Nieuw type lichten monteren op 850

Gestart door Remy_W., 13-07-2003 10:55:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amazon

#45
Inny,

Er staat een fotootje op:

www.turfkade16.tk

Met een beetje beleid trek je hem er zo af. Zet anders voor de zekerheid de auto even met de achterkant in de zon, is het kunsstof wat soepeler.
Bigger and better!

inny

Dat ziet er zeker goed uit! gaat zeker gebeuren! ;D

Groetjes Inny :D

inny

#47
Nou.......dat valt nog niet mee....die strip is niet alleen van rubber, er zit metaal in....dat metaal was op sommige stukjes totaal verrot....dan help voorzichtig trekken niet....ik heb bijna alles eruit kunnen wurmen op een stukje na...dat krijg ik er maar niet uit..(tips?) het zit klem onder de rand van het glas en de rest van de achterklep. overigens ben ik tot nu toe wel tevreden met het resultaat...alleen een paar kleine beschadegingen..ook een stukje roest tevoorschijn gekomen (nog onder de lak..je kent het wel; beetje bobbelig....)

groetjes Inny

denjo

#48
ik heb ze ook maar aangeschaft:( in real life is het  verschil extreem)

voor




nu




V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Esveldt


Peertje

Citaat van: Esveldt op 10-07-2005 23:39:22
Mooi!

Paul

Een man van veel woorden....   ;D ;D ;D
Oh ja, druk nathuurlijk.


Ik vind het ook mooi.
Mijne beginnen ook dof te worden. Maar ik twijfel nog steeds. Orgineel is ook leuk.
Hé? Geen banner meer?

Esveldt

#51
Jaja, ik liep wat achter met lezen van alle postings. Kom net terug uit Den Haag!

Werkelijk geen 1 forumsticker gezien! Shitzooi.

Heb zelf daarom maar een extra grote (sticker), dan ziet men mij ieder geval niet over het hoofd!

Paul

Gmid

Waar dient dat rubber precies voor dan? Als je dat eraf haalt, krijg je dan niet ergens lekkage? Het zal er toch  niet voor niets op zitten?
Volvo C30 '12

FRANQ

ik krijg hem er nieteens uit

morgen maaris met de griptang proberen
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Jur

#54
Count me in,

die strip stoort mij ook al een poos. Helemaal gecorrodeerd van binnen. Ik zal de fohn er wel eerst even tegen aan houden. Wellicht dat het dan beter gaat.

Als het lukt post ik wel wat pic's.

### Ander topic over de strip is gestart.###

Jurjen

cunel

#55
Hallo Volvo broeders en zussen,

Een vraag : kan ik op mijn 1994 850 sedan ook de nieuwe typen achterlichten model '95 monteren.?

bedankt

groeten

Tim

mehn

Citaat van: cunel op 01-03-2006 17:33:04
Een vraag : kan ik op mijn 1994 850 sedan ook de nieuwe typen achterlichten model '95 monteren.?

Jahoor, zolang het maar sedan achterlichten zijn  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

cunel

perfect mooi dan ga ik op zoek naar een paar andere achterlichten ...

nog een paarn vragen : de lak is aardig gekrast en vies wat raad je mij aan laten poetsen door een poetsbedrijf of kan je hem met speciale midselen ook als nieuw krijgen..?

die bedrijven kunnen dat nl echt goed doen de lak als nieuw krijgen alleen kost het toch al gauw zo'n 100 euro...

vraag 2 mijn standaart spaakvelgen zijn beschadigt en gebobbelt weet je toevallig ook bedrijven die dit tegen een redelijke prijs opnieuw spuiten..?

bedankt

groeten

Marc

Huppel

Ja ik heb ze ook gezien op marktplaats  ;D


Inmiddels had ...ze zijn al weg  :-X

davidek

Kun je ook de "nieuwe"koplampen plaatsen op het oudere model? Ze zijn smaller en die vind ik mooier, wat doe je dan met de ruimte die je overhoudt?