WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RRRRR_Ramon

Citaat van: mehn op 06-02-2010 21:47:59
Citaat van: Freakybaby op 06-02-2010 19:12:22
Wel een aparte plek voor de alarm sirene..

Dat is een hele normale plek bij een MY1996-er hoor ;)

Volvo is ook niet meer van die plek afgestapt, bij de 70 serie zit ie ook nog daar  ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

razorx

De juiste zinkspray kan handig zijn voordat je gaat lassen.

Spin!

Foto update:










(phonepic)

En om nog even weer te geven wat de status van een remblokje was:


www.vm-parts.nl

bastiaan arissen

Komt er netjes uit te zien...
Welk remblok? ;)

volvo 850 20v

Het plaatwerk en R bumber ziet er gelikt uit :eusa_clap:

Het remblokje wat minder.
;D

elianmars

Dat remblokje.............  :o :o



Is er kleurverschil te zien tussen de nieuwe en oude lak? 't Zal wel wat meer glimmen, die nieuwe. Maar ik neem aan dat de rest van de wagen toch wel een keer een poetsbeurt gaat krijgen?


Lukt het al met het R interieur? Dat hoort er eigenlijk wel in, natuurlijk.
Had Appie niks bewaard van het originele interieur? De stoelen waren niet best meer, maar de achterbank volgens mijn nog wel.

Spin!

Citaat van: elianmars op 07-02-2010 21:42:32
Dat remblokje.............  :o :o



Is er kleurverschil te zien tussen de nieuwe en oude lak? 't Zal wel wat meer glimmen, die nieuwe. Maar ik neem aan dat de rest van de wagen toch wel een keer een poetsbeurt gaat krijgen?


Lukt het al met het R interieur? Dat hoort er eigenlijk wel in, natuurlijk.
Had Appie niks bewaard van het originele interieur? De stoelen waren niet best meer, maar de achterbank volgens mijn nog wel.

Ik dacht dat er veel kleurverschil was, maar na een natte vinger en wat poetswerk is dat nauwlijks zichtbaar. Ja...wel iets, maar dat hou je toch.

Wat het interieur betreft, ik krijg net 1 minuut geleden een berichtje van iemand met een V70, en een 855 R interieur die wel wil ruilen.

www.vm-parts.nl

elianmars

Citaat van: Spin! op 07-02-2010 21:59:21


Wat het interieur betreft, ik krijg net 1 minuut geleden een berichtje van iemand met een V70, en een 855 R interieur die wel wil ruilen.

Oei, dat zou wel heel mooi zijn!  :eusa_pray:

Spin!

Citaat van: elianmars op 07-02-2010 22:14:52
Citaat van: Spin! op 07-02-2010 21:59:21


Wat het interieur betreft, ik krijg net 1 minuut geleden een berichtje van iemand met een V70, en een 855 R interieur die wel wil ruilen.

Oei, dat zou wel heel mooi zijn!  :eusa_pray:

Gaat al niet door...geen stoelverwarming  :evil:

www.vm-parts.nl

san

Rutger,als de R klaar is,blijf je hem dan rijden of...tis wel prachtig klusje.Net zoals de rest hier met zo'n project.

Hans Duiven

Wacht even.

Mijn set heeft wel stoelverwarming, echter de stoelverwarming van de bestuurdersstoel doet het niet.

Ik wil er alleen niet voor naar de garage om er naar te laten kijken.

Jij bent op zoek. Ik niet echt. Ik dacht je een plezier te doen, maar aan de  :evil: te zien wordt het niet op prijs gesteld.

Sorry, that's it.

Hans

Spin!

Citaat van: Hans Duiven op 07-02-2010 22:42:46
Wacht even.

Mijn set heeft wel stoelverwarming, echter de stoelverwarming van de bestuurdersstoel doet het niet.

Ik wil er alleen niet voor naar de garage om er naar te laten kijken.

Jij bent op zoek. Ik niet echt. Ik dacht je een plezier te doen, maar aan de  :evil: te zien wordt het niet op prijs gesteld.

Sorry, that's it.

Hans

Euhm, zo bedoel ik het sowieso niet. Was zeer verheugd dat er een ruil mogelijk was, maar goed, zoals ik ook al aan gaf moest het wel een eerlijke ruil zijn. Alles moet wel werken, en van een los contactje of defect stekkertje lig ik niet wakker. Bovendien was ik aangewezen om dan maar een ander te zoeken voor de ruil. Als het dan al teveel moeite is om te achterhalen wat het euvel is...de stoelen springen ook niet vanzelf over ;). No offence Hans, we zoeken gewoon lekker verder, no prob en dat meen ik echt.


www.vm-parts.nl

Freakybaby

Citaat van: haasje op 06-02-2010 21:19:10
Die sirene heeft geen sleutelbedienmogelijkheid.

+
Citaat van: mehn op 06-02-2010 21:47:59
Citaat van: Freakybaby op 06-02-2010 19:12:22
Wel een aparte plek voor de alarm sirene..

Dat is een hele normale plek bij een MY1996-er hoor ;)

Maakt dat ik de plek een stuk beter snap. Vond het een beetje lastig eerst je zijscherm te moeten demonteren voor je de sirene de nek om kon draaien.

Maar Rutger heeft de oplossing
Citaat van: Spin! op 06-02-2010 20:42:12
Bovendien...ik heb dat hele sleuteltje niet eens ;D Lamalekkeloeie
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

Maakt ook niet uit. Ik vind het wel goed zo.

Jij had een vraag en ik een antwoord (met helaas een niet werkende stoelverwarming, maar wel schadevrije stoelen en achterbank).

Ik ben alleen niet van plan om het op korte termijn te laten maken. That's all.
Morgen heb ik een dagdienst en zal er eens naar kijken. Vond alleen dat je een fout signaal af gaf door het  :evil: te gebruiken, maar dat zal ik wel verkeerd hebben begrepen..


Hans

Spin!

Citaat van: Hans Duiven op 07-02-2010 22:59:28
Maakt ook niet uit. Ik vind het wel goed zo.

Jij had een vraag en ik een antwoord (met helaas een niet werkende stoelverwarming, maar wel schadevrije stoelen en achterbank).

Ik ben alleen niet van plan om het op korte termijn te laten maken. That's all.
Morgen heb ik een dagdienst en zal er eens naar kijken. Vond alleen dat je een fout signaal af gaf door het  :evil: te gebruiken, maar dat zal ik wel verkeerd hebben begrepen..


Hans

Ken gebeuren, dat krijg je met smileys en opvattingen van schrijfwijzen


www.vm-parts.nl