544's, 444's, 140's, enz... (als je niet naar de minimeeting rijd! ;D)

Raf
De gustibus non disputandum est!

rogier

Zullen we de meeting verplaatsen naar Bocholt? Slaan we twee ... uhm.... Volvo's in 1 klap.

micdee

#27
Citaat van: ROGIER ® 0203260 op 23-06-2003 21:55:08
Zullen we de meeting verplaatsen naar Bocholt? Slaan we twee ... uhm.... Volvo's in 1 klap.

Je MOET niet naar Amsterdam komen Rogier.... van mij mag je naar Bocholt toe... komt de rest naar A'dam  ;D ;D

Joris_Scholte

Citaat van: Joris_Scholte op 17-06-2003 02:10:52
Ehm, er stond me iets van bij dat ik dat wekend moest werken, maar kon ook alleen de zaterdag zijn. Dan lijkt het me leuk om ook te komen.

Darn, beide dagen ingedeeld voor de late dienst. Sorry jongens (m/v)  :-\
Het hele jaar de R in de maand

denkweb

Het zijn altijd dezelfde werkpaarden :-) Ik ben er ook niet.. trouwens Joris, je hebt toch ook geen airco??

Zondag heb je ook al gemist!