HOWTO : Witte wijzerplaten en chrome tellerringen

Gestart door Gunnar, 05-01-2008 19:20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joker247

ja, blauwe leds plaatsen is erg gemakkelijk. moet alleen de juiste vinden

tackle

ik moet eerlijk zeggen dat ik die ringen wel strak vind, die witte platen vind ik geen pan.

L1on

Ik vind die blauwe tellers erg mooi, zag net op marktplaats dat je je eigen tellerplaten kon laten maken bij www.d-werx.nl.. Iemand toevallig ervaring met deze club?

BBS

Weet iemand ook waar je die chromen ringen kunt kopen?
Ik vind je namelijk wel machtig mooi staan, maar dan wel zonder die witte platen. :eusa_hand:
Volvoloos....

Eric

Citaat van: BBS op 20-12-2010 09:21:30
Weet iemand ook waar je die chromen ringen kunt kopen?
Ik vind je namelijk wel machtig mooi staan, maar dan wel zonder die witte platen. :eusa_hand:


Kijk ff bij ET op de site... Daar heb ik ze vandaan en die passen perfect!
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

BBS

En lijm je die ringen dan in de cockpit?
Volvoloos....

Gunnar

Randje plooit om langs de achterkant. Dus aandrukken en dan achteraan iets rond eroverheenhalen en omplooien.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

BBS

Dank je wel, ik zal er eens een klein projectje van maken....
Volvoloos....

Jack v

vond deze op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/402236604

is misschien een repost maar lijkt me leuk om je eigen ontwerp in de klokkenwinkel  te krijgen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Henk855

Ik vind originele platen met een chrome ring erg mooi maar de witte platen Gunnar ...... nee sorry ik vind het kitsch. Wel een goede how-to.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Gunnar

Al goed dat smaken verschillen, anders zaten we allemaal achter dezelfde vrouw ;-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

patberk5

Ik heb ook al zitten zoeken op ebay en speedhut e.d.; maar de chromen ringen en/of witte wijzerplaten voor de 850 heb ik nog niet kunnen vienden.

Pat

Auk

Doe mij maar die R platen en wijzers! Eens kijken of dat los te krijgen is, of kan iemand mij daar zo het antwoord op geven?
Auke
Volvo. for life

MarkoC70T5

Citaat van: Auk op 31-12-2010 11:34:38
Doe mij maar die R platen en wijzers! Eens kijken of dat los te krijgen is, of kan iemand mij daar zo het antwoord op geven?
Nee dat is niet los te koop. Je zal een complete unit moeten kopen bij de dealer.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.