WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans Duiven

Citaat van: Spin! op 07-02-2010 23:02:11
Citaat van: Hans Duiven op 07-02-2010 22:59:28
Maakt ook niet uit. Ik vind het wel goed zo.

Jij had een vraag en ik een antwoord (met helaas een niet werkende stoelverwarming, maar wel schadevrije stoelen en achterbank).

Ik ben alleen niet van plan om het op korte termijn te laten maken. That's all.
Morgen heb ik een dagdienst en zal er eens naar kijken. Vond alleen dat je een fout signaal af gaf door het  :evil: te gebruiken, maar dat zal ik wel verkeerd hebben begrepen..


Hans

Ken gebeuren, dat krijg je met smileys en opvattingen van schrijfwijzen

http://smhc.info/images_in_gebruik/proost.gif

In ieder geval wens ik je succes met de zoektocht naar een goede set,

Hans

Spin!

Btw, iemand een idee hoe ik die Volvo sticker van het zijscherm links af krijg zonder de lak mee te trekken?

www.vm-parts.nl

Sbv

Citaat van: Spin! op 07-02-2010 23:07:51
Btw, iemand een idee hoe ik die Volvo sticker van het zijscherm links af krijg zonder de lak mee te trekken?
warmstoken met fohn ?

Vulk

Wasbenzine wil ook al's helpen.

mehn

Citaat van: Freakybaby op 07-02-2010 22:57:27
Vond het een beetje lastig eerst je zijscherm te moeten demonteren voor je de sirene de nek om kon draaien.

Dat is gedaan om het eventuele autodieven niet té gemakkelijk te maken :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

UserID6342

Ziet er al weer netjes uit Rutger, goed bezig !!  En die sticker idd warm maken en een beetje wasbenzine doet wonderen.

R o b

Citaat van: Spin! op 07-02-2010 21:21:58



Waarom krijg ik het gevoel dat dit bijna wel een van de mooiste "witte" kan worden die er rijdt in NL!?
Met deze witte moet je lekker blijve zitten!  :eusa_clap:  ;)

Toppie Rutger!

elianmars

Jee man, de ultieme kans op een R interieur laat je zomaar gaan.

Al moet er een nieuw matje in, dan had ik 't nog gedaan.

Erik_M.

Citaat van: Spin! op 07-02-2010 22:38:25
Citaat van: elianmars op 07-02-2010 22:14:52
Citaat van: Spin! op 07-02-2010 21:59:21


Wat het interieur betreft, ik krijg net 1 minuut geleden een berichtje van iemand met een V70, en een 855 R interieur die wel wil ruilen.

Oei, dat zou wel heel mooi zijn!  :eusa_pray:

Gaat al niet door...geen stoelverwarming  :evil:

Daar snap ik nou niks van. Krijg je een goed en lastig te vinden, compleet, interieur aangeboden en dan laat je het afketsen op een defecte stoelverwarming...... Maar goed, 't is jouw R.  Succes met de verdere zoektocht.

't wordt trouwens wel weer een hele mooie R  Rutger !  :eusa_clap:

gRoet
eRik


Spin!

Citaat van: Erik_M. op 08-02-2010 12:47:35
Citaat van: Spin! op 07-02-2010 22:38:25
Citaat van: elianmars op 07-02-2010 22:14:52
Citaat van: Spin! op 07-02-2010 21:59:21


Wat het interieur betreft, ik krijg net 1 minuut geleden een berichtje van iemand met een V70, en een 855 R interieur die wel wil ruilen.

Oei, dat zou wel heel mooi zijn!  :eusa_pray:

Gaat al niet door...geen stoelverwarming  :evil:

Daar snap ik nou niks van. Krijg je een goed en lastig te vinden, compleet, interieur aangeboden en dan laat je het afketsen op een defecte stoelverwarming...... Maar goed, 't is jouw R.  Succes met de verdere zoektocht.

't wordt trouwens wel weer een hele mooie R  Rutger !  :eusa_clap:

gRoet
eRik



Ja, is ook soort van miscommunicatie geweest. Heb Hans alweer mailtje met uitleg gestuurd, realiseerde me ook vandaag pas dat het een unieke kans is.

Alles is nu klaar ( muv achterklep, dat is een zomerklusje ). Probeer deze week alles af te krijgen, denk dat de bandjes nu ook al binnen zijn, en dan kunnen we gaan rollen!!

www.vm-parts.nl

triton

Mooi werk spin,

En inderdaad de sticker ff langzaam warm fohnen en dan voorzichtig eraf halen.
Desnoods even met ouderwets scheermes eronder komen

André
Professioneel raddraaier

Emiel

Rustig het paneel opwarmen met de föhn of warme spons.

Of langs een poetsbedrijf gaan die een tol hebben om stickers te verwijderen. Die beschadigd de lak niet maar de sticker is er in no-time af.

Ik had op de S60 zo'n sneue elandsticker zitten en trok die sticker er met lak en al af. >:( :-X

Spin!

Sticker heeft ook geen verwijderings prioriteit. Wat wel prio heeft is de remtang RV, en deze heb ik zojuist binnen, met dank aan Dirk en zijn vrienden!  :eusa_clap:

Morgen...zal wel lekker koud zijn...de boel afmaken!

www.vm-parts.nl

UserID6342

Succes Rutger want het is idd koud :(  Ik ben er net mee gestopt want ik vond die temperatuur al helemaal niets.  Van de week wel weer verder als het wat beter weer is.

Spin!

Zo...net een bizarre rit van 40km achter de rug. Bijna een uur over gereden, maar...de nieuwe remmen zijn ingewerkt!! De witte R heeft gereden, hij is af!!...bijna af dan, achterbumper moet nog gewisseld worden. Dat werd verhinderd omdat het ineens ging sneeuwen...gelukkig was toen net de voorzijde af.

En dan komt dat moment...zo zonde, echt doodzonde...2 gaatjes boren in de voorbumper  :'( Hij was zo gaaf.

Goed, in de sneeuw niet echt 'los' kunnen gaan, heel voorzichtig geweest. Ben zelfs door vrachtwagens ingehaald, en toen reed ik 80 in de 'stoet'.

Afijn, morgen wat fotootjes maken als het daglicht weer in de oogjes schijnt.

www.vm-parts.nl