WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben

Hoe ontwikkelt het kleine spinnetje zich?

Spin!

Citaat van: )()()sT op 13-05-2011 21:15:54
Aha!
Ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen; een sportuitlaat op je N/A  :D

Zal wel wat meer brom zijn...maar goed, als je dan toch met R-design bezig bent, dan moet je die asperge onder de bumper ook meenemen in het proces ;D



Citaat van: Ben op 13-05-2011 21:20:18
Hoe ontwikkelt het kleine spinnetje zich?

Ja goed, mini Spin groeit momenteel erg goed. Mama Spin doet het ook heel goed, die heeft tot nu toe een probleemloze en ideale zwangerschap. Nu 6 maanden onderweg, nog 3 te gaan. Het gaat wel erg snel, heel leuk, maar ook wel een beetje spannend  :D

www.vm-parts.nl

Spin!



Vandaag kleine minimeeting gehad...bedoeling was beetje sleutelen, ouwehoeren.... en vooral niks gedaan ;D

www.vm-parts.nl

Taranis

Waarom lezen we hier niets meer van 'm ?

Spin!

Citaat van: Taranis op 05-06-2011 00:45:12
Waarom lezen we hier niets meer van 'm ?

Euh, nou ja...;D Ik heb de laatste weken niet meer zoveel gedaan, er was niet meer zoveel te doen. Ik heb wel wat onderdelen verzameld de laatste weken/maanden. Zo staat er nog op de to-do list:

- monteren Intrax -5cm
- monteren Ferrita catback
- monteren Veerpootbrug (kan eigenlijk wel elk gewenst moment...)

En ik zoek nog steeds dat kolere ronde draaiknopje van een SC-801 (zwart)...niet te vinden...iemand nog een defecte liggen en een knopje kan missen?

www.vm-parts.nl

Vulk


Spin!


www.vm-parts.nl

Vulk

Ik heb het nog niet eerder gezien bij gewone veren. Tot -4cm dacht'k dat het kon.

Spin!

Citaat van: Vulk op 06-06-2011 14:19:32
Ik heb het nog niet eerder gezien bij gewone veren. Tot -4cm dacht'k dat het kon.

Ah...oké. kan ook wel. Hij staat al zo hoog nu. We zullen zien! Kan er alleen maar mooier op worden.

www.vm-parts.nl

Peter360

Ik zoek ook nog zo'n rond draaiknopje voor de SC-801, als nóg iemand er een heeft liggen ontvang ik graag een pb'tje

Spin!

Citaat van: Peter360 op 06-06-2011 14:44:48
Ik zoek ook nog zo'n rond draaiknopje voor de SC-801, als nóg iemand er een heeft liggen ontvang ik graag een pb'tje

Ik laat het je weten als ik er eentje over heb ;D


www.vm-parts.nl

Ries van de Zilverschuit

Zijn die niet bij de dealer te bestellen? Volgens mij is er in ieder geval voor de sc-805 een artikelnummer voor. Het zal wel de hoofdprijs zijn, maar dan heb je wel een nieuwe!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Spin!

Citaat van: R-man T op 06-06-2011 16:00:35
Zijn die niet bij de dealer te bestellen? Volgens mij is er in ieder geval voor de sc-805 een artikelnummer voor. Het zal wel de hoofdprijs zijn, maar dan heb je wel een nieuwe!

Nee, ben er al voor bij de dealer geweest. Bestelcode bestaat wel, maar out of stock en wordt niet meer nageleverd/gemaakt. Dat heb ik ongeveer 2-3 mnd geleden nog nagevraagd bij Harrie Arendsen.

www.vm-parts.nl

Ries van de Zilverschuit

Oh, dat wist ik niet. Jammer!

Zelf vond ik indertijd toevallig een nieuw draaiknopje bij Verwijst in Uden. Lagen nogal wat radio's zonder cd in de auto's daar. (Blijkbaar geen vraag naar :)). Sommige van mijn tiptoetsen hadden ook gebruiksporen, daar heb ik toen ook gave exemplaren voor gevonden.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

animalT5R

Citaat van: Taranis op 05-06-2011 00:45:12
Waarom lezen we hier niets meer van 'm ?
Rutger,denk dat Ronald bedoeld dat we niks meer van Joris lezen hier  ;)  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....