WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dielie850

Citaat van: Spin! op 30-11-2014 19:41:48
Citaat van: dielie850 op 30-11-2014 19:31:44
Citaat van: Spin! op 30-11-2014 19:16:49
Citaat van: dielie850 op 30-11-2014 19:10:29
Citaat van: Sbv op 30-11-2014 18:38:49
Lekker grote bestuurdersairbag of lijkt dat maar zo
Is een amerikaans airbagstuur :D

Alter 1 heeft altijd zo'n stuur gehad mits voorzien v airbag. In dit geval niet Amerikaans.
Is volgens mij toch echt amerikaans hoor ;)

Deze is voor de US markt gebleven. De Alter 2 sturen met airbags zoals wij ze kennen zijn afgekeurd voor de Amerikaanse markt, had volgens mij met het formaat/afmetingen te maken. Het Alter 1 stuur was goedgekeurd dus hebben ze deze aangehouden voor de US markt.
Ah oke.
ik had bij de dealer na gevraagd over het stuur en had begrepen dat het voor de US markt gemaakt was :D
Maar dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen ;D

Spin!

Citaat van: dielie850 op 30-11-2014 20:34:11
Citaat van: Spin! op 30-11-2014 19:41:48
Citaat van: dielie850 op 30-11-2014 19:31:44
Citaat van: Spin! op 30-11-2014 19:16:49
Citaat van: dielie850 op 30-11-2014 19:10:29
Citaat van: Sbv op 30-11-2014 18:38:49
Lekker grote bestuurdersairbag of lijkt dat maar zo
Is een amerikaans airbagstuur :D

Alter 1 heeft altijd zo'n stuur gehad mits voorzien v airbag. In dit geval niet Amerikaans.
Is volgens mij toch echt amerikaans hoor ;)

Deze is voor de US markt gebleven. De Alter 2 sturen met airbags zoals wij ze kennen zijn afgekeurd voor de Amerikaanse markt, had volgens mij met het formaat/afmetingen te maken. Het Alter 1 stuur was goedgekeurd dus hebben ze deze aangehouden voor de US markt.
Ah oke.
ik had bij de dealer na gevraagd over het stuur en had begrepen dat het voor de US markt gemaakt was :D
Maar dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen ;D

Nou ja, iets met klok en klepel...maar in die hoek zit de clou. ;D

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: triton op 30-11-2014 19:09:07
Stekkertje is dacht ik van de abs

Om hier even op terug te komen. Waar moet deze in hemelsnaam dan op worden aangesloten?

www.vm-parts.nl

Lunadust

Heeft de motor al gedraaid?
Volgens mij zitten de abs stekkers bij de achterbank ergens.
Dit lijkt de stekker van de benzinepomp.
Techneut, geen dichter.

Spin!

Citaat van: Lunadust op 30-11-2014 21:20:17
Heeft de motor al gedraaid?
Volgens mij zitten de abs stekkers bij de achterbank ergens.
Dit lijkt de stekker van de benzinepomp.

Nee blokje heeft nog niet gedraaid, had geen accu ter plaatse. Ik kon vandaag ook niks met de rug...gloeiende, wat doet dat ding zeer...en ik heb zoveel rug.

Volgende week ff proberen, blok zit in ieder geval niet vast. Drupje olie, en kvs erbij. Kvs tankje stond overigens goed leeg. Ik vermoed een lekkage in een slang, GLT is bewoond geweest onder de kap gezien de muizenkeutels. Vreemd genoeg hebben ze de bekleding van de motorkap intact gelaten. Wellicht dan wel een kvs slang aangevroten. Wordt spannend momentje!

www.vm-parts.nl

KIM

ABS stekkers zitten inderdaad in het hoekje van de benzinepomp. Wat ik me herinner is dat ze echter geel van kleur zijn en niet wit...

Emiel

Ik mis iets? Die losse stekker is van de brandstofpomp (hij komt nota bene uit de pomp) en die gele van de ABS.

Spin!

Citaat van: Emiel op 30-11-2014 23:27:43
Ik mis iets? Die losse stekker is van de brandstofpomp (hij komt nota bene uit de pomp) en die gele van de ABS.

Dan moet hij vast ergens op aan worden gesloten, maar kon zo 1-2-3 het andere eind niet vinden.

Iets gemist Emiel? Ik zei na opbouw van de CY, ik doe het nooit meer...en toen kwam dit roze gebakje voorbij, kon hem niet laten staan.

www.vm-parts.nl

maruska

oftewel : een gemiste kans niet laten lopen :)

wat voor draadkleuren zitten er op de stekker ? dan loop je zo het wiring schema door..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Johann

Trek de zitting van de bank er even uit. Stekker kan ook dichter in de hoek bij de deur zitten.

Spin!

Citaat van: Johann op 01-12-2014 09:46:40
Trek de zitting van de bank er even uit. Stekker kan ook dichter in de hoek bij de deur zitten.

Check, gaan we dat even doen van t weekend. Thx.

www.vm-parts.nl

Emiel

Citaat van: Spin! op 01-12-2014 06:42:44
Iets gemist Emiel? Ik zei na opbouw van de CY, ik doe het nooit meer...en toen kwam dit roze gebakje voorbij, kon hem niet laten staan.

Lol ;D

Meestal zit die stekker thv de schokdemper achter.

twotone

Om even op dat stuur terug te komen, ook mijn alter 1 met airbag heeft zo'n joekel om aan te draaien ;D ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Spin!

Citaat van: Spin! op 07-12-2014 11:26:32
Citaat van: maruska op 07-12-2014 11:05:31
toch de xc90 v8 ?

Ja, maar ineens radiostilte...morgen dan maar even naar een T6 met gereviseerde bak kijken. Zal nog eens contact opnemen met de eigenaar van de V8...

De XC viel al voor het rijden weer in een bakstoring. Vrouw bij de jas gepakt en direct weggelopen. Uit nijd op de terugweg een bomvolle V70 2.5T gekocht. Stiekem erg blij mee, gaat als de brandweer. Toch blij met weer een V70N. Was er nog niet op uitgekeken.

Binnenkort even beurtje ertegenaan gooien, distributie doen en carterventilatie vervangen.



www.vm-parts.nl

Sbv

netjes hoor. Voorlopig dit rijden tot leasewagen er is ?