WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spin!

Pagina 5 en een waarschuwing dat er al 120 dagen niks gebeurd is in dit topic... :eusa_shifty:

Ai...zo heel veel is er niet veranderd in al die dagen. Ja, de V70 2.5FT is weg, een S60R is terug, de XC90 heeft verse apk en de andere S60R staat bij de garage voor apk. Verder heb ik nog de 850 GLT die weg mag voor een mooi prijsje (131.000km en de oudste van NL).

Oh en ik ben Film & Video gaan combineren met Volvo. We zijn kortgeleden gestart met Volvodrive Magazine TV, ja een samenwerking met het blad. Afgelopen week hebben we de eerste opnames gedaan en ga er vanavond mee beginnen om die te editen. Belooft wat te worden! We hebben dat gedaan samen met een presentatrice die (vrijwillig) Volvo 850 rijdt.

Linkje naar het kanaal: Volvodrive Magazine TV

Ff allemaal subscriben en liken he! ;-) Dan krijg je vanzelf de melding dat er nieuwe content is. We hebben heel wat leuks in petto. De eerste aflevering betreft een auto van het platform dat welkom is op dit forum ;-)

www.vm-parts.nl

Spin!

Vanavond eerste aflevering gelanceerd: Volvo C70 Coupé

www.vm-parts.nl

)()()sT


Vulk

Ik ben alvast geabonneerd!

Hans Duiven


Snellebaksteen

Mooie auto, mooie dame, mooie beelden, ik ben abonnee!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

cornelis-b

Leuk Rutger ik hou het kanaal in de gaten, maar toch een vraag. Deze wagen rijdt op de openbare weg met een ongeldige kentekenplaat hoe zit dat wettelijk gezien want dit lijkt mij een probleem als oom :police: langs de weg staat ??
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

#1717
Citaat van: cornelis-b op 21-10-2019 19:39:31
Leuk Rutger ik hou het kanaal in de gaten, maar toch een vraag. Deze wagen rijdt op de openbare weg met een ongeldige kentekenplaat hoe zit dat wettelijk gezien want dit lijkt mij een probleem als oom :police: langs de weg staat ??

Terechte vraag. De C70 heeft het kenteken er gewoon op zitten en rijdt met 1 geplakte showplaat die we wisselen van voor naar achter. Als je goed oplet dan zit er een shot in waar je kan zien dat hij er aan de voorkant niet op zit. Ook dat is niet de bedoeling, maar Paul staat in die regio bekend als Mr Volvo, dus men weet wel dat we bezig zijn met een shoot en niet terugkomen van een bankroof. Zolang je geen kwaad in de zin hebt is het allemaal wel uit te leggen. Risico van het vak is het ook.

Je had eigenlijk moeten vragen, hoe heb je dat gefilmd? Nou...half uit een XC90 hangend zonder gordel en dat met 80km/u ;D

Reacties zijn erg leuk, dank jullie allen daarvoor. Filmpje scoort al erg goed. Over kleine twee weken weer nieuwe opnames gepland, alleen welke Volvo is nog niet bekend.
Mochten jullie tips hebben, mensen weten die iets unieks hebben dat op film moet? Tip mij dan, wie weet is het stof voor een mooi item.


www.vm-parts.nl

cornelis-b

Het viel bijna niet op maar op 2.40 zie je dat er voor een gewone NL plaat zit, thanks for the answer Rutger ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

BBS

Mooi filmpje en ik heb er ook een abonnement op :D :D
Volvoloos....

marc-850

Citaat van: cornelis-b op 21-10-2019 19:39:31
Leuk Rutger ik hou het kanaal in de gaten, maar toch een vraag. Deze wagen rijdt op de openbare weg met een ongeldige kentekenplaat hoe zit dat wettelijk gezien want dit lijkt mij een probleem als oom :police: langs de weg staat ??

Dat doet Nico Aalderink ook...  ;D

Spin!

Na drie dagen noeste arbeid weer een nieuw filmpje:

De V60 T8 R-design. Rijdt toch wel erg lekker

https://youtu.be/6aW-yplvhsA

www.vm-parts.nl

)()()sT

Jezus wat een lekkere auto is het toch...  :eusa_drool:

Ooit  ::)

Leuke reportage weer R!

Chris

Leuk! Ik ga hem dalijk gelijk even kijken.

Wat mij betreft qua model dé opvolger van mijn huidige v60. Motorisering is tzt nog te bezien. Wat een mooie auto 8).

cornelis-b

Leuk filmpje weer Rutger alleen het stukje over het "vermogen" van de wagen lijkt niet te kloppen. Wel een mooie wagen  ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien