[850 Club Meeting] 07/09/2003: Wassenaar

Gestart door denkweb, 12-08-2003 10:42:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogier

Citaat van: denkweb op 16-08-2003 10:12:29
Iedereen bij zijn lidnummer noemen dan maar ;-)
Daan, volgens mij zijn wij een van de weinige die het lidnummer op dit forum zetten. Oja, Raf ook had ik gezien.

Esveldt

Hallo,

Euhm, ik wil eigenlijk ook wel komen, maar dan zonder Volvo. :-\
Zal dus met iemand mee moeten rijden.
Ik woon zelf in Enschede. Wie woont er in de buurt!?

Moet namelijk een aantal bouwpakket vanuit Honkong verslepen dus een Estate zal mooi zijn.
En ja ik weet het moet ook nog lid worden!!

Groeten,

Paul

En maar meteen een edit: heb inmiddels inschrijvingsformulier op de bus gedaan en zal de 45,- overmaken. O ja, is dat maandelijks?? Kon ik niet vinden. (Kunnen we na een jaar naar Zweden ) :-\

Marc 0101.001

Citaat van: Esveldt op 19-08-2003 15:16:47
Hallo,

Euhm, ik wil eigenlijk ook wel komen, maar dan zonder Volvo. :-\
Zal dus met iemand mee moeten rijden.
Ik woon zelf in Enschede. Wie woont er in de buurt!?

Moet namelijk een aantal bouwpakket vanuit Honkong verslepen dus een Estate zal mooi zijn.
En ja ik weet het moet ook nog lid worden!!

Groeten,

Paul

En maar meteen een edit: heb inmiddels inschrijvingsformulier op de bus gedaan en zal de 45,- overmaken. O ja, is dat maandelijks?? Kon ik niet vinden. (Kunnen we na een jaar naar Zweden ) :-\

Beste Paul,

leuk dat je lid wilt worden, maar jij hebt toch geen 850? Dat is namelijk wel een vereiste om lid te kunnen worden.  Je kunt ook als introducee met een lid meekomen, er zit een heel 'nest' in regio Enschede.  ;D

Esveldt

#33
MEEN JE NIET!!!

Ik heb een hele kleine 850!

Is dat ook goed!!!

Is van Tamiya. En ja met gastank.

Paul

edit: kan me niet herinneren dat dat erbij staat dat dat een vereiste is! En betekent dat ook wanneer iemand zijn Volvo verkoopt en gaat voor een BMW dat hij/zij dan geroyeerd wordt!!!!

Esveldt

Betekent dit dat ik die 45 Euro ook nog niet moet overschrijven of wordt er nu een verandering in de statuten gemaakt.

P.s. Mijn schoonvader heeft wel een 850 telt dat ook?

micdee

#35
Citaat van: Esveldt op 19-08-2003 15:35:15
edit: kan me niet herinneren dat dat erbij staat dat dat een vereiste is! En betekent dat ook wanneer iemand zijn Volvo verkoopt en gaat voor een BMW dat hij/zij dan geroyeerd wordt!!!!
Nou ik denk, zo de verhalen hier lezend, dat deze ex-volvo-rijder... beter niet luid op kan zeggen dat hij/zij voor het beierse automerk heeft gekozen... er bestaat een kans dat deze "foute" rijder op de BBQ zelf beland..

Dus royeren zit er zeer wel in.. als lid... kijk als donateur wordt er niet gekeken welk merk deze persoon rijdt, dan gaat het alleen om het geld..... ;D

DISCLAIMER:  HELE BOVENSTAANDE IS SLECHTS BEDOELD ALS EEN GRAPPIG STUKJE EN DIENT DAN OOK IN GEEN GEVAL DOOR WIE DAN OOK ALS AANVALLEND BESCHOUWD TE WORDEN. MOCHT U ER TOCH OP EEN SERIEUZE WIJZE OP WILLEN REAGEREN, DAN ZIJN VERDER GEVOLGEN EN CONSEQUENTIES GEHEEL UW VERANTWOORDELIJKHEID...(ik hoop hiermee alles te hebben gedekt en voorzover niet dan toch)

Nu nog even iets serieus: waar moest dat stukje papier ook alweer heen gestuurd worden???
Het stukje waar dat opstaat heb ik blijkbaar weggegooid

Esveldt


micdee


Marc 0101.001

Jongens, het lijkt toch logisch dat je een Volvo 850 moet hebben om lid te worden van de Volvo 850 Club Nederland ? Is toch niet zo vreemd? Je wordt toch ook niet lid van een club voor Duitse herdershonden als je een Schotse Colli hebt...... Donateur kan inderdaad wel, maar dan is het 'ons' niet om het geld te doen zoals MicDee beweert. Je kunt dan namelijk als niet 850-rijder toch het clubblad krijgen. Nogmaals de club is een off.vereniging en streeft geen winst na, al het geld wat binnenkomt wordt besteedt voor activiteiten, clubbladen etc. en vloeit dus indirect terug naar de leden. Daarvoor voeren wij ook keurig een financ. administratie die ieder jaar aan de leden openbaar wordt gemaakt.

Johann

#39

Esveldt

Dus als ik het goed begrijp;

Kun je wel het clubblad krijgen.
Maar op z'n clubdag, waar veel directer dan op het forum wordt gepraat over de Volvo, mag je niet komen?

Euuhh ik vat het toch niet helemaal.

En om het nu te vergelijken met honden, nah ja.

Ik zal je zeggen, ik wou dat ik 3 jaar geleden al de 850 had gehaald!

Op z'n dag is het voor de niet volvo rijder toch een unieke gelegenheid om de in en outs van een volvo aankoop door te spreken, of niet.

Maar goed mocht er een Oosterling dit allemaal lezen en denken ik zal die Esveldt op sleeptouw nemen, figuurlijk gesproken, graag even een mailtje of zoiets.

Heel veel dank van een toekomstige Volvo rijder,

Paul

Marc 0101.001

Ik denk best dat iemand jou een plaatsje aanbiedt in zijn 850!  :D

denkweb

Citaat van: Ludo op 19-08-2003 19:59:35
Citaat van: Yellow Banana II op 19-08-2003 19:52:18
...Daarvoor voeren wij ook keurig een financ. administratie die ieder jaar aan de leden openbaar wordt gemaakt.

én door leden word gecontroleerd. !  ;)

op afrondingsverschillen die door de Euro worden veroorzaakt ;-)

Esveldt

Hoi,

Er moet mij toch iets van het hart.

Waarom iemand weren die nog geen Volvo heeft????

Ik zou denken, he dat is apart iemand die helemaal gek is van volvo die moet je er bij hebben doet leuk mee maar heeft nog geen mogelijkheid gehad om een volvo te kunnen kopen.

Ik begrijp het echt niet :(

Oke oke, ik weet het ik, kan ook mee als introducee dus waarom er over doorgaan.

Even als voorbeeld jullie geven een beetje af op Volvo Nederland inzake sponsering. Waarom niet dit of waarom niet dat sponseren???!!!

Nee, ook die hebben een bepaalde doelgroep. Hahahaha ja ja.

Maar goed ik wacht wel of er iemand zich amicaal opsteld.

Groeten,

Paul

s©ub@

Paul; je kunt mijn roffel wel op komen halen; ik kan die dag toch niet...

moet je natuurlijk nog wel ff lid worden van de club  ;D

ps; hij staat te koop dus als ie nou bevalt kun je um gelijk meenemen <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!