Auteur Topic: 40 day's to go... and a new life is there...  (gelezen 6417 keer)

-D©©©L-

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
Re: 40 day's to go... and a new life is there...
« Reactie #30 Gepost op: 27-04-2008 17:41:40 »
Mooi dat het technisch allemaal mogelijk is.

Starbuck

• Breek de dag, tik 'n eitje...
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #31 Gepost op: 28-04-2008 22:43:57 »
Vanavond is Jurgen (Ratfink) langs geweest om de koplampen op te pikken.
Een bakkie en wat lekkere koekjes erbij en een korte gezellige avond was het resultaat.
En maar lullen over de 850 en het forum, nog eventjes buiten in de regen gaan kijken naar zijn R natuurlijk, wat is ie mooi!
Fie vond het ook heel leuk, dat smaakt dus naar meer!
We hebben afgesproken na de bevalling om samen te komen tss de twee woonplekken in samen met de kinders, kijk er naar uit!
Was wel heel leuk een forumlid te ontmoeten op de voor - avond van de bevalling!
Op naar morgen dus, om ons uiteindelijk klaar te maken voor dé dag...

RATFINK

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 855 R 1996
« Reactie #32 Gepost op: 28-04-2008 23:21:43 »
Inderdaad een korte maar heeeeele gezellige avond, zal de koekjes van de week ook even halen  :eusa_drool:

Mooi gezicht drie 850's voor op de parkeerplek, alleen volgende keer naast mekaar  ;D

Succes woensdag en we spreken mekaar na de bevalling  :D

pooh

• Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Volvo V70 T5, Volvo 850 T-5
« Reactie #33 Gepost op: 29-04-2008 13:24:06 »
Succes morgen, vooral voor Fie  ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

RATFINK

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 855 R 1996
« Reactie #34 Gepost op: 30-04-2008 18:47:59 »
En  :eusa_whistle:

¤Gea¤

• Lid 100+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #35 Gepost op: 30-04-2008 18:49:33 »
Ik ben wel benieuwd............................. ;D

Ludo

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #36 Gepost op: 30-04-2008 19:05:13 »
het kleintje wacht tot morgen.
1 mei is hier een feestdag... altijd een vrije dag op zijn/haar verjaardag.  :D

wepster

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #37 Gepost op: 30-04-2008 19:29:23 »
ik mag hopen dat alles goed en snel gaat en dat die kleine man gezond en wel op de wereld mag komen en natuurlijk dat papa en mama het ook goed maken  ;D

namens wepster en weppelien :eusa_clap:

RATFINK

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 855 R 1996
« Reactie #38 Gepost op: 30-04-2008 21:16:08 »
nog even geduld  :eusa_whistle:

Starbuck

• Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #39 Gepost op: 30-04-2008 22:19:44 »
Lisa & Julie presenteren met trots...

WOUT!

.

Wout is vanochtend geboren om 09.03u na een geslaagde inleiding.
De hele bevalling heeft amper 3.5 uur geduurd en Fie heeft dat SCHITTEREND gedaan, zonder ballonnetje of capsule, én zonder epidurale! :eusa_clap: :eusa_clap:
Ze heeft de bevalling op natuurlijke wijze tot een heel goed eind gebracht.
Met vele complimenten van het verplegend personeel als gevolg  (daar méér dan 90% van de bevallingen mét epidurale gebeurt) omdat het voor hen toch fijn was om nog es een natuurlijke bevalling mee te maken.
Beroepsmisvorming zullen we maar zeggen ::)
Echter, tijdens het wegen, merkte ik op dat hij slecht ademde en huilde met z'n mondje dicht.
Men noemt dit kreunen, wist ik ook niet ???, en dit is het gevolg van teveel vruchtwater aanwezig in de longetjes.
Ook hadden we direct opgemerkt dat Wout aan het ene oor 2 vreemde geboorteplekjes had, nog zo één aan het andere oor en ook eentje vooraan in de hals.
Deze tekenen waren genoeg om de kinderarts erbij te halen.
Na een kort onderzoek heb ik Wout samen met de kinderarts naar intensieve zorgen gebracht. :-\
Ik wist niet wat ik er van moest denken maar raapte al mijn moed bijeen en ben bij Wout gebleven tot men aan de verdere onderzoeken begon...
Toen men mij vertelde dat ik nu toch beter naar Fie kon gaan kreeg ik echt wel een krop in m'n keel.
Ik stelde Fie gerust dat het allemaal wel meeviel en samen hebben we een drie-tal uurtjes moeten wachten op meer informatie.
We werden naar Woutje gebracht en daar vertelde men ons dat het teveel aan vruchtwater in zijn longetjes te wijten was aan het feit dat de bevalling te goed was verlopen, lees te snel...
En dat Woutje de tijd niet heeft gehad om het vruchtwater zelf uit zijn kleine lijfje wist te krijgen.
Uit voorzorg had men foto's van de longen genomen en gelukkig was er niets aan de hand, behalve teveel vruchtwater en...
een wervel die niet goed zit...
We keken elkaar aan en wisten het niet zo goed meer.
Verder wist de arts ons te vertellen dat er mogelijk ook iets mis is met zijn niertjes, maar dat het nu te vroeg is daar onderzoek naar te doen.
Nu is dat kleine ventje op dat moment nog géén zes uur oud en ligt ie op intensieve met allemaal darmpjes en machines om zich heen, wel heel hard slikken hoor.
Vandaar dat ik nog niet eerder het relaas heb kunnen melden.

Maar gedurende de namiddag bleek er al een positieve verandering te zijn in het ademhalingspatroon, men heeft een infuus en een cathether via de neus gestoken om de druk van zijn longetjes te halen en het werkte! :eusa_dance:
Wout is sindsdien heel wat rustiger geworden nu hij de druk zelf niet moet aanvechten, en slaapt heel rustig terwijl zij ademhaling perfect stabiel lijkt te evolueren.
Om 17.30u wist men ons te melden dat het acute probleem opgelost zal raken en dat het een kwestie van tijd zal zijn voor hij bij Fie op de kamer mag.
Maandag as zal men waarschijnlijk starten met het onderzoek naar de werking van zijn niertjes en wat er aan de hand is met die ene wervel die niet goed gegroeid is.
Maar we hebben er goede hoop op en willen niet verder kijken dan onze neus lang is;
op dit moment doet hij het heel goed, is alles stabiel, is Fie dikke dodo aan het doen en zit ik thuis met de kinderen achter de laptop dit verhaal te schrijven.
Onze Wout doet het goed, daar temidden van de vele baby's op Intensieve die het veel minder goed doen.
Dit heeft ons echt gepakt, dit mee te maken en het leed te zien van die andere ouders die op dat moment je buren zijn.
En die je hele andere verhalen vertellen, geloof me, als je als grote man op die afdeling komt ben je nog maar heel klein wanneer je doorgaat...
Echt waar, vele schouderklopjes en gemeende complimenten voor het werk dat de artsen en het verplegend personeel daar doen in het St-Augustinus te Wilrijk!

Misschien duurt het wat langer dan normaal, maar we geloven er zeker in dat Wout in de loop van volgende week naar ons thuis komt, wat een mooi venteke is ie toch, 2 druppels water als zijn zusjes!
Raar hé?

Twee fiere ouders groeten jullie...

FGG

• Grinden is gewoon dots op de mobs gooien en doorlopen naar de volgende.
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • ... (voorheen 855 20V, 854 20V, V70 tdi en C70 T5)
    • Emerald
« Reactie #40 Gepost op: 30-04-2008 22:25:00 »
wat een mooi venteke is ie toch, 2 druppels water als zijn zusjes!

Als 't goed is niet, hoor! ;D

Gefeliciteerd met dit prachtige wondertje, Hans en familie!

Even schrikken in het begin maar het ziet er naar uit dat 't allemaal goed gaat komen. :eusa_clap:

Genieten maar! :eusa_dance:

Citaat van: Lars
Dan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RATFINK

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 855 R 1996
« Reactie #41 Gepost op: 30-04-2008 22:30:28 »
Ook via deze weg van harte gefeliciteerd daar en dat Wout maar snel thuis mag komen  ;D

Rick.

• Maverick
  • Lid 500+
  • Offline Offline
  • V70 classic 2.3 T5
« Reactie #42 Gepost op: 30-04-2008 22:33:37 »
Gefeliciteerd, veel succes met jullie zoon. Hopelijk gaat alles verder naar wens. :)
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Starbuck

• Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #43 Gepost op: 30-04-2008 22:52:02 »
Ondanks het feit wat er allemaal gebeurt is vandaag wil ik jullie nog vertellen dat er aan de naam Wout een heel mooi verhaal mee gemoeid is.
Een verhaal mij medegedeeld door één van onze mede-forummers.
Een toeval dat het zo lopen moet, een toeval dat het zo is dat mensen elkaar ontmoeten en eigenlijk veel meer met elkaar gemeen hebben dan lullen op dit forum en de Roffel.
Maar dit forum voor de Roffel brengt het allemaal samen, en zo wordt een toeval een herhaling van het verleden waar toekomst inzit...
Zeker na wat wij vandaag meegemaakt hebben, zijn Fie en ik heel fier de naam Wout aan onze zoon te mogen schenken, ook al zijn we er nog niet zo lang achter gekomen in welk verhaal de naam Wout een impressie achterlaat, zodat het verleden nu een nieuwe toekomst heeft...
Vraag me niet waarover of over wie het gaat, de persoon in kwestie moet zelf maar beslissen of hij het verhaal wil mededelen of niet, het is voor mij te integer om hierover te beslissen.
Maar het ligt me nauw aan het hart... zeker na vandaag.
Maar net daarom kaart ik het aan, omdat het kleine in het leven, soms dichter dan je denkt,  je het grote geven kan.
Hoe een dubbeltje rollen kan...
Of, zoals wij zeggen;
't kan langs alle kanten draaien...

wepster

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #44 Gepost op: 30-04-2008 22:57:16 »
mooi om te horen dat het goed gegaan is en ook nog eens lekker snel .
en nu maar hopen dat ge da maneke en uw vrouw weer snel bij u mag hebben samen met die 2 spetters van dochters van jullie .
toppie en thump up

namens wepster en weppelien
 :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: