Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Citaat van: Reitse op 22-07-2009 11:13:35
Citaat van: Misha op 22-07-2009 10:52:22
Citaat van: viking_in_shorts op 22-07-2009 10:45:24
Ik zou het ook niet direct aan iemand adviseren, maar ik heb er zelf ook geen  :eusa_shhh:

Hier idem.
Nog één... werk ook volgens de recepthuur ;)

+ 1. Is ook niet echt nodig onder linux :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

denkweb

Zoals beloofd een berichtje wanneer die binnen is:

Acer Aspire 8930 met de Intel Centrino Dual processor bevalt prima!
Ook de geforce 9400M GT geeft prima prestaties.

Zeer content in ieder geval.

Het enige dat me tegenvalt is het ontwerp, maar smaken verschillen en daar lig ik dan ook niet wakker van.

gerardgrobben

Citaat van: Marc O. op 22-07-2009 21:18:49
Citaat van: Reitse op 22-07-2009 11:13:35
Citaat van: Misha op 22-07-2009 10:52:22
Citaat van: viking_in_shorts op 22-07-2009 10:45:24
Ik zou het ook niet direct aan iemand adviseren, maar ik heb er zelf ook geen  :eusa_shhh:

Hier idem.
Nog één... werk ook volgens de recepthuur ;)

+ 1. Is ook niet echt nodig onder linux :evil:

snoep verstandig...........................
tuba or not tuba, that's the question

haasje

Mijn moeder heeft een website gemaakt in publisher 2007. Tot aan ie 7 had ze weinig problemen, maar miv ie8 is ze de navigatiebalk kwijt (wel aanwezig in opera en firefox; hier zitten alleen wat andere kleinigheidjes niet goed). Ik heb het vermoeden dat de navibalk achter de pagina staat, maar heb zelf totaal geen kaas gegeten van html. Weet iemand hoe het werkt.

Het gaat om de volgende site : http://www.cannenburgher-boerendansers.nl/
De navibalk hoort aan de linker zijkant te staan

viking_in_shorts

#904
ik zie het gewoon in IE8. Oftewel: ik zie hetzelfde met IE8 als ik met FF 3.0.13 zie.

Misschien anti-virus / firewall? Cookies en scripting in IE?

elmarconi

Citaat van: haasje op 06-08-2009 00:48:21
Mijn moeder heeft een website gemaakt in publisher 2007.

Gevolg:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.cannenburgher-boerendansers.nl%2F

Ik ben ook geen profi html guru, maar weet wel dat frontpage/publisher rampzalige code levert.
--
Autogas Inside . . .

mevita

Citaat van: haasje op 06-08-2009 00:48:21
Mijn moeder heeft een website gemaakt in publisher 2007. Tot aan ie 7 had ze weinig problemen, maar miv ie8 is ze de navigatiebalk kwijt (wel aanwezig in opera en firefox; hier zitten alleen wat andere kleinigheidjes niet goed). Ik heb het vermoeden dat de navibalk achter de pagina staat, maar heb zelf totaal geen kaas gegeten van html. Weet iemand hoe het werkt.

Het gaat om de volgende site : http://www.cannenburgher-boerendansers.nl/
De navibalk hoort aan de linker zijkant te staan
Bovenin de balk waar je je www intypt rechts heb je een 3hoekje ernaast en daarnaast een knop compatibiliteit klik hier eens op,

gr mevita

razorx

Citaat van: elmarconi op 06-08-2009 00:58:21
..
maar weet wel dat frontpage/publisher rampzalige code levert.
..
Klopt, er zit wel een cleanup functie op maar het blijft niet best.

Het jammere is dat Dreamweaver of hoe ze het nu ook noemen voor de niet dagelijkse gebruiker onbetaalbaar is.  ;)

haasje

IK zie hem zelf ook niet in ie 8, wel in opera. Ik heb compatibiliteitsmode al geprobeerd, maar helpt niet.Firewall en antivirus uitgeschakeld geeft ook geen verbetering.

mevita

Anders kun je dit nog proberen,
de oplossing voor de in Publisher gemaakte websites. Ik heb zelf Publisher 2007 en in Explorer 8 was ook alleen mijn start pagina zichtbaar. Oplossing is om vanuit Publisher klik op Help, en dan Controleer op udates.
Er worden dan Updates geinstalleerd en daarna pc opnieuw starten en je kan in Publisher het bestand openen en klik op knop Voorbeeld webagina weergeven. Nu zie je wel de links die worden weergegeven. Wel even de website opnieuw plaatsen zodat de goede versie wel voor iedereen zicht baar is. Dit is de enigste , snelste en juiste oplossing.:),
dit is niet van mij maar ergens gevonden op internet,

gr mevita

haasje

ik zal het doorgeven, als anderen nog meer ideeen hebben hoor ik het graag, laat nog wel weten of dit gelukt is

haasje

En ja hoor, alles werkt weer zoals het moet; @mevita dank voor de tip :D

mevita

Citaat van: haasje op 07-08-2009 00:04:47
En ja hoor, alles werkt weer zoals het moet; @mevita dank voor de tip :D

Graag gedaan ;)
Gr mevita

heutink

mijn dochter heeft dan toch een pandje in Amsterdam gevonden...maar wie weet welke internetprovider ze het beste kan nemen ??
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Turbo-Geek

Dat hangt van zoveel factoren af ..........
Ik zou gaan voor de goedkoopste (immers ze is student)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------