Wat heb je nog meer voor hobbies?

Gestart door Laserblue, 27-11-2007 15:39:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barry_C70

#30
photography
graphic design
music
movies
salsa
basketball (playing and NBA)
football (playing and NFL)
global current affairs
technological advances

razorx

#31
Duiken, helaas niet zo vaak tijd. Hoe dicht kan je komen bij het gevoel te vliegen, gewichtloos zijn. Een volledig vreemde omgeving.. Prachtig. Duik maar in één oord (Kroatië) maar geniet er ernorm van.

Oh ja, bijna vergeten: Zeevissen bij voorkeur in zuid-west Ierland.

Satelliet ontvangers, klinkt raar, maar de kan er leuke dingen mee doen als je de juiste hebt.

Meubels maken.

Automatisereing en elektronica zijn mijn werk maar ook mijn hobby. Alleen niet meer in mijn vrije tijd.

jberg

#32
slapen
zaalvoetballen
zeilen
lezen
klussen

te veel geld uitgeven een dingen met knopjes en lampjes

Thom V

- Basketballen  :)
- Slapen  :eusa_dance:
- Computeren natuurlijk  ;D
- En fietsen  :angel:

Gr.

FGG

Citaat van: hpkevertje op 28-11-2007 00:02:06
Ik heb tot nu toe 6 mensen gezien die muziek maken.

Kunnen we een band beginnen: De Roffelaars?   ;D ;D

Ik doe al Dropkes:



;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Walter

hmmm mijn modelauto's staan hier al ergens en dan heb ik nog een klein beetje autodocumentatie (vooral Volvo). Komt bij het klooien met antieke auto's en het rijden daarmee. Mag graag sleutelen aan mijn auto's. Mijn vriendin is de grootste hobby. Luister graag muziek, kijk graag voetbal (probeer laatste tijd ook vaker naar stadion te gaan), geniet van de natuur (wandelen, fietsen, gewoon om me heen kijken) en fotografeer graag (ga ik me verder in verdiepen).

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

MarkoC70T5

RC 1:5 offroad racen
Modelbouw vrachtwagen  1:14
Fotografie
Online gamen
Downhill mountainbiking (weinig tijd voor gehad de laatste 1.5 jaar)
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

jberg

#37


k heb m helaas verkocht, maar er komt nog wel weer een andere klassieker

FGG

Citaat van: jberg op 28-11-2007 09:18:21


k heb m helaas verkocht, maar er komt nog wel weer een andere klassieker

Vandaar dat we niets zien. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jberg


ed

Citaat van: heutink op 27-11-2007 23:20:16
Muziek`luisteren, of maken, geluid in het algemeen, vooral mijn geluidsinstallatie in mijn eigen muziekkamer van 300 kuub, verzamelen van muziekinstrumenten , mijn gezin en mijn werk ( mechatronica )

Ik ben erg benieuwd wat voor installatie je hebt om zo'n ruimte te kunnen vullen. Moet bijna een PA systeem zijn.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

viking_in_shorts

#41
- Mijn dochter!
- Sinds een maandje of 2 -> badminton, sinds een jaar of 2 niet meer: Golf (=dochter gekregen ...)
- Gastronomie / Genieten (=koken, eten, drinken, reizen, rijden met de cab omlaag, etc.)
- Techniek / Gadgets (=tot nu toe meer theorie dan praktijk, maar ook daar komt langzamerhand verandering in)
-  Fotografie (=ben enorm blij met mijn laatste stukje glas: F4 IS USM )
- Gaming (=meest race en FPS, maar dan moet m'n desktop het wel doen)


Citaat van: robbie409 op 27-11-2007 23:11:14
Horloges (Seiko's, www.monsterwatches.nl)

-> zie op je site ook een T-Touch staan. Ik wil er ook 1 hebben: Degene met de witte leren band. (Angelina Jolie model?) maar die lijkt niet meer beschikbaar te zijn. Qua kleuren lijkt hij me wel goed passen naast mijn Tag Heuer met zwarte band en wijzerplaat.

tackle


Ben

Citaat van: viking_in_shorts op 28-11-2007 10:06:54
-> zie op je site ook een T-Touch staan.

Die oranje draag ik al een jaar of 2 :D
Zo af en toe wisselend met een Swatch of iets waar ik op dat moement toevallig zin in heb :D

Laserblue

Citaat van: ed op 28-11-2007 10:01:29
Citaat van: heutink op 27-11-2007 23:20:16
Muziek`luisteren, of maken, geluid in het algemeen, vooral mijn geluidsinstallatie in mijn eigen muziekkamer van 300 kuub, verzamelen van muziekinstrumenten , mijn gezin en mijn werk ( mechatronica )

Ik ben erg benieuwd wat voor installatie je hebt om zo'n ruimte te kunnen vullen. Moet bijna een PA systeem zijn.

valt wel mee toch? als je een flinke boerderij hebt of een grachtenpand met een hoog plafond dan zit je er zo aan. Paar flinke vloerstaanders kunnen dan erg lekker klinken 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*