C70RS Opvolger gekocht een Amerikaanse gelebanaan (blogCar)

Gestart door MarkoC70T5, 15-02-2008 20:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkoC70T5

Citaat van: Boeijke op 20-06-2015 16:28:26
Het is netjes gemaakt.  :eusa_clap:
Maar ontneemt hij niet ieder zicht op je BC en gedeeltelijk van je snelheidsmeter?
Valt reuze mee  BC kijk ik bijna nooit op en de snelheid meter is alleen alles onder de 20 en bovende 230 niet heel goed zichtbaar.
Maar je kan gelukkig je hoofd ook nog bewegen :-P en als ik hard rij kijk ik toch liever op de gps dan op de teller.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

Citaat van: elianmars op 20-06-2015 18:38:49
Ziet er apart uit. Is het qua structuur een beetje hetzelfde als het stuur?
ja op de bodem wel maar de haartjes zijn iets langer met flocken dan het Suede op het stuur.
In de winter ook het bovendek flocken dan is het een mooier geheel.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarkoC70T5

De afgelopen weken druk bezig geweest met zoeken naar een olie lekkage.   Blijft nu redelijk droog. Dus konden we weer verder met andere dingen.

1 punt had ik nog openstaan het plaatsen van een 3inch inlaat buis en het laten vervallen van de charterventilatie retour.
Helaas is dat niet gelukt wou wat dingen bij Jelmar laten lassen. Maar door pech met zijn lasapparaat ging het lassen niet meer door.

Nu plan B gedaan ander lucht filter besteld en wat aluminium nippels van QSP zodat alle slangen op de buis kunnen worden aangesloten.
Het filter wat ik nu heb gekocht is een openluchtfilter en mijn vorige was de BMC CDA die had van zich zelf al een warmte schild.

Voor de Do88 filter heb besloten om zelf een schild te maken uit aluminium.  Gisteren even van karton een mail gemaakt.



Vandaag begonnen met het uit snijden van de alu plaat. Hoop morgen het schild klaar te hebben.

En tevens ben ik al enkel dagen bezig met het maken van een set pedalen voor Volvo.
Eerst alles opgemeten en daarna getekend in Spaceclaim.  Op de zaak kon ik ze gaan programmeren in Edgecam ( CAM systeem)

Dit was het resultaat van het rempedaal


Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarkoC70T5

Citaat van: maruska op 27-07-2015 22:44:50
nice and shiny ! hoe bevestig je ze ?
Met die 2 nog dichte gaten ter hoogte van de O daar boor ik nog een 4mm gaatje voor een m4 imbusbout
Ze worden ook nog bol gebogen zodat ze de zelfde vorm aanhouden als het origineel.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

t_w


cornelis-b

Ziet er netjes uit Marko en ik ben benieuwd naar de foto's als het gemonteerd zit. Mooi stukje werk hoor :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

MarkoC70T5

Citaat van: cornelis-b op 28-07-2015 08:24:50
Ziet er netjes uit Marko en ik ben benieuwd naar de foto's als het gemonteerd zit. Mooi stukje werk hoor :eusa_clap:

Montage gaat nog even een poosje duren moet er nu nog een paar maken. En een voetsteun voor de passagier kant.
Daarna word alles geanodiseerd.

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.



MarkoC70T5

Vandaag de spaceclaim tekening afgemaakt



Voor mensen die het leuk vinden zo werkt het programmeren van een freesmachine met een simulator
http://screencast.com/t/kCIohzoBS
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Jurijn R


MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

razorx

Mooi hoor. En erg leuk om die simulatie te zien.
Ik geniet van dit topic met die originele aanpak.