WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 25-01-2010 19:18:11
Ah, dat gaat helemaal goed komen met die wagen  8)


Ben je er al over uit wat je er mee wilt? Zelf houden of verkopen?

Interesse Marcel? :eusa_think: ;D

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 25-01-2010 19:33:38
Citaat van: elianmars op 25-01-2010 19:18:11
Ah, dat gaat helemaal goed komen met die wagen  8)


Ben je er al over uit wat je er mee wilt? Zelf houden of verkopen?

Interesse Marcel? :eusa_think: ;D

Nee hoor. Anders had ik 'm zelf wel gehaald bij Appie.

Jeff

Mooi project Rutger! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Spin!

Citaat van: Jeff op 25-01-2010 20:13:09
Mooi project Rutger! ;)

Thx,

kijken of het gaat lukken om alles in kleur te krijgen deze week. Heb in ieder geval al gezien dat ik in 2 keer naar de spuiter moet, omdat al die onderdelen zo groot, lomp en onhandig zijn dat het niet in 1 keer mee kan  >:(

www.vm-parts.nl

Spin!

Gevoelstemperatuur van ongeveer -10C vandaag...ik zeg: rustdag!

www.vm-parts.nl

jrs2k3

Groot gelijk, echt vies koud! :) Maar een tof project, schade is prima te doen zo te zien. Succes!

elianmars

Hoe ga je de schade aan de rechter wielkast achter aanpakken, Rutger?

Spin!

#337
Citaat van: elianmars op 26-01-2010 09:13:20
Hoe ga je de schade aan de rechter wielkast achter aanpakken, Rutger?



Is, in hoe verre een schade mooi kan zijn, toch een mooie schade. Deur is onbeschadigd.



Spatbordschade valt ook best mee. beetje schuren, plamuren, grondverfje en dan spuiten. De bestuurders deur heeft ook een kleine put van 10 cm lengte. Die schuur ik ook uit, plamuren en spuiten. Maar dat heeft nog geen prioriteit.

Ik probeer deze week, mits de temp. warmer is dan 0C, de auto weer compleet te maken. Ik heb helaas de verf nog niet, die moest ik eigenlijk vandaag krijgen...afwachten.

En dan staan voor zaterdag de remmen op de planning.

www.vm-parts.nl

jrs2k3

Denk toch dat het wel moeilijk is om die "rand" er goed in te krijgen met plamuur. Ik zou er een nieuw stukje tussen lassen... maar dat ben ik :)

elianmars

Citaat van: jrs2k3 op 26-01-2010 09:49:33
Denk toch dat het wel moeilijk is om die "rand" er goed in te krijgen met plamuur. Ik zou er een nieuw stukje tussen lassen... maar dat ben ik :)

Dat dacht ik dus ook. Mede door deze schade zag ik het niet zitten om de wagen te kopen.

Spin!

Citaat van: elianmars op 26-01-2010 09:56:02
Citaat van: jrs2k3 op 26-01-2010 09:49:33
Denk toch dat het wel moeilijk is om die "rand" er goed in te krijgen met plamuur. Ik zou er een nieuw stukje tussen lassen... maar dat ben ik :)

Dat dacht ik dus ook. Mede door deze schade zag ik het niet zitten om de wagen te kopen.

stuk in laten lassen kan altijd nog. Ik ben (nog) niet zo ervaren met het inlassen van stukken. Het kan wel, maar dat kost meer tijd. Probeer het eerst zo. De CY had ik met een soortgelijke spatbord schade gekocht, die is ook strak gemaakt met plamuur. Zie je niks meer van...ja, als je heel mieren**kerig gaat zoeken.




www.vm-parts.nl

)()()sT

Welnee ;)
Mijn moedertje heeft ook eens bij de zilvere 850 een muurtje naast het huis geraakt, en mijn vriend heeft dat keurig weggewerkt.

Ik had ook zo'n misselijke plek in mijn zwarte 850 toen ik de eerste week na aanschaf een tuinmuurtje meepakte  :eusa_wall:
Ook dat is onzichtbaar weggewerkt met plamuur. Een stuk inlassen lijkt mij onevenredig veel werk; nu kun je plamuren en strakschuren op die rand.

Edit: zoals op de CY had ik het ook ;)

elianmars

Ok, laat ik het dan zo zeggen: ik zou niet zo blij zijn met stukken plamuur op de wagen.

Maar 't is bijna onvermijdelijk op zo'n plek.

Ik heb 't al een paar keer gezegd, maar doe 't toch nog een keer: super dat deze wagen onder handen wordt genomen. Het zou zonde zijn om die naar de sloop te rijden.

R o b

Wow Rutger....lees nu pas van je aankoop!  :eusa_clap:

Weer een 855R in goede handen!

Suc6 ermee.... :D

Spin!

Citaat van: elianmars op 26-01-2010 13:44:57
Het zou zonde zijn om die naar de sloop te rijden.

Dat is ook absoluut niet nodig...wat basic onderhoud en hij is rij-klaar. Wat losse vacuum slangetjes en een stekkertje waren de oorzaak van 'lui vermogen'.

Het olieverbruik is een pakking, maar ach...die kostte ook 3 euro bij de dealert.


Citaat van: R o b op 26-01-2010 13:55:37
Wow Rutger....lees nu pas van je aankoop!  :eusa_clap:
Weer een 855R in goede handen!
Suc6 ermee.... :D

Thx ;D komt goed! En zal vaak te zien zijn op werkdagen tussen Den Bosch & Eindhoven ;)

www.vm-parts.nl