C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkoC70T5

Citaat van: Laserblue op 26-08-2011 09:28:13
Citaat van: MarkoC70T5 op 25-08-2011 22:47:41
Citaat van: peteRRR op 25-08-2011 22:34:47
Citaat van: elianmars op 25-08-2011 22:07:22
Citaat van: MarkoC70T5 op 25-08-2011 22:02:18
Citaat van: Jack v op 25-08-2011 21:59:38
Citaat van: MarkoC70T5 op 25-08-2011 21:57:52
Citaat van: Jack v op 25-08-2011 21:41:28
Wat voor tegels gooi  je er tegen aan?
Normale 15x10 mat wit

15 x15 bedoel je zeker?
nope 15x10  is een bijzonder maat.  Maar was bij een op koper ook in de aanbieding voor 6 euro per m2


15x10..... Waar je zin in hebt met die mini-tegeltjes. Tegenwoordig is 20x30 al klein  ;D

Dat zijn bijna 60 tegeltjes de vierkante meter,keer 32 = 1920 tegeltjes,....ben je wel effe bezig Marco. ;D

Wel mooi hoor witte muren met straks een stoere vloer er in. :D

Groet.
Vloer is nog niet helemaal zeker omdat ik er eigenlijk niet op kan gaan lassen.
Dus ben nog aan het verder denken.


waarom geen epoxy of betonverf? ;)
Voor epoxy ben ik toch bang voor schade aan de vloer als je wat laat vallen.  Hoor er voor garage nooit echt goede verhalen over.  Denk dat het betonverf gaat worden.  :-\  Maar dat vindt ik een waardeloze uitstraling hebben.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

peteRRR

#451
Is dit niks Marko.

http://www.racedeck.nl/revolution.html





Denk alleen voor het lassen een aparte plek zien te maken of iets.

Wel een stoere vloer hoor.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 12:00:48
Is dit niks Marko.

http://www.racedeck.nl/revolution.html

http://i54.tinypic.com/5bz98o.jpg

http://i55.tinypic.com/344p3ps.jpg

Denk alleen voor het lassen een aparte plek zien te maken of iets.

Wel een stoere vloer hoor.

Groet.
Dat is de vloer die ik in eerste instantie wilde hebben.  Ben er al wezen kijken en heb al offertes gekregen.  
Maar aangezien je nooit weet waar je gaat lassen is het best moeilijk  en een vloer van 2000+ euros beschadigen met lassen heb ik even geen zin in.
Wou hem in het  zilver met blauw.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

elianmars

Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 10:44:10
Citaat van: elianmars op 26-08-2011 09:26:15
Als je de vloer niet gaat betegelen, zou ik niet blij zijn met dat rommel op de vloer. Ik heb nooit begrepen waarom stukadoors er zo'n vreselijke zooi van maken. Alles zit er altijd onder.

Nou dat komt min of meer Marcel dat de stuc vanuit poedervorm in een vla vorm moet worden gebracht en daarna zo strak als een

biljartlaken op de muur gesmeerd moet worden en dan is het technisch nogal lastig zowel niet onmogelijk om dan niet te knoeien. ;D

Ik had er wel een stuc loper voor neer gelegd,scheelt ook weer wat,...maar als die gasten aan de wandel gaan zit ook weer alles onder.

Groet.

Als ik een plafond saus, werk ik ook met 'vla', maar dan ligt toch echt de vloer er niet onder  ;D

peteRRR

Citaat van: elianmars op 26-08-2011 12:58:22
Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 10:44:10
Citaat van: elianmars op 26-08-2011 09:26:15
Als je de vloer niet gaat betegelen, zou ik niet blij zijn met dat rommel op de vloer. Ik heb nooit begrepen waarom stukadoors er zo'n vreselijke zooi van maken. Alles zit er altijd onder.

Nou dat komt min of meer Marcel dat de stuc vanuit poedervorm in een vla vorm moet worden gebracht en daarna zo strak als een

biljartlaken op de muur gesmeerd moet worden en dan is het technisch nogal lastig zowel niet onmogelijk om dan niet te knoeien. ;D

Ik had er wel een stuc loper voor neer gelegd,scheelt ook weer wat,...maar als die gasten aan de wandel gaan zit ook weer alles onder.

Groet.

Als ik een plafond saus, werk ik ook met 'vla', maar dan ligt toch echt de vloer er niet onder  ;D

Dan heb jij ook wel met een absorberend element te maken,...dacht zelf dat dat de roller was. :P

Ik zie nou niet echt snel dat een pleisterspatel een absorberend elememt is,maar min of meer een glijbaan.... :eusa_whistle:

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MarkoC70T5

Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 13:09:45
Citaat van: elianmars op 26-08-2011 12:58:22
Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 10:44:10
Citaat van: elianmars op 26-08-2011 09:26:15
Als je de vloer niet gaat betegelen, zou ik niet blij zijn met dat rommel op de vloer. Ik heb nooit begrepen waarom stukadoors er zo'n vreselijke zooi van maken. Alles zit er altijd onder.

Nou dat komt min of meer Marcel dat de stuc vanuit poedervorm in een vla vorm moet worden gebracht en daarna zo strak als een

biljartlaken op de muur gesmeerd moet worden en dan is het technisch nogal lastig zowel niet onmogelijk om dan niet te knoeien. ;D

Ik had er wel een stuc loper voor neer gelegd,scheelt ook weer wat,...maar als die gasten aan de wandel gaan zit ook weer alles onder.

Groet.

Als ik een plafond saus, werk ik ook met 'vla', maar dan ligt toch echt de vloer er niet onder  ;D

Dan heb jij ook wel met een absorberend element te maken,...dacht zelf dat dat de roller was. :P

Ik zie nou niet echt snel dat een pleisterspatel een absorberend elememt is,maar min of meer een glijbaan.... :eusa_whistle:

Groet. ;D
Probeer dat maar eens 3cm dik op te smeren :P
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Citaat van: MarkoC70T5 op 26-08-2011 12:42:58
Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 12:00:48
Is dit niks Marko.

http://www.racedeck.nl/revolution.html

http://i54.tinypic.com/5bz98o.jpg

http://i55.tinypic.com/344p3ps.jpg

Denk alleen voor het lassen een aparte plek zien te maken of iets.

Wel een stoere vloer hoor.

Groet.
Dat is de vloer die ik in eerste instantie wilde hebben.  Ben er al wezen kijken en heb al offertes gekregen.  
Maar aangezien je nooit weet waar je gaat lassen is het best moeilijk  en een vloer van 2000+ euros beschadigen met lassen heb ik even geen zin in.
Wou hem in het  zilver met blauw.

Waarom geen osb of underlayment met een 2k lak er op?  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

MarkoC70T5

Citaat van: Laserblue op 26-08-2011 14:55:32
Waarom zou je het 3cm dik doen? ::)
in oude huizen is het dak niet altijd even vlak :-P   
Hier was ook een paar cm nodig op de muren.

wat is osb of underlayment?
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

peteRRR

Ditte.



Ken je net zo goed in zweden gaan wonen of in een sauna,.....

Geen porem voor een garage vloer,......echt niet,....met alle respect,.... :eusa_pray:

Je kan ook de vloer in betonverf ( lichtgrijs ) zetten en dan vlakken accentueren met donkergrijs of zwart.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Laserblue

Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 16:10:45
Ditte.

http://i53.tinypic.com/2a4tys2.jpg

Ken je net zo goed in zweden gaan wonen of in een sauna,.....

Geen porem voor een garage vloer,......echt niet,....met alle respect,.... :eusa_pray:

Je kan ook de vloer in betonverf ( lichtgrijs ) zetten en dan vlakken accentueren met donkergrijs of zwart.

Groet.

Als je die een kleurtje geeft maakt het niet uit als er eens eentje beschadigt  ;)

overigens heb ik wel eens een apartement gezien met OSB in de hoogglans lak, echt super  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

daytonawim


elianmars

Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 13:09:45
Citaat van: elianmars op 26-08-2011 12:58:22
Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 10:44:10
Citaat van: elianmars op 26-08-2011 09:26:15
Als je de vloer niet gaat betegelen, zou ik niet blij zijn met dat rommel op de vloer. Ik heb nooit begrepen waarom stukadoors er zo'n vreselijke zooi van maken. Alles zit er altijd onder.

Nou dat komt min of meer Marcel dat de stuc vanuit poedervorm in een vla vorm moet worden gebracht en daarna zo strak als een

biljartlaken op de muur gesmeerd moet worden en dan is het technisch nogal lastig zowel niet onmogelijk om dan niet te knoeien. ;D

Ik had er wel een stuc loper voor neer gelegd,scheelt ook weer wat,...maar als die gasten aan de wandel gaan zit ook weer alles onder.

Groet.

Als ik een plafond saus, werk ik ook met 'vla', maar dan ligt toch echt de vloer er niet onder  ;D

Dan heb jij ook wel met een absorberend element te maken,...dacht zelf dat dat de roller was. :P

Ik zie nou niet echt snel dat een pleisterspatel een absorberend elememt is,maar min of meer een glijbaan.... :eusa_whistle:

Groet. ;D

Oh, ik ken zet mensen die het plafond sausen, waarbij er meer op de vloer ligt dan er op het plafond is aangebracht  :eusa_shhh:

Hoe dan ook, ik blijf me verbazen over de puinhoop die een stukadoor er van maakt. Als je wat knoeit, haal het dan direct weg. Nee hoor, stap er lekker in en loop het overal naartoe....

Ik heb in ons vorige huis de plafonds en muren laten stuken. Tot halverwege de straat, waar het busje van de stukadoor stond, was het wit. Ik ben avonden bezig geweest met een hogedrukspuit om het weer schoon te krijgen.

rovelra

Citaat van: Laserblue op 26-08-2011 20:43:57
Citaat van: peteRRR op 26-08-2011 16:10:45
Ditte.

http://i53.tinypic.com/2a4tys2.jpg

Ken je net zo goed in zweden gaan wonen of in een sauna,.....

Geen porem voor een garage vloer,......echt niet,....met alle respect,.... :eusa_pray:

Je kan ook de vloer in betonverf ( lichtgrijs ) zetten en dan vlakken accentueren met donkergrijs of zwart.

Groet.

Als je die een kleurtje geeft maakt het niet uit als er eens eentje beschadigt  ;)

overigens heb ik wel eens een apartement gezien met OSB in de hoogglans lak, echt super  8)

Heb je daar toevallig een foto van ?
Ik moet namelijk nog een plafond maken op de badkamer ...

Lijkt me wel vet in hoogglans zwart!

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*