Zie vandaag in allerlei topics wat voorbij komen over Google Chrome, Vista en andere ICT gerelateerde zaken.
Verder weet ik dat er nogal wat ICT-ers zich hier ophouden, dus wellicht is een eigen draadje een aanwinst.*
Lekker mekkeren over computers, programma's, databases en al die andere zaken die af en toe heel belangrijk lijken.
Verder wellicht aardig om iets te melden over wat je (qua job) in de ICT doet.
Ben zelf Adviseur / .Net programmeur / Ondernemer.
Zoals inmiddels bekend, is vandaag Google Chrome uitgekomen, een nieuwe browser.
Ben 'm nu aan het uittesten en vindt het een prettig ding. Veel effectieve ruimte, dankzij het gebrek aan hoge balken bovenin en het goede gebruik van de menubalk als tabstrip.
Maar wel met de volgende aantekening:
Ben er nog niet helemaal uit met Google Chrome
Hij werkt wel prettig (zelfde sneltoetsen als FireFox en zo) en ook best snel.
Maar ik vertrouw Google niet helemaal op het privacy gebied...
Zoeken én browsen met Google Chrome wordt een beetje vergelijkbaar met je hele hebben en houwen op straat gooien.
Ik vind het heel griezelig worden dat een bedrijf zoveel van je afweet.
Hans
De privacy instellingen van de browser zijn ook 'minimaal' te noemen (een eufemisme voor 'non-existing')
Maar gezien de penetratie van google adsense, analytics en het absurde marktaandeel van de search engine, weten ze, dank zij IP storing, sowieso alles al van je. Daar hebben ze de browser niet voor nodig.
Ik ga er iig niet mee internetbankieren.
Ik test nog wel ff door.
(* en anders beland dit vanzelf in het juiste board/topic (de ijskast, bijvoorbeeld)